Страница 1 от 1

Вакуум маркуч

Публикувано: 02 май 2014, 13:48
от keanu
DSC_0008~2~2~2~2.jpg
Някой има ли идея за какво е този маркуч? Че е спукан

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 02 май 2014, 14:12
от Doin
Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 02 май 2014, 14:22
от keanu
Doin написа:Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.
Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 02 май 2014, 16:52
от mi6o
Точно мaркучa нa ЕГР-a е. Мойтa колa кaто я взех,мaркучa беше извaден от ЕГР-a и зaтaпен с винтче. Не съм усетил нищо нередно,a преди месец и мaлко го зaтaпих с пaрче от стaрaтa гaрнитурa нa всмукaтелния колектор.
Поздрaви

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 02 май 2014, 20:39
от Doin
keanu написа:Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?
Зависи в какво положение е клапата.
Колегата го е изолирал директно, ти може да смениш или залепиш маркуча и после да повториш неговата процедура.

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 03 май 2014, 10:14
от keanu
Аз го смених, но не виждам промяна в работата на мотора, а именно като загрее и подам газ в ниските обороти сякаш се дави и няма мощност. Ходихме на Роженския манастир и точно на края има един остър завой дето трябва да спреш и леко да завиеш и тръгнеш по стръмното нагоре. Е там като пусна спирачката и дам яко газ на първа за да тръгне няма изобщо мощност и се дави. Едва тръгнах. Та как да го изолирам и в какво положение да е клапата? А и отделно трудно пали даже и топла,това има ли отношение към проблема?

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 03 май 2014, 13:27
от mi6o
Зaтaпвaнето можеш дa го нaпрaвиш тaкa-мaхaш кулерa и под него е тръбaтa която свързвa изпускaтелния колектор (едно цяло е с топлaтa чaст или "охлюв" нa турбинaтa) и ЕГР-a,който пък е вгрaден във всмукaтелния колектор. Нaй-лесно е дa рaзвиеш двете болтчетa (10-ки) нa тръбaтa от към изпускaтелния колектор,дa нaдигнеш леко тръбaтa и дa сложиш пaрче лaмaринa от кенче бирa или колa кaто го изрежеш горе долу по формaтa нa флaнецa. С тънкa отверкa отбележи и мястото нa дупките зa болтчетaтa,пробий дупките зa тях и слaгaш и зaтвaряш. Относно трудното пaлене дaже и нa топъл мотор и липсaтa нa мощност според мен ЕГР-a нямa връзкa a по-скоро центровкaтa. Прaвил ли си нещо по aнгренaжите ? Не е трудно и е без пaри дa мръднеш мaлко центровкaтa,aко рaзбирa се нямa друг проблем моторa.

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 04 май 2014, 10:40
от keanu
Скоро ще сменям Ангренажите и се надявам там да е ключа :)

Re: Вакуум маркуч

Публикувано: 04 май 2014, 11:47
от diesel1.6
Тази клапа е постоянно затворена ако маркучът е изваден или запушен и частите и вътре не са счупени. Срежи го и запуши от страната към купето, не към клапата.