компютарът стана фокусник

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kire
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 11 мар 2010, 15:00
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

компютарът стана фокусник

Мнение от kire » 07 юни 2014, 22:34

здравейте колеги.имам проблем с компа направо колата 'полудя' в смисъл светват всички лампи на таблото по време на движение воланът се втвърдява и колкото и да натискам педалът на газта колата си работи на нормални обороти а след като я угася не иска да пали отидох на майстор закачи я на компа и показа много грешки изчисти ги и ми каза покарай и ела пак и каквато грешка изпише тази част ще се сменя отидох но този път и той не можа да влезе в компа на колата просто каза че проблемът е софтуерен и той неможе да помогне каза ми за др.майстор и ще струвало около 300лв. което не си е малко за мене ако мислите че е добра цена и няма др. вариант ок но за мотопфое да ви кажа неискам и да чувам даите идеи каде да отида

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: компютарът стана фокусник

Мнение от lubomirov89 » 08 юни 2014, 18:58

Алтернатора зарежда ли нормално ?

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: компютарът стана фокусник

Мнение от urgan » 08 юни 2014, 21:19

Поне можеш да отидеш в МП да ти кажат какво е пък си го оправяй другаде. 2-3 диагностики при пишман майстори са ти една в МП. Ама и не ти пише в профил от къде си така е трудно да те посъветва някой.
Изображение

kire
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 11 мар 2010, 15:00
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: компютарът стана фокусник

Мнение от kire » 10 юни 2014, 08:52

алтернаторът ми зарежда нормално и в единият сервиз ми казаха че идвал проблемът от окабеляването и от връзките на бушоните и сега ще се разкгабя таблото на бушоните и ще се проверява всичко дано стане ще ги помоля да видят и клемите на акумулаторът.а за мотопфое си прав колега но мисля да ги оставя за на края и дано не стигам до тях че и там са едни сега трябвя да провериме това а не е това мойе да е др ..... и така от опит го казвам а цените са им ....... благодаря за помоща ако имате нещо др наум по вапросами ще съ ви благодарен ако пишете

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта