Страница 1 от 1

Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 02:32
от dr. Svetlyo
Здравейте!

Първо ще уточня, че прерових търсачката, но не открих търсените от мен спецификации, а само препоръки за марки, цени и ремонти...

Решил съм, че след неколкократната смяна на жила, тресчотки, тежък педал и тракащ съединител/пружини/диск/лагер, изминати 235.000 км и 17 години, е дошло времето за смяна на оригиналния съедител на турбодизеловия Escort от профила: Ford Еscort 1.8 TD Turnier Ghia, произведен на 14.05.1996, 5-Speed Manual Trans - MTX75, VIN: WF0NXXGCANTC63805

Оглеждам се в ebay.de да си купя комплект оттук (Германия) и след месец, когато се прибера с колата, да го сменя в България...

Обаче се оказва, че за Escort 1.8 TD има няколко вида съединители, а именно:
1. 240 mm - 23 зъба
2. 228 mm - 23 зъба
3. 220 mm - 17 зъба

Марките които се предлагат са Sachs, LUK, Valeo и разни други знайни и незнайни производители. Цените: 50 евро за ментаците и от 100-120 евро нагоре за марковите.

Моля проверете кой е моделът за моята кола и дайте Finis или някакъв друг референтен номер на частта!

Също така ще бъда благодарен на препоръки каква марка да избера!

Поздрави
Светльо

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 18:54
от mi6o
Здравей колега. Точно по същата причина сменях съединител 2 дни. От магазина ми бяха дали 240 мм. а като свалих притискателния диск се оказа,че е 228 мм. Аз тогава сменях само феродов и лагер (било цигания,ама като нямаш кинти-това е положението) и се почнаха едни звъненици по телефони,тая фирма,оная фирма,магазини,познати,познати на познати-лудница. Оказа се,че само феродов диск с тоя размер е бая трудно да се намери тук. Иначе комплекти колкото и каквито искаш. За производител не мога да ти кажа нищо,аз сложих някакъв италиански феродов диск и изкара около година някъде,но челен удар прекрати всичко и така. Сигурно можеше да изкара и много по-дълго ама .... До колкото съм чел тук има добри отзиви за Лук и Сакс,Валео също май са добри,но нека по-знаещите колеги да кажат.
Поздрави

П.П. Идеята ми беше,че при свален феродов и притискателен диск вече става лесно да се измери и купи точния комплект тук в БГ.

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 20:30
от DigiPro
Ето какво намерих в Microcat по твоя VIN за комплект съединител:

1087033 и 1147907

Първият номер е Historical Part, така, че може би по втория търси.

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 20:50
от Nebhotep
Това е твоят съединител: http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-s ... 90!00.html

Изображение

Оригиналният също е LUK, само разликата че в комплекта, който ще закупиш лагерът не е на INA, както е вложен оригинално, а на SKF.

Eто в Amazon.de се продава: http://www.amazon.de/Kupplungssatz-FORD ... 23+2390+00 за около 200 EUR и пасва с оригиналния номер, който е написал DigiPro 1087033
Успех!

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 21:39
от diesel1.6
Проблемът с твърдостта е на първо място от нискокачествени нови маркови притискателни дискове. И аз се занимах с това, моментално решението се намери и беше оригинално валео втора употреба пристискател и втора употреба оригинално вграждане феродов.
Другото е износване на шлиците на вала, но това се преглъща че е трудно за правене.

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 12 юни 2013, 22:31
от ЯЛТА
diesel1.6 написа:нискокачествени нови маркови притискателни дискове.
Е това къде го има в Германия ? Подобни "боклуци", само у нас има поради неплатежоспособноста ни.

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 13 юни 2013, 01:35
от dr. Svetlyo
Момчета, много Ви благодаря за бързите отговори!

След преглед на сайтовете с дадените от DigiPro номера, стана ясно следното:

1147907:
- Sachs - 240 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен до 11.1997 (цена: 200 EUR)

1087033:
- Sachs - 230 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен след 12.1997 (цена: 200 EUR)
- LUK - 230 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен след 12.1997 (цена: 140-200 EUR)
- Valeo - 228 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен след 12.1997 (цена: 165 EUR)
- NK - 228 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен след 12.1997 (цена: 180-200 EUR)
- неизвестни марки - 228 mm - 23 зъба шлиц - за Escort TD 66 KW, произведен след 12.1997 (цена: 190-200 EUR)

Допълнително направената справка в немската и българската версии на mister-auto доказва, че:
240 мм се вражда до 11.1997
228/230 мм се поставя след 12.1997
mi6o написа:...От магазина ми бяха дали 240 мм. а като свалих притискателния диск се оказа,че е 228 мм...
Мондеото ти е 1999 година => 228 мм, ако беше по-старо 240 мм щеше да заспи.
Nebhotep написа:Това е твоят съединител: http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-s ... 90!00.html
...
http://www.amazon.de/Kupplungssatz-FORD ... 23+2390+00
...и пасва с оригиналния номер, който е написал DigiPro 1087033 ...
Обаче май 240 мм ще се окаже моя... :?



Логиката подсказва, че мога да си купя качествен (не фалшив) 240 мм от тук...
От друга страна, имайки предвид напълно съпоставимите в БГ и ДЕ цени, би било по-разумно, след свалянето и огледа на настоящия съединител, да поръчам правилния комплект. Дано у дома да предлагат оригинални части, а не ментета с етикет на голяма фирма...

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 13 юни 2013, 14:08
от mi6o
3дравей колега. Извини ме,забравих да напиша,че преди Мондео-то имах Ескорт 1.8 ТД,98-ма г. 90 к.с. (66 kw) Ендура ДЕ. За него ставаше въпрос в първия ми пост :-)
Поздрави

Re: Характеристики на съединителя на Escort 1.8 TD '96

Публикувано: 14 юни 2013, 00:13
от dr. Svetlyo
mi6o написа:3дравей колега. Извини ме,забравих да напиша,че преди Мондео-то имах Ескорт 1.8 ТД,98-ма г. 90 к.с. (66 kw) Ендура ДЕ. За него ставаше въпрос в първия ми пост :-)
Поздрави
То пак същата сработа: произведен след '97 => 228 мм, сичко е точно!