ангренажен ремък
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 20 ное 2012, 20:56
- Модел на автомобила: ford c maks
- Status: Извън линия
ангренажен ремък
Колеги ,на колко км се сменява ангренажния ремък на нова кола?Чета различни мнения и се обърках.Майсторчетата казват едно ,чета друго...
Скоро правя 60 000км

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
На нова, която е купена лично от теб, от магазина - на 160 хил.км. или 10 години (което настъпи първо). Ето официален сайт в който си пишеш номера на рамата (VIN) и ти излиза график за сервизно обслужване: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 20 ное 2012, 20:56
- Модел на автомобила: ford c maks
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Благодаря за отговора!Не мога да се справя с този сайт .Това сигурно ли е ,че майсторчетата искат на 60 000км да го сменяват.Дали са изгладнели.....
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Здравейте Колеги,
Аз си мисля нещо,и ще го споделя с Вас.
Добре ! Има график за обслужване на нов автомобил. На 160хил. или 10 г. смяна на ангренажен ремък !
Колата е обурудвана с ремък марка "Х".След тези 160 или 10, сменяме пак от същата марка "Х".Какво се променя след това,че после след 50хил.км..пак да се смени? Това ми е интересно ! Кара ме да си мисля,че или пъвото е много дълъг период, или майсторите са си казали 50 .,за по сигурно! Може и да не са майсторите!
То сигуно няма.Аз като сменях ремъка,майстора ми казва"-Миналата седмица сменяме ремък на една кола,и на другия ден се къса"!Малко изтръпнах, но колата ми е на канала вече,какво да се прави. Всичко е ОК. за сега,вече 3год.!
Ако някой мисли по друг начин,нека сподели!
С уважение към всички в този полезен Форум!
Аз си мисля нещо,и ще го споделя с Вас.
Добре ! Има график за обслужване на нов автомобил. На 160хил. или 10 г. смяна на ангренажен ремък !
Колата е обурудвана с ремък марка "Х".След тези 160 или 10, сменяме пак от същата марка "Х".Какво се променя след това,че после след 50хил.км..пак да се смени? Това ми е интересно ! Кара ме да си мисля,че или пъвото е много дълъг период, или майсторите са си казали 50 .,за по сигурно! Може и да не са майсторите!
То сигуно няма.Аз като сменях ремъка,майстора ми казва"-Миналата седмица сменяме ремък на една кола,и на другия ден се къса"!Малко изтръпнах, но колата ми е на канала вече,какво да се прави. Всичко е ОК. за сега,вече 3год.!
Ако някой мисли по друг начин,нека сподели!
С уважение към всички в този полезен Форум!
Последна промяна от kosta69 на 28 яну 2014, 22:06, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Сменяваш ремъците, и всички контактуващи с тях ролки на 160 000, и вторият път пак може да е на 160 000.
За това като навършат 10 год., Европейците ги хвърлят,- нямат пари за подръжка, ние обаче имаме пари за подръжка...............
За това като навършат 10 год., Европейците ги хвърлят,- нямат пари за подръжка, ние обаче имаме пари за подръжка...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Ако смениш и агренажните колела при смяната на ремъка и ролките спокойно можеш да си караш още 160 хил.Почти всички ние май пренебрегваме тези колела-включително и аз.


-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Я да изровя една тема и да питам на колко трябва да се сменява този ремък? Всеки приказва и пише общо взето каквото изсмуче от пръстите.
Както се полага, като си взех колицата от Германия смених ремъка + 3 ролки. Помня, че едната беше наред, другата наполовина, а третата тотално заминала. Не помня каква точно марка съм купил. Не е най-евтиното, вероятно средно като цена. Може би и малко над средната.
Та мнения всяякакви - от 5 години / 50000 км до 10 години/160000км Някои не споменават за години, други пишат че с един комплект ролки може да се изкарат и 2-3 ремъка.
Та къде е истината?
Като цена - от 118 докъм 200 лв за ремък + 3 ролки. Предложения всякакви. Засега съм се ориентирал към фирмен комплект SKF за 125 лв. От официалното представителство (2 седмици доставка), иначе ги има налични и за около 180.
Както се полага, като си взех колицата от Германия смених ремъка + 3 ролки. Помня, че едната беше наред, другата наполовина, а третата тотално заминала. Не помня каква точно марка съм купил. Не е най-евтиното, вероятно средно като цена. Може би и малко над средната.
Та мнения всяякакви - от 5 години / 50000 км до 10 години/160000км Някои не споменават за години, други пишат че с един комплект ролки може да се изкарат и 2-3 ремъка.
Та къде е истината?
Като цена - от 118 докъм 200 лв за ремък + 3 ролки. Предложения всякакви. Засега съм се ориентирал към фирмен комплект SKF за 125 лв. От официалното представителство (2 седмици доставка), иначе ги има налични и за около 180.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Смених го преди 4 години като взех колата. Преди това е сменян пак и беше минал трийсетнина хиляди. За ремък-никакви ядове, беше все едно вчера е излязъл от завода.Но здрава ролка нямаше! Три пластмасови ролки-и трите спукани Радиални пукнатини, от края до основата. 4 години по-късно ремък-нов.Ролки....поне тези, дето се виждат, са здрави.
На Фиата италианеца е сменял редовно всичко по книжка, обаче с ангренажа има изненада, Ремъкът от завода се сменя пак на 160 хиляди. На километража пише 140. После през 60.Ремъкът е в ужасно състояние- напукан, външният слой гума се лющи.По всичко изглежда да е оригиналния, с който колата е излязла от завода преди 12 години. Това освен много каран ремък, е и много стар ремък. До такива неща се стига след 7-8 години експлоатация минимум...
На Фиата италианеца е сменял редовно всичко по книжка, обаче с ангренажа има изненада, Ремъкът от завода се сменя пак на 160 хиляди. На километража пише 140. После през 60.Ремъкът е в ужасно състояние- напукан, външният слой гума се лющи.По всичко изглежда да е оригиналния, с който колата е излязла от завода преди 12 години. Това освен много каран ремък, е и много стар ремък. До такива неща се стига след 7-8 години експлоатация минимум...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Да взема да завърша темата.
Ангренаж комплект сменени с фирмени на SKF - 122 лв с доставката. В комплекта имаше болтове и пружини. Нямаха забележими щети, можеха да карат поне още 15000/
Рових за друго. Та в линка от DigiPro прочетох някои работи - да са от полза за други вместо да се пита:
Поддръжка в разширен период
Спирачна система На всеки 2 години: Сменете - спирачната течност (раб.поз. 12 154 4)
Климатична инсталация На всеки 3 години: Проверка на температурата на пароуловителната изходяща тръба. Проверка на нивото на течността в климатичната инсталация, както и състоянието на тръбопроводите за теч и нараняване (РП 34 619 1) (ТСБ 67/2002)
Охладителна система На всеки 4 години: Проверете/почистете капачките за налягането, сменете, ако уплътнението е износено
Охладителна система На всеки 6 години: Източете синя/зелена охладителна течност, промийте и заредете с нова пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)
Охладителна система На всеки 10 години: Източете, промийте и заредете с пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)
Ремък газоразпределение, обтегачи и водачи На всеки 120 000 км или 5 години: Сменете (без автоматичен обтегач)
Почистване клапани На всеки 150 000 км или 10 години: Проверете. Zetec (с автоматичен обтегач). Ако е необходим реглаж, препоръчителна е отделна поръчка (раб.поз. 21 213 5)
Ангренаж комплект сменени с фирмени на SKF - 122 лв с доставката. В комплекта имаше болтове и пружини. Нямаха забележими щети, можеха да карат поне още 15000/
Рових за друго. Та в линка от DigiPro прочетох някои работи - да са от полза за други вместо да се пита:
Поддръжка в разширен период
Спирачна система На всеки 2 години: Сменете - спирачната течност (раб.поз. 12 154 4)
Климатична инсталация На всеки 3 години: Проверка на температурата на пароуловителната изходяща тръба. Проверка на нивото на течността в климатичната инсталация, както и състоянието на тръбопроводите за теч и нараняване (РП 34 619 1) (ТСБ 67/2002)
Охладителна система На всеки 4 години: Проверете/почистете капачките за налягането, сменете, ако уплътнението е износено
Охладителна система На всеки 6 години: Източете синя/зелена охладителна течност, промийте и заредете с нова пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)
Охладителна система На всеки 10 години: Източете, промийте и заредете с пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)
Ремък газоразпределение, обтегачи и водачи На всеки 120 000 км или 5 години: Сменете (без автоматичен обтегач)
Почистване клапани На всеки 150 000 км или 10 години: Проверете. Zetec (с автоматичен обтегач). Ако е необходим реглаж, препоръчителна е отделна поръчка (раб.поз. 21 213 5)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта