Страница 1 от 1

Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 27 яну 2014, 21:28
от SantaMuerto
Здравейте.Става на въпрос за Форд Фокус 1.8 TDCI 2003г.Падне ли температурата под нулата колата едвам загрява. След 20-30 мин. каране стрелката е едвам на 1-2 милиметра в нормала.Дори и да загрее до средата ако я пусна по инерция веднага леко дръпва назад.Смених термостата но същата работа.Нормално ли е това за комън рейла?В сервиза ми казват че не виждат никакъв проблем.

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 27 яну 2014, 22:23
от JFS
Абсолютно никакъв проблем няма колата ако нямаш допълнителен подгрев на антифриза. Напълно е нормално това за комънрейл. Има писано доста по тази тема в този и в другия Форд форум. Потърси ги за да ме се повтаряме.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 28 яну 2014, 11:43
от Conan_1
Ако нямаш трябва ти рейка със свещи за потгряване на антифриза, а ако я имаш не функционира! Зад двигателя е огледай се! _friends_

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 28 яну 2014, 13:09
от Ивайло 1978
А парно имаш ли?Двигателя с един или два термостата е?

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 29 яну 2014, 10:44
от SantaMuerto
До колкото знам по информация от сервиза термостата е само един. За подгряване на антифриза също не знам да има.А дали духа топло..ами не е като добрият стар ескорт,усеща се топло като си сложиш ръката но горещо никога не е ставало.

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 29 яну 2014, 10:53
от Ивайло 1978
Тествайте водната помпа!

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 30 яну 2014, 11:53
от urgan
Ивайло 1978 написа:Тествайте водната помпа!
Как?

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 31 яну 2014, 00:15
от SantaMuerto
Братле,защо да тествам помпата.Проблема не е че прегрява а че много бавно загрява.

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 31 яну 2014, 07:53
от ieiei
Conan_1 написа:Ако нямаш трябва ти рейка със свещи за потгряване на антифриза, а ако я имаш не функционира! Зад двигателя е огледай се! _friends_
Провери дали стига ток до тях,ако стига значи са изгоряли.На 99% при смяна се късат.Цялата "джаджа" по моргите е 30+ лв.
Този двигател без нея (зимата) загрява бавно.

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 31 яну 2014, 22:06
от dreadx
А някой може ли да каже, ако колата фабрично не е екипирана с такъв "таралеж" - дали при поставянето му трябва да се смени и алтернатора с по-мощен?
Някой сравнявал ли е какви алтернатори слагат на едни и същи дизелови коли, в зависимост от това дали са със или без ел.доподгрев на антифриза?

Re: Проблем със загряването на двигателя.

Публикувано: 01 фев 2014, 14:32
от encho.
SantaMuerto написа:Здравейте.Става на въпрос за Форд Фокус 1.8 TDCI 2003г.Падне ли температурата под нулата колата едвам загрява. След 20-30 мин. каране стрелката е едвам на 1-2 милиметра в нормала.Дори и да загрее до средата ако я пусна по инерция веднага леко дръпва назад.Смених термостата но същата работа.Нормално ли е това за комън рейла?В сервиза ми казват че не виждат никакъв проблем.
Здравей, покарай 10-15мин.и провери долната част на радиатора да ли е топъл,ако е топъл и топлото е по целия радиатор то и новият ти термостат не работи или не се уплатнява добре към блока.