oще нещо за оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mkstoianov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 сеп 2006, 19:00
Модел на автомобила: FORD Eskort 1.6i 16v 96г.комби
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

oще нещо за оборотите

Мнение от mkstoianov » 07 ное 2006, 19:05

Здравейте!Прочетох от търсачката всичко което излезе за оборотите на празен ход,но точно като моя проблем не срешнах.Колата я купих това лято,сега като стана по-студено оборотите ми рядко слизат на 1000.Повечето пъти са на 1100/1200.Трябва да спра колата напулно за да слязат на 1000 та дори и на 900.Може ли газта да задържа някъде или от какво може да се получава това.Това може и да не е проблем,но благодаря на всеки който ми даде някакъв съвет.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 07 ное 2006, 19:14

Потърси в търсачката думата "VSS". Eто един линк със добро описание.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... hlight=vss

Изключи му буксата, това би следвало да помогне!
Пиши за резултата!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 ное 2006, 19:23

disc написа:Изключи му буксата, това би следвало да помогне!
И кво да помага ?
Нали така трябва да бъде ?!
В движение държи по-високи обороти. При мен не е така щото нямало ABS.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от Brock » 08 ное 2006, 10:27

mkstoianov написа:Здравейте!Прочетох от търсачката всичко което излезе за оборотите на празен ход,но точно като моя проблем не срешнах.Колата я купих това лято,сега като стана по-студено оборотите ми рядко слизат на 1000.Повечето пъти са на 1100/1200.Трябва да спра колата напулно за да слязат на 1000 та дори и на 900.Може ли газта да задържа някъде или от какво може да се получава това.Това може и да не е проблем,но благодаря на всеки който ми даде някакъв съвет.
Това е напълно нормално. Би трябвало да те притеснява, ако не държи по-високи обороти в движение. Много е говорено по този въпрос във форума - явно не си търсил както трябва :wink:

:arrow: ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД

Код: Избери всички


Пуснато на: Пон Авг 29, 2005 09:35   
--------------------------------------------------------------------------------
 
Сега да ти отговоря защо оборотите на празен ход докато колата се движи са 1000-1200 - ами защото са нужни по-високи обороти за да може да се поддържа нужното налягане в спирачната/ABS и кормилната уредба за да функционират те безпроблемно когато се наложи да ги използваш. 
Компютърът наистина е толкова "умен" за да следи данните и да поддържа по-високи обороти от тези при спряла кола. Границата на оборотите играе от 1000 до 1200 в зависимост от състоянието на сервото, хидравликата и т.н.  


:twisted:

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от jvspasov » 19 юни 2008, 11:23

Здравейте,
Нов съм във форума а и разбира се от вчера и горд собственик на Форд Мондео 2.0 16V пр. 98 г. Та след всичко изчетено по въпросите с гаснене или високи обороти при движение по инерция не можах да намеря отговор по моя въпрос - та при мен за разлика от всичко прочетено при движение по инерция оборотите се намаляват до 550-600 без да гасне ( все едно е нещо обърнато ) и когато спра на място се нормализират на нормалните си 850-900. Та къде да търся проблема - колата няма газова оредба - само бензин...
Благодаря Ви предварително за отговорите и помощта.
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от Любо » 19 юни 2008, 11:58

За VSS прочете ли?
Струва ми се, че или изибщо не работи, или не работи както трябва (т.е. зацапани контакти, прекъснати или замасени кабели след датчика или просот се е скапал самия той и дава грешни показания)

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от cocoff » 19 юни 2008, 12:27

jvspasov написа:...
Щом си "вчерашен", една диагностика е просто задължителна.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от g.taskov » 19 юни 2008, 20:26

Ако си разкачал акомулатора компа се обучава още.

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от jvspasov » 19 юни 2008, 20:57

g.taskov написа:Ако си разкачал акомулатора компа се обучава още.
Да в автокъщата преди да я натоварят цяла нощ е бил на зареждане че мудно завърташе двигателят - ще почакам още малко да видим колко му трябва за обучение....
За диагностиката ще иде съвсем скоро...Благодаря ви много за бързите отговори...
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от HACKO » 19 юни 2008, 22:49

Добре де, след като не гасне, въпреки по-ниските обороти и още повече като се нормализират, какъв ти е проблема? Карай си, нищо и няма. *00143*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от jvspasov » 19 юни 2008, 23:39

HACKO написа:Добре де, след като не гасне, въпреки по-ниските обороти и още повече като се нормализират, какъв ти е проблема? Карай си, нищо и няма. *00143*
Според прочетеното VSS датчика ако не работи би трябвало или да си седят нормални или по високи при пускане на колата по инерция - при работещ за да се компенсира евентуалното включване на предавка или използване на спирачката ABS и т.н е нормално оборотите да се повишават с 200-250 не да падат с толкова както е при мен - проблема е че все пак ми се иска да си ползвам колата и с включен климатроник нормално - при тези обороти все едно не работи - щом спра веднага си се качват на 1100 - тук вече разликата отива доста - притеснява ме и предполагам е нещо елементарно за да ходи на сервиз кадето както чета не е сигурно че ще го оправят - все пак всички работим и знаеме цената на паричките. Щом ми остане време ще намеря каде при мен се намира въпросният такъв и ще му почистя буксата - в двигателният отсек е малка лудница независимо че всичко е невероятно подредено...Благодаря Ви още веднъж!
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от zelen4uka » 20 юни 2008, 10:38

Колеги карам сиера пълна инжекция 2.0 двувалка която е с МАР сензор. Почистих ел. клапана за празния ход (стъпково моторче) после откачих акумулатора и го заредих и след 6 часа закачих паля и старата песен на нов глас. Като запаля даржи 1700 а след 2 минути падат на 1200. Това се случи след като акумулатора ми свърши тока и запалих с кабели но вече оборотите са други. За няколко секунди. Откачих буксата на ел клапана за празния ход (стъпково моторче) и оборотите от 1700 паднаха на 1000 веднага закачам и пак 1700 значе работи. Немога да разбера от какво е .
МАР сензора мога ли да го почистя? Какво друго да почистя или да направя?

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1327
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от vargala81 » 22 юни 2008, 23:33

zelen4uka написа:Колеги карам сиера пълна инжекция 2.0 двувалка която е с МАР сензор. Почистих ел. клапана за празния ход (стъпково моторче) после откачих акумулатора и го заредих и след 6 часа закачих паля и старата песен на нов глас. Като запаля даржи 1700 а след 2 минути падат на 1200. Това се случи след като акумулатора ми свърши тока и запалих с кабели но вече оборотите са други. За няколко секунди. Откачих буксата на ел клапана за празния ход (стъпково моторче) и оборотите от 1700 паднаха на 1000 веднага закачам и пак 1700 значе работи. Немога да разбера от какво е .
МАР сензора мога ли да го почистя? Какво друго да почистя или да направя?
най вероятно си прецакал някой датчик, кола с електроника не трябва да дава ток на друга кола и нетрябва да и се дава ток от друга кола.на дросела трябва да имаш един датчик TPS се казва ,изкарай му буксата ако вдигне оборотите още повече значи работи ако не ги вдигне значи се е прицакал.ако TPS датчика работи пробвай да откачиш буксата на VSS датчика на скоростната котия ,гледаш към края на жилото за километража има един кабел проследяваш му буксата и откачаш.на моя ескорт го правише същия номер ,като запаля независимо топла или студена 1 минута държеше 1700 об след това падаха на 1200 ,като карам и исключа от скорост 1500 об а като спръ по някой път ги сваляше на 900 а понякой път си ги държеше на 1500 об .откачих му буксата и сига като я паля държи 1200 докато загрее после си падат на 900 ,в движение исключвам от скорост и падат на 900 спирам пак са си 900 и няма като преди колебаене на оборотите.

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от zelen4uka » 23 юни 2008, 15:14

Колега аз мисля , че при моя двигател който е 2000кбика пълна инжекция DOHC няма датчик за скорост VSS??
Днеска четох в книжката за ремонт и там не пише че има такъв датчик.
Не ми стана ясно каква букса и на кой датчик си откачил и караш без него, на датчика за дроселовата клапа или на VSS?
Незнаех че с кабели като взема ток от друг акумулатор може да се прецака нещо.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1327
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от vargala81 » 23 юни 2008, 18:31

zelen4uka написа:Колега аз мисля , че при моя двигател който е 2000кбика пълна инжекция DOHC няма датчик за скорост VSS??
Днеска четох в книжката за ремонт и там не пише че има такъв датчик.
Не ми стана ясно каква букса и на кой датчик си откачил и караш без него, на датчика за дроселовата клапа или на VSS?
Незнаех че с кабели като взема ток от друг акумулатор може да се прецака нещо.
първо и в моята книжка никаде не пишеше за VSS датчика ,научих тук от форума затова провери и ти.там кадето влиза жилото на километража във скоростната котия виш дали от жилото излиза един кабел ако излиза значи имаш датчик ,проследи кабела до буксата му и я исключи .аз съм исключил точно този датчик който е на скоростната котия ,защото работи когато си поиска ,чистих му буксите но нестана и го исключих .при мен когато спръ би следвало да паднат оборотите на 900 но понякой път не падаха ,уставаха си ту на 1200 ту на 1500 а по някой път се форсираше и на 2000 .същото ставаше и когато натисна съединитела да превключвам форсирасе на 2000 об.а датчика който е на дросела не можеш да караш а ко е исключен ще се форсира постоянно а и няма да пали ,можеш само да го исключиш са да видиш дали работи ,ако се вдигнат оборотите значи работи.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от paci » 23 юни 2008, 21:21

vargala81 написа: ...
Имаш ABS?
Според мен автомобила ти се е държал супер нормално?
Излючваме колебанията които може да са от много фактори.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1327
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: oще нещо за оборотите

Мнение от vargala81 » 23 юни 2008, 22:07

paci написа:
vargala81 написа: ...
Имаш ABS?
Според мен автомобила ти се е държал супер нормално?
Излючваме колебанията които може да са от много фактори.
paci нямам айбиес и невиждам закакво мие дами държи по високи обороти в движение по инерция ,ти също каза че при теб не било така щото си нямал айбиес .колата сега работи повече от перфектно не е работила така от покупката и .сега остава само да проверя дали това оказва влияние на расхода ама според мен след катко двигатела е започнал да работи по добре би трябвало и расхода да падне.питах много познати с по нови коли сайбиес с климатик ,при тях нямало такова нещо като по високи обороти по инерция.колебанията наистина може даса от много фактори ,но при мен е тоично от този всс датчик щом като го исключих се оправи.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта