Голям проблем в двигателя! Помощ! - РАЗРЕШЕН
Публикувано: 11 май 2013, 16:14
Здравейте,
От скоро имам Ford Mondeo 2006 год., ST пакет - https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6766_n.jpg, както и да е. Взех го "уж" на реални 86 000 км. Сега е на 100 000 км. В началото нищо му нямаше, но с времето започна да тресе на свободен ход, като трактор. Със спортна генерация е (права тръба) и до вчера тресеше като трактор, а ауспуха така вибрираше, че все едно е 700 коньова кола. Както и да е. Продължавам - с времето как си карам и искам да изпреваря я кола, я да изкача баир подавам естествено повече газ и след 2 000 об. колата забива предница и гасне. С това започва да ми пресветка един индикатор дори не знам как да го опиша - две завъртулки една след друга и в инструкциите ми за експоатация (която ми е на италиански, забележете
) по Гугъл Преводач се превежда: "Свети индикаторът
Тя светва, когато поставите на запалването. Не стартирайте двигателя, докато тази светлина се изключва. За повече подробности се обърнете към глава началото" , а на италиански е: "spia delle candelette
Si accende quando s'inserisce l'accensione . Non avviare il motore prima che questa luce si spenga. Per ulteriori dettagli, fare riferimento al capitolo avviamento
" Не знам дали има значение, голяма мъка е. При изпреварване забива предницата и хидравлики всичко ми блокира и на 3-4 пъти щях такива катастрофи да направя, че не ми се мисли. Отивам в сервиз D&S Service след Мото-Пфое Люлин и те чрез компютърна диагностига ми викат: "Май е маховик." Ама след малко измерват инжекторите и викат "Отиди във Форд за прекодировка, разцентровали са се." Отивам във Ford - там: "4-те инжектора ти са за смяня и всички съпътстващи към тях части" 4500 лв. - с труд и ДДС. Викам: "ЧАО!" Връщам се пак в D&S Service и те ми викат: "Еми ще ти ги сменим ама по-евтино." Да кажа, че наистина се правиха, че мислят и обсъждат проблема, ама иската и те като във Ford да ме обрулят.
Така втори етап от проблема ми: От вчера не иска да пали и само върти. Един приятел ме дръпна и запали. Провеси нос само 2-пъти на магистралата и като откачи 180-200-240 ама не гасне (аз й бях бесен на тази кола, приятелката ми крещеше до мен, ама нямаше кой да й обръща внимание). Спирам си в Панагюрище - издупчвам е до 5 000 об. и реве като бясно куче, ДОРИ СПРЯ ДА ТРЕСЕ. (Да отбележа, ако съм забравил - след 2 000-2 500 оборота до вчера до 5 000 едвам едвам си ги покачваше горката, така се мъчеше ;( ) И спря да тресе, но пък вече дори не иска да запали. Отидохме при един както се казва във форумите разбирач по дизели, ама такъв просто с опит - нито гараж има, нито нищо, просто работил белазаджия и бил най-добрия при остраняването на проблеми и той ми вика: "1. Не може да е маховика, както са ти казали в първият сервиз D&S Service - след като един път се разцентрира, после той НЯМА как сам да се центрира отново! 2. Не може са и инжектори - дори и един да ти е отишъл тя не може да реве така и да стигне до 5 000 об. (Бях отишъл при него веднага след София, още докато беше пушка) Да кажа само, че изкачихме с колата много голям наклон от сорта на 15% и направо като совалка щяхме да излетим - НИЩО ОТ НИКЪДЕ. Вика: Това е запушен горивен филтър, или задръснето мазутно петно в резервоара или нещо друго, но не си спомням сега какво каза.
Днес сменях горивният - предишният беше на 8 000 км. и нищо. Само върти и върти. Грам нищо. Като откачих маркучите, маркуча от резервоара потекоха само 3-4 капки нафта и с баща ми решихме, че филтъра, двигателя са добре. Значи е нещо запушено от към резервоара. Взехме помпа за футболна топка и продухахме тръбата от горивният филтър към резервоара. Нафтата бълбукаше. Т.е. маркуча не е задръстен. Закачихме новият и нищо. Пак само върти. Не иска да пали вече не знаем какво да правим. Моля помогнете.
П.С. 1. При тресенето преди - оборотите бяха бетон.
2. Сега свети индикатор на двигателя е майче. Срещу иконката му пише на италиански motore. И вече знам - тези последните два дни свети ли тя - никакво палене братче.
От скоро имам Ford Mondeo 2006 год., ST пакет - https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6766_n.jpg, както и да е. Взех го "уж" на реални 86 000 км. Сега е на 100 000 км. В началото нищо му нямаше, но с времето започна да тресе на свободен ход, като трактор. Със спортна генерация е (права тръба) и до вчера тресеше като трактор, а ауспуха така вибрираше, че все едно е 700 коньова кола. Както и да е. Продължавам - с времето как си карам и искам да изпреваря я кола, я да изкача баир подавам естествено повече газ и след 2 000 об. колата забива предница и гасне. С това започва да ми пресветка един индикатор дори не знам как да го опиша - две завъртулки една след друга и в инструкциите ми за експоатация (която ми е на италиански, забележете

Тя светва, когато поставите на запалването. Не стартирайте двигателя, докато тази светлина се изключва. За повече подробности се обърнете към глава началото" , а на италиански е: "spia delle candelette
Si accende quando s'inserisce l'accensione . Non avviare il motore prima che questa luce si spenga. Per ulteriori dettagli, fare riferimento al capitolo avviamento
" Не знам дали има значение, голяма мъка е. При изпреварване забива предницата и хидравлики всичко ми блокира и на 3-4 пъти щях такива катастрофи да направя, че не ми се мисли. Отивам в сервиз D&S Service след Мото-Пфое Люлин и те чрез компютърна диагностига ми викат: "Май е маховик." Ама след малко измерват инжекторите и викат "Отиди във Форд за прекодировка, разцентровали са се." Отивам във Ford - там: "4-те инжектора ти са за смяня и всички съпътстващи към тях части" 4500 лв. - с труд и ДДС. Викам: "ЧАО!" Връщам се пак в D&S Service и те ми викат: "Еми ще ти ги сменим ама по-евтино." Да кажа, че наистина се правиха, че мислят и обсъждат проблема, ама иската и те като във Ford да ме обрулят.
Така втори етап от проблема ми: От вчера не иска да пали и само върти. Един приятел ме дръпна и запали. Провеси нос само 2-пъти на магистралата и като откачи 180-200-240 ама не гасне (аз й бях бесен на тази кола, приятелката ми крещеше до мен, ама нямаше кой да й обръща внимание). Спирам си в Панагюрище - издупчвам е до 5 000 об. и реве като бясно куче, ДОРИ СПРЯ ДА ТРЕСЕ. (Да отбележа, ако съм забравил - след 2 000-2 500 оборота до вчера до 5 000 едвам едвам си ги покачваше горката, така се мъчеше ;( ) И спря да тресе, но пък вече дори не иска да запали. Отидохме при един както се казва във форумите разбирач по дизели, ама такъв просто с опит - нито гараж има, нито нищо, просто работил белазаджия и бил най-добрия при остраняването на проблеми и той ми вика: "1. Не може да е маховика, както са ти казали в първият сервиз D&S Service - след като един път се разцентрира, после той НЯМА как сам да се центрира отново! 2. Не може са и инжектори - дори и един да ти е отишъл тя не може да реве така и да стигне до 5 000 об. (Бях отишъл при него веднага след София, още докато беше пушка) Да кажа само, че изкачихме с колата много голям наклон от сорта на 15% и направо като совалка щяхме да излетим - НИЩО ОТ НИКЪДЕ. Вика: Това е запушен горивен филтър, или задръснето мазутно петно в резервоара или нещо друго, но не си спомням сега какво каза.
Днес сменях горивният - предишният беше на 8 000 км. и нищо. Само върти и върти. Грам нищо. Като откачих маркучите, маркуча от резервоара потекоха само 3-4 капки нафта и с баща ми решихме, че филтъра, двигателя са добре. Значи е нещо запушено от към резервоара. Взехме помпа за футболна топка и продухахме тръбата от горивният филтър към резервоара. Нафтата бълбукаше. Т.е. маркуча не е задръстен. Закачихме новият и нищо. Пак само върти. Не иска да пали вече не знаем какво да правим. Моля помогнете.
П.С. 1. При тресенето преди - оборотите бяха бетон.
2. Сега свети индикатор на двигателя е майче. Срещу иконката му пише на италиански motore. И вече знам - тези последните два дни свети ли тя - никакво палене братче.