Страница 1 от 1
Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 17 сеп 2013, 16:15
от gosho_91
Здравейте колеги да ви питам карам форд фокус 2000г. тдди 90коня и днес като спрях и изгасих мотора се наложи пак да запаля да я изместя още малко ама бързах и без да искам запалих преди да изгаснат всички лампи на таблото .Мотора си беше загрял и запали без никакви проблеми .Пречи ли че не съм изчакал?
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 17 сеп 2013, 16:45
от Doin
Не си му съсипал електрониката, не се притеснявай!
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 17 сеп 2013, 17:10
от gosho_91
А може ли да стане нещо така работи си идеално?
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 17 сеп 2013, 17:14
от HACKO
Споко, нищо не може да му стане.
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 17 сеп 2013, 17:26
от ЯЛТА
Нищо не може да му стане. При топъл мотор, и лятно време-топло, свещите даже не се включват. Когато колата е загрята, при последващо палене въобще няма нужда да се изчаква. Изчакването е обикновено компютъра да си подреди тестванията.
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 17 сеп 2013, 18:59
от gosho_91
Благодаря за отговорите!
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 18 сеп 2013, 15:08
от urgan
ЯЛТА написа:При топъл мотор, и лятно време-топло, свещите даже не се включват. Когато колата е загрята, при последващо палене въобще няма нужда да се изчаква. Изчакването е обикновено компютъра да си подреди тестванията.
Включват се свещите винаги независимо топло ли е студено ли е, загрята или не. Иначе какво да й стане, на мен също ми се е налагало да запаля веднага без да чакам.
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 18 сеп 2013, 17:00
от Doin
urgan написа:Включват се свещите винаги независимо топло ли е студено ли е, загрята или не....
Смея да не се съглася с теб !
При мен когато е загряла или времето е достатъчно топло свещите не греят.
Re: палене на форд фокус
Публикувано: 18 сеп 2013, 17:25
от ЯЛТА
Doin написа:
При мен когато е загряла или времето е достатъчно топло свещите не греят.
Да, Фокус са така.
Още старото ми Пежо- 505 SRD, го даваха по каталог- 8 часа след като е работил мотора, се пали без подгряване. При това свещите не бяха бързо-подгряващи.
Мисля че се включват под + 7 градуса околна температура, независимо че лампата светва.
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 18 сеп 2013, 22:29
от urgan
Значи трябва да се уточни че това не е правило, че като е загряла колата се пали без да се подгрява. Преди време съм карал и стари дизели по конкретно поло 2, сега карам мондеото от профила и независимо загряла или не се подгрява. Явно за различните коли е различно.
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 22 сеп 2013, 22:22
от sparky_
Когато колата е студена се включва релето за подгряване. Когато температурата на двигателя е 20 и повече градуса лампата за подгрева свети но свещите не подгряват. Системата си прави проверка на лампата за подгрев.
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 22 сеп 2013, 23:04
от MapTo_D
sparky_ написа:Когато колата е студена се включва релето за подгряване. Когато температурата на двигателя е 20 и повече градуса лампата за подгрева свети но свещите не подгряват. Системата си прави проверка на лампата за подгрев.
И пак трябва да се уточни, че това го прави тоя фокус - 1.8 TDDi. Моя - 1.8 ТDCi включва релето абсолютно всеки старт. Странна работа, като го купихме TDDi-то помислих, че има някакъв проблем с тая работа, пък то така била конструирана. Иначе да не е спам - няма какво да стане като си я запалил преди да изгаснат лампите, всички служебни коли, които съм виждал да карат се палят така, на мен също ми се е случвало няколко пъти да не чакам да изгасне нищо по таблото...
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 23 сеп 2013, 13:07
от sparky_
По какво разбираш, че включва всеки път? Аз разбрах случайно когато си мерих свещите.
Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp
Публикувано: 23 сеп 2013, 13:57
от MapTo_D
sparky_ написа:По какво разбираш, че включва всеки път? Аз разбрах случайно когато си мерих свещите.
Ами чувам го като изключи, виждам и по плафона в купето - като дам контакт светлината става по слаба и като изключи релето светва както трябва.