Проблем при палене студен двигател! И решение!
Публикувано: 22 сеп 2014, 22:34
Здравейте колеги,
2004 Ford Tourneo connect 1.8 16v zetec + газ
Имам следния проблем и моля за малко помощ - сутрин колата започна гасне след първото палене.. и така трябва да се пали около 6-7 пъти докато влезе в ниски обороти около 900 след това започва да работи на 500 оборота и пак след това на 900. Но целият двигател тресе и прекъсва с една дума не работи правилно. ходих къде ли не на диагностика - чистене на дросели, датчици и какво ли не,
но оправия няма. Един от газаджиите който преглеждаше колата реши да премери компресията и се оказа че на 1 цилиндър компресията е 9, а на другите 12. Казаха ми, че трябва да се отвори двигателя и да се провери. Реших сам да го направя но се оказа че има неща който неможах да открия. Публикувам няколко снимки с молба за помощ за свалянето на главата - откачих всичко от двигателя - помощния ремък, капака на главата, алтернатора, всмукателния колектор и разпределителните валове и 10 болта. Останаха 2 болта между свещите които незнам какво държат - на които превъртяха главите - дано да не държат главата - ако някои знае да каже за какво са !! Оказа се че има един скъсан болт на всмукателния колектор - ако може някой да каже / даде съвет къде или как може да го отстраним и да сложа нов. Има ли нещо което не правя като хората защото главата още не мърда.
2004 Ford Tourneo connect 1.8 16v zetec + газ
Имам следния проблем и моля за малко помощ - сутрин колата започна гасне след първото палене.. и така трябва да се пали около 6-7 пъти докато влезе в ниски обороти около 900 след това започва да работи на 500 оборота и пак след това на 900. Но целият двигател тресе и прекъсва с една дума не работи правилно. ходих къде ли не на диагностика - чистене на дросели, датчици и какво ли не,
но оправия няма. Един от газаджиите който преглеждаше колата реши да премери компресията и се оказа че на 1 цилиндър компресията е 9, а на другите 12. Казаха ми, че трябва да се отвори двигателя и да се провери. Реших сам да го направя но се оказа че има неща който неможах да открия. Публикувам няколко снимки с молба за помощ за свалянето на главата - откачих всичко от двигателя - помощния ремък, капака на главата, алтернатора, всмукателния колектор и разпределителните валове и 10 болта. Останаха 2 болта между свещите които незнам какво държат - на които превъртяха главите - дано да не държат главата - ако някои знае да каже за какво са !! Оказа се че има един скъсан болт на всмукателния колектор - ако може някой да каже / даде съвет къде или как може да го отстраним и да сложа нов. Има ли нещо което не правя като хората защото главата още не мърда.