Страница 1 от 3

Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 11 юни 2013, 13:46
от Филип
Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 11 юни 2013, 13:53
от madboy
Добавките са скъпи, защото са пари на вятъра.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 11 юни 2013, 19:16
от diesel1.6
Зависи от състоянието на мотора. Обикновено просто си доливаш масло и не купуваш нито добваки, нито се занимаваш с досадници.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 12 юни 2013, 08:47
от Меси
Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
От къде извади този Мотор УП ? Колко струва ?

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 12 юни 2013, 10:04
от ЯЛТА
Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
Я закарай колата при: http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
за да ти каже кое ще е най доброто за твоя автомобил.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 12 юни 2013, 13:44
от Филип
Благодаря !

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 16 юли 2013, 19:01
от Меси
От качествена добавка има полза,ако двигателя е износен ( над 200 -300 000км. ),но е механично здрав.Няма счупени сегменти , прогорели клапани или спукани бутала.Има ли такива, само осн. ремонт му е майката.
За двигателя към момента в България най-качествена е добавката за моторни масла на Дуралюб ***
Имат и много добра профилактична добавка за Автоматични Скоростни Кутий ( АСК ).Живота на кутията е 250-350 000 км. С дура люб добавката удължавате живота с поне 100 000 км. и превантивно предпазвате кутията от повреди.Много е добре за автомобили втора ръка внасяни в България с АСК,превантивно да сипват при смяна на масла,филтри,ремъци и т.н.Добавката на Дуралюб за АСК.Изпитана работа , много съм доволен.

edit by mod

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 16 юли 2013, 20:34
от madboy
Кое е изпитано и от кое си доволен- не успях да разбера?

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 16 юли 2013, 21:01
от Peet
Филип написа:Качествена скъпа добавка до 90лв. на Мотор УП , Дуралюб , УМ или събирай 250-300лв. пари за осн. ремонт ?
Едното не изключва другото.
Според мен, ако ставаше с добавки щяха да предлагат само добавки по магазините, а не части за основен ремонт. И,разбира се ,никой нямаше да прави основни ремонти-слагаш добавка и двигател на n00 000 става нов. Дали е възможно? *idea3*

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 17 юли 2013, 14:06
от specialista
Преди около 5 години ,може и повече да са когато нашумяха тези добавки ,се обадихме на вносителя на Форсан! След кратък разговор той каза следното: Момче що не си пуснеш едни сегменти ми си тръгнал да се занимаваш с глупости? Вярно е че предварително му казахме със какво се занимаваме и най-вероятно се се презастраховал
,но фактите са такива.Нека всеки сам си прави заключенията.
Поздрави!

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 18 юли 2013, 00:31
от Меси
Tудно двигателя ще стане нов , но може да го запазиш здрав на същите n 00 000 км. поне за още 100 000 км. Това не е малко.
На запад в белите държави ,понеже са много "по-бедни" думата осн. ремонт се ползва все по-малко.Всеки сипва превантивно добавка когато колата подмине 150-250 000 км.
Лично от опита си мога да твърдя , че моторната добавката на Дуралюб за двигателно масло :censur: стяга двигателя неимоверно много.
И за турбото е много добра.Съхранява го и удължава живота му.
Също съм много доволен от дура люб добавката за автоматични скорости.
Който иска ми вярва и се възползва от съвета ми , който не иска да прави осн.ремонт.Аз мисля че сегменти се сменят ако има счупен.Колко струва само труда на механика за да отвори двигателя.Според мен осн. ремонт се прави на двигател над 500 000 км. при който ключа на сегмента е разтворен толкова много от износените раздути цилиндри, че компресията отива в картера. Прави се и при прогорели клапани , счупени сегменти , спукани бутала.Дори не съм сигурен че колегата е изчислил правилно парите за осн. ремонт,май се надхвърля сумата от 300 лв. (за труд , за части , за престой на мпс ...)Но при механично здрав и естествено износен двигател под 500 000 км , по- добре слагай качествена добавка и газ.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 18 юли 2013, 18:26
от HACKO
Нещо много активно започна да рекламираш! За реклама има условия http://clubford.org/?page_id=68

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 18 юли 2013, 22:39
от mi6o
Това Мотор ЪП не беше ли с една реклама преди бая време,дето един двигател работеше без картер и някакъв американец обясняваше колко е яка тая добавка,как може и без никакво масло да караш а само с това,слива се с метала,прави мотора чистак нов. След време чух,че на някакъв човечец след тая добавка му се счупили 2 или 3 сегмента,надрали цилиндри,станало е мазало. Нямам опит,но аз лично не им вярвам на тия добавки.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 18 юли 2013, 23:30
от dimkar
Меси написа:...Живота на кутията е 250-350 000 км...
Това ако беше вярно, в БГ сервизите щяха масово да сменят скоростни кутии, особено на дизелите. :lol:

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 18 юли 2013, 23:58
от Peet
Според мен в т.нар бели държави, когато една кола подмине 150-200 000км. голяма част от тези автомобили се продават в другите, "не-бели държави", дори в България, Румъния, Сърбия, бившите съветски републики, Русия и т.н. В тези държави се продават доста "добавки" за всичко-според техните дилъри- "умрял от гроба вдигат". Ефекта от добавките е много трудно(да не кажа невъзможно) за доказване. Ти казваш,че си видял голям хаир от добавките. Добре, аз имах една Джета-2, произведена през 1984г. Преди 3 години я разкарах-на 26години беше. Аз бях трети собственик, карах я 8 години. Да не обсъждам на колко километра беше,че не знам. Никога не съм слагал никакви добавки, никога не съм сменял масло в скоростна кутия. Не знаех какво значи да ми чукат клапани, нито какво е да гори масло, палеше и в най-големите студове. Но винаги смяна на масло и филтър -навреме и с хубаво масло. 8 години ползвах само една и съща марка масло.
Сигурно си е било чист късмет,че е издържал двигателя и скоростната кутия толкова дълго. :)
И друго си мисля- тези световни производители на масла, защо не са се сетили още сами да си слагат добавките в маслата? Може би някой трябва да им даде акъл, най-после.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 19 юли 2013, 08:55
от HACKO
Много точно казано. Само дето тези километри от първото изречение трябва да се умножат по 2, намалят по пътя до Бъргария.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 21 юли 2013, 12:19
от Меси
dimkar написа:
Меси написа:...Живота на кутията е 250-350 000 км...
Това ако беше вярно, в БГ сервизите щяха масово да сменят скоростни кутии, особено на дизелите. :lol:
Според теб колко е живота на Автоматичните Скоростни Кутий ( АСК ) ??? ( по книжка )

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 21 юли 2013, 13:12
от ЯЛТА
При правилно обгрижване може да стигне и милион километра.

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 21 юли 2013, 14:05
от diesel1.6
И трябва да се сложи от добавката на Меси :D: :D:
Зависи къде се кара. В града ще е неколкократно по-малко

Re: Качествена добавка или пари за осн. ремонт ?

Публикувано: 21 юли 2013, 15:05
от Меси
Благодаря !
Именно неколкократно 250 - 350 000 км. Говорим за АСК !