Страница 1 от 1

Проблем с акомулатора?

Публикувано: 21 юли 2014, 14:18
от dimobs
Здравейте, имам въпрос за един проблем, който забелязвам напоследък в моя Фокус Седан 1999 2.0 131 к.с. Бензин с Газова уредба.
Когато доста време не е карана колата (часове) и се запали, след няколко седунди започва да трепти много здраво, лампичката на акомулатора започва да премигва. Това трае 10-20 секунди, след което ако я оставя изгася. Повечето пъти сам я изгасям и паля наново. Тогава го няма проблемът, но като тръгна пък и трябва малко време - около минута - две, за да започне да функционира нормално. През тея минута-две педала на газта не ме слуша въобще. Потеглям примерно, а колата реагира все едно не съм подал газ-въобще. Като натисна малко повече, стои си да кажем на 1000 оборота и изведнъж се вдига рязко на 3-4-5000. След това се нормализира и няма проблеми. Но ми се е случвало като не е загряла така и аз съм тръгнал на кръстовище някъде, където съм подал леко газ, колата въобще да не го отчете и да изгасне при пускане на съединителя, съответно волана се блокира и не е приятно въобще. Някой има ли идея?

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 21 юли 2014, 16:17
от madboy
На газ ли я палиш? Проблемът не е в акумулатора.
Клапан за ниски обороти, или MAF, или и двете. :idea:

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 22 юли 2014, 15:06
от dimobs
На бензин пали и после сама превключва на газ.?

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 22 юли 2014, 16:57
от madboy
Това го мислих като друг евентуален проблем. Според мен тия джаджи по-горе не са в ред- почистване, из форума го има описано как се чисти, после кажи имали подобрение.

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 23 юли 2014, 07:52
от dimobs
Би ли ми дал линк, че не знам за какво точно говориш? Благодаря

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 23 юли 2014, 14:01
от kingralf
АКУМУЛАТОР.

Re: Проблем с акомулатора?

Публикувано: 23 юли 2014, 14:25
от madboy
dimobs написа:Би ли ми дал линк, че не знам за какво точно говориш? Благодаря
MAF-а ти е на тръбата след въздушния филтър, една черна плочка, в която влиза букса. Като го извадиш чистиш само с киснене и пръскане жичките, които ще видиш. Не ги пипаш с нищо! Чисти са, когато почнат да белеят.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... %D0%B5+maf

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... B5#p498113