Проблем с Ford Focus 1.8 TDDi - губи мощност и пуши
Публикувано: 09 ное 2014, 19:17
Здравейте колега.
Имам Ford Focus 1.8 TDDI 90коня 2000 година хечбек.Фордчето вчера ми направи много гаден номер.
Тръгнах да се прибирам от работа паля изчаквам 2-3 минути да си развърти и да позагрее ...( лично моя практика), минах 300-400 метра и спрях до едно магазинче. След това паля колата и първото ми впечетление, че заработи малко по-различно.Тръгвам, но колата като чели си беше изгубила мощноста, едвам вървеше, до към 2000 оборото що годе се опитваше да върви и сякаш и турбина нямаше.Спрях и почнах да оглеждам двигателя, но не разбирам много и освен да проверя маслото да не ми е изяла друго не можех да направя. Качих се в колата и опитах да я изфурсирам на свободен ход, обаче едвам стигна до 4 хиляди оборота и зад колата стана много голям черен облак
.Продължих леко и бавно към вкъщи, на един баир ми се наложи да спра, при тръгването не бях подал достатъчно газ и колата претриса и изгасна.След това като запалих се беше оправила и вървеше както преди, като куршумче, без да пуши ...На следващия ден паля колата всичко точно върви си без проблем, беше дошло време за смяна на масло на двигателя, съответно смених и маслен филтър и горивен. Горивния филтър беше доста мръсен, предположих, че може този номер да е от недостиг на гориво.След смяната запалих колата поработи нормално 10тина мин и я оставих, че имах друга работа...След около 2 часа ми се наложи да излизам, паля колата и усетих същата промяна в работата на мотора, пак почна да пуши и да няма мощност, покарах я така и реших да експериментирам да я изгася по същия начин на скорост.Като запалих колата пак се оправи, вървеше без да пуши имаше си мощност, турбината си свистеше.
Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели как го е оправил и откакво се получава това.
Гасенето на скорост с какво помага на колата да заработи нормлано ?
Благодаря предварително!
Имам Ford Focus 1.8 TDDI 90коня 2000 година хечбек.Фордчето вчера ми направи много гаден номер.
Тръгнах да се прибирам от работа паля изчаквам 2-3 минути да си развърти и да позагрее ...( лично моя практика), минах 300-400 метра и спрях до едно магазинче. След това паля колата и първото ми впечетление, че заработи малко по-различно.Тръгвам, но колата като чели си беше изгубила мощноста, едвам вървеше, до към 2000 оборото що годе се опитваше да върви и сякаш и турбина нямаше.Спрях и почнах да оглеждам двигателя, но не разбирам много и освен да проверя маслото да не ми е изяла друго не можех да направя. Качих се в колата и опитах да я изфурсирам на свободен ход, обаче едвам стигна до 4 хиляди оборота и зад колата стана много голям черен облак

Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели как го е оправил и откакво се получава това.
Гасенето на скорост с какво помага на колата да заработи нормлано ?
Благодаря предварително!