Страница 1 от 1
Голям проблем -семерина коляновия вал
Публикувано: 13 юли 2013, 21:51
от Give_me_the_money
Имам голям зор със семерината на коляновия вал от към ангренажния ремак.Колата е ескорт 1,8 16в зетек.От нова година до сега сменям 4-та и изкарват по 2 или 3 седмици и протичат жестоко.Все от един и същи магазин си ги купувам ,марката Cortego.Цената е няма 10лв.В форд семерините пак нямаха пружинки,представям си колко ще изкарат.Дай те някакав съвет какво да сложа

Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 13 юли 2013, 22:32
от ЯЛТА
Не знам какъв да сложиш,- някакъв скъп-оригинален, но да провериш да не би да има аксиален луфт коляновия вал. Това значи да мърда напред-назад, по оста си, при натискане на съединителя се хваща. Или пък да е разбито леглото му- на семеринга.
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 13 юли 2013, 23:06
от HACKO
Проблема не е в семеринга (Кортеко е достатъчно добър), имаш някакъв проблем в коляновия вял, който поврежда семеринга. Или контактната повърхност е повредена или някакъв луфт радиален или аксиален. Кое е обаче не може де се каже по телевизора, трябва де се види (пипне) на живо.
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 13 юли 2013, 23:58
от diesel1.6
95% е в монтажа.
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 14 юли 2013, 00:03
от S_C
Такова чудо съм виждал да се получава при луфт и пак семерингите караха от порядъка на поне 500 км всеки.
Нещо бъркате с тоя семеринг.
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 14 юли 2013, 00:40
от Peet
Give_me_the_money написа:.....От нова година до сега сменям 4-та и изкарват по 2 или 3 седмици и протичат жестоко.Все от един и същи магазин си ги купувам ,марката Cortego.Цената е няма 10лв.В форд семерините пак нямаха пружинки,представям си колко ще изкарат.Дай те някакав съвет какво да сложа

Защо не смениш магазина?
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 15 юли 2013, 01:42
от diesel1.6
Може би е специален материал. Гумените уплътнения са за темепратура до 90 градуса максимално, даже 85, а там си гони 100 редовно. Дори размерите да са точни, излиза че има значение материала
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 15 юли 2013, 18:25
от cvetan.cenkov
Провери си вентилацията на картерните газаве .Ако там има проблем неминуемо надува в картера и търси слабо място откъде да избие налягането
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 15 юли 2013, 20:00
от Give_me_the_money
Благодаря за мненията колеги,насочил съм се към семерини на earing или нещо от сорта,проверявахме въпросното клапанче дето е за тия картерни газове не беще спекло,добре си беше.Вече наистина друг магазин ще е,защото тоя е малко съмнителен и се дънят с части от време на време.След смяната ще пиша пак.
Re: Голям проблем - коляновия вал
Публикувано: 15 юли 2013, 21:05
от diesel1.6
Марката на семеринга няма значение, ако се окаже, че материалът е друг. Ако все слагаш такива от обичайно използваната маслоустойчива гума, те все си се размекват при 90 градуса, който и да е производителя. След маслоустойчивата гума следващото за по-висока температура и масла едновременно май беше Витон или FKM и други от подобните им. Витон и ФКМ е вид гума.