Решен проблем при ускоряване на Puma 1.7
Публикувано: 11 дек 2013, 09:55
Здравейте на всички колеги, не знам дали това е мястото което да споделя своите проблеми и тяхното успешно решение.
На въпроса, карам форд пума 1.7/125к.с. След като закупих колата преди 2-месеца колата не можеше да ускорява правилно/агресивно/ и направих профилактика масла, филтри, ремъци, кабели и свещи- почистих и дроселната клапа, защото колата е на газ и беше замърсена- промяна нямаше колата продължи да върви спънато. Реших да намеря друга пума за да пробвам и да разбера дали проблема е в моята или по принцип. След проба на друга пума благодарение на приятел от автокъща се оказа че при моята има сериозен проблем. Та от там започнаха всички проблеми ходих по сервизи по майстори баячки и гадатели, започна се с техните истории за смяна на безброи части по колата /маф,тпи,датчик на скоростомера и т.н./, реших да се заема сам с нея закарах колата на диагностика за пореден път уреда показа че е с обеднена смес. Реших да започна с филтър, маф, дросел стигнах до момента, в които установих че датчика на дроселната клапа не се отваря и затваря реших да го сменя, и колата се оправи. Сега карам и се радвам. Радявам се да съм помогнал на всички с подобен проблем, весели празници и безаварийно каране.
На въпроса, карам форд пума 1.7/125к.с. След като закупих колата преди 2-месеца колата не можеше да ускорява правилно/агресивно/ и направих профилактика масла, филтри, ремъци, кабели и свещи- почистих и дроселната клапа, защото колата е на газ и беше замърсена- промяна нямаше колата продължи да върви спънато. Реших да намеря друга пума за да пробвам и да разбера дали проблема е в моята или по принцип. След проба на друга пума благодарение на приятел от автокъща се оказа че при моята има сериозен проблем. Та от там започнаха всички проблеми ходих по сервизи по майстори баячки и гадатели, започна се с техните истории за смяна на безброи части по колата /маф,тпи,датчик на скоростомера и т.н./, реших да се заема сам с нея закарах колата на диагностика за пореден път уреда показа че е с обеднена смес. Реших да започна с филтър, маф, дросел стигнах до момента, в които установих че датчика на дроселната клапа не се отваря и затваря реших да го сменя, и колата се оправи. Сега карам и се радвам. Радявам се да съм помогнал на всички с подобен проблем, весели празници и безаварийно каране.