Страница 1 от 1

Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 05 дек 2013, 19:41
от Master
Здравейте колеги!
Колата е Фокус 1.8 ТДЦИ 115к.с. трудно пали при температура под 5 градуса.Почти винаги от втория или от третия път като тресе яко преди да запали.
Рециклирал съм дюзи преди около 40 000 в АВЕЛ Пловдив като оттам ми дадоха кодовете, които са въвели, написани на един лист. Сега като я закача на компа виждам че кодовете са някакви съвсем различни. Лятото ходих пак да ми ги кодират но резултата е същия - кодовете в паметта на компа са съвсем други.
Кабела и софта, които имам, са некви поръчани от нета. Компресията е 29 на всички цилиндри. Горивния филтър е сменен преди около 5000 км, но и със стария беше същото.
След като заработи един път няма никакви проблеми до следващия студен старт.
Някой има ли идея как да се оправи това.
Благодаря предварително!
:)

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 05 дек 2013, 20:04
от DigiPro
Не разбирам от дизели, но проверявал ли си подгревните свещи дали работят?

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 05 дек 2013, 20:38
от Master
Подгряващите свещи са наред.

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 09 дек 2013, 21:44
от Conan_1
А имаш ли достатъчно налягане в рейла? Въздух в системата също може да играе роля. Рециклира ли дюзите или само клапаните им смени колега?

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 10 дек 2013, 21:26
от Master
Дюзите са рециклирани.Всичко е сменено без корпуса.Имам и разпечтки от стенда че всичко е ОК
Когато е малко по-топло колата пали от първия път дори ако е стояла 4-5 дни.

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 10 дек 2013, 22:02
от opex
Тези "кодове", които приличат на МАС-адрес на мрежова карта на компютър са всъщност информация за характеристиките на всяка отделна дюза, според която компютъра знае как тя се държи и съответно изчислява как да подава импулси за да пръска правилно и т.н. Не са просто код за 'активиране' или някаква измислица. Щом в компютъра са различни е нормално да има проблеми. Различни кодове не означават, че колата няма да върви - има случаи в които дори няма да запали, други случаи пали и върви ок, но в определени ситуации има проблем.
Във всякакъв случай на първо място кодовете за съответния инжектор трябва да са записани в компютъра на съответното място преди да се търси другаде проблем кога и защо двигателя не работи правилно.
Не съм сигурен, че всякакъв интерфейс и софтуер могат да гкарат кодовете в компютъра въпреки, че го имат като опция и показват полета за въвеждане и т.н.

Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи

Публикувано: 10 дек 2013, 22:12
от anton76
Пробваи в Мото Пфое там да ги вкарат :!: