Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
s101s
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 09 ное 2014, 18:50
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDi 2000г
Status: Извън линия

Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши

Мнение от s101s » 09 ное 2014, 19:17

Здравейте колега.
Имам Ford Focus 1.8 TDDI 90коня 2000 година хечбек.Фордчето вчера ми направи много гаден номер.
Тръгнах да се прибирам от работа паля изчаквам 2-3 минути да си развърти и да позагрее ...( лично моя практика), минах 300-400 метра и спрях до едно магазинче. След това паля колата и първото ми впечетление, че заработи малко по-различно.Тръгвам, но колата като чели си беше изгубила мощноста, едвам вървеше, до към 2000 оборото що годе се опитваше да върви и сякаш и турбина нямаше.Спрях и почнах да оглеждам двигателя, но не разбирам много и освен да проверя маслото да не ми е изяла друго не можех да направя. Качих се в колата и опитах да я изфурсирам на свободен ход, обаче едвам стигна до 4 хиляди оборота и зад колата стана много голям черен облак :D.Продължих леко и бавно към вкъщи, на един баир ми се наложи да спра, при тръгването не бях подал достатъчно газ и колата претриса и изгасна.След това като запалих се беше оправила и вървеше както преди, като куршумче, без да пуши ...На следващия ден паля колата всичко точно върви си без проблем, беше дошло време за смяна на масло на двигателя, съответно смених и маслен филтър и горивен. Горивния филтър беше доста мръсен, предположих, че може този номер да е от недостиг на гориво.След смяната запалих колата поработи нормално 10тина мин и я оставих, че имах друга работа...След около 2 часа ми се наложи да излизам, паля колата и усетих същата промяна в работата на мотора, пак почна да пуши и да няма мощност, покарах я така и реших да експериментирам да я изгася по същия начин на скорост.Като запалих колата пак се оправи, вървеше без да пуши имаше си мощност, турбината си свистеше.
Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели как го е оправил и откакво се получава това.
Гасенето на скорост с какво помага на колата да заработи нормлано ?
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши

Мнение от specialista » 09 ное 2014, 19:35

Мисля да започнеш със изолиране на ЕГР-а! На там ме водят мислите без да съм преглеждал колата.Ако съм прав и ЕГР- прави номера,възможните причини са да има вакум към мембраната защото се е скапал ел.магнита който го пуска,или да засяда ЕГР-а и да не може да се върне и затвори.Ефекта ще е този който си описал.
Когато неще,просто извади вакум маркуча към мембраната на ЕГР-а и ако се оправи значи сме на прав път.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

s101s
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 09 ное 2014, 18:50
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDi 2000г
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши

Мнение от s101s » 09 ное 2014, 21:53

Много благодаря за съвета, ако пак ми направи този номер ще пробвам.
Ако се окаже този клапан проблемен, подлежи ли на ремонт?Може ли да се поправи в домашни условия?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши

Мнение от specialista » 10 ное 2014, 07:43

Изолира се !
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта