Проблем с акомулатора?
Публикувано: 21 юли 2014, 14:18
Здравейте, имам въпрос за един проблем, който забелязвам напоследък в моя Фокус Седан 1999 2.0 131 к.с. Бензин с Газова уредба.
Когато доста време не е карана колата (часове) и се запали, след няколко седунди започва да трепти много здраво, лампичката на акомулатора започва да премигва. Това трае 10-20 секунди, след което ако я оставя изгася. Повечето пъти сам я изгасям и паля наново. Тогава го няма проблемът, но като тръгна пък и трябва малко време - около минута - две, за да започне да функционира нормално. През тея минута-две педала на газта не ме слуша въобще. Потеглям примерно, а колата реагира все едно не съм подал газ-въобще. Като натисна малко повече, стои си да кажем на 1000 оборота и изведнъж се вдига рязко на 3-4-5000. След това се нормализира и няма проблеми. Но ми се е случвало като не е загряла така и аз съм тръгнал на кръстовище някъде, където съм подал леко газ, колата въобще да не го отчете и да изгасне при пускане на съединителя, съответно волана се блокира и не е приятно въобще. Някой има ли идея?
Когато доста време не е карана колата (часове) и се запали, след няколко седунди започва да трепти много здраво, лампичката на акомулатора започва да премигва. Това трае 10-20 секунди, след което ако я оставя изгася. Повечето пъти сам я изгасям и паля наново. Тогава го няма проблемът, но като тръгна пък и трябва малко време - около минута - две, за да започне да функционира нормално. През тея минута-две педала на газта не ме слуша въобще. Потеглям примерно, а колата реагира все едно не съм подал газ-въобще. Като натисна малко повече, стои си да кажем на 1000 оборота и изведнъж се вдига рязко на 3-4-5000. След това се нормализира и няма проблеми. Но ми се е случвало като не е загряла така и аз съм тръгнал на кръстовище някъде, където съм подал леко газ, колата въобще да не го отчете и да изгасне при пускане на съединителя, съответно волана се блокира и не е приятно въобще. Някой има ли идея?