Страница 1 от 2
Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 00:07
от dilyan81
Привет колеги-от скоро съм горд собственик на Форд Ескорт комби 97г 1.8 16в Зетек-Е 115кс.Моля препоръчайте ми добавка за прочистване на инжекторите.Предстои ми смяна на свещи и кабели и ми се иска да "продухам" и инжекторите.За сега само с добавка,а при първа възможност и на ултразвук.Много ми е занемарена колицата и сега искам да я стегна като за себе си.Благодаря предварително
http://www.senax.bg/eshop/product/53/do ... tsion.html
Тази добавка дали е подходяща?
Малко съм невеж - това ми е Първата кола(срамота на 33 години съм)
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 01:13
от opex
Имала ли е газ тая кола?
С какъв пробег е? (до колкото е известен)
Към какви свещи (марка/модел) и кабели сте се ориентирали?
Кое и е занемареното? Правена ли и е компютърна диагностика да се види сензори/датчици в границите ли са?
Питам от интерес за да ви кажа къде и какво да направите с точно тази кола

преди да сте пръснали торба пари ей така

Че с тези добавки след това най-много да трябва само да се сменя горивен филтър, понеже ако е карана само на бензин той самия почиства инжекторите, а добавката ще разгради част от утаените боклуци в резервоара и ще ги набие във филтъра.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 07:19
от dilyan81
Добри въпроси-взех колата след година престой в бокса и ремонт на всичко по окачването,таблото,съединителя,спирачките и ремъци и ролки.Аз и смених горивната помпа,масло и филтри.Диагностика не знам да и е правена-мотора трудно стартира и има неравномерна работа на празен ход(постоянни вибрации) и се опитва да гасне от време на време.След като запаля трябва да изчакам да позагрее,че иначе двигателя придърпва и реагира със забавяне на командите с газта.При топъл двигател има проблем с падането на оборотите по някой път при движение по инерция(ако не подам гас падат до 400 и угасва).По уреди е на 32 420 километра-реално е най-вероятно на 200-300 000+ километра.За съжаление сега нямам възможност(финансова) да проверят стъпковото моторче и маф сензора.При работа на празен ход държи около 900 оборота стабилни и само по някой път след леко претрисане на мотора оборотите падат и гасне.Има теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните и свещите са омаслени(може и от там да са проблемите).За марка на свещите и кабелите нямам ориентация-не съм запознат какво е по-добре да избера

Колата е карана само и единствено на бензин.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 07:49
от dreadx
Преди смяната на ремъците и ролките също ли беше така?
Тази добавка ми свърши добра работа, за да си почистя дюзите на Мицубишито. Обаче свалих дюзите и им пуснах ток с трансформаторче и им капах от добавката - само така се почистиха, а не с наливането й в резервоара.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 19:07
от dilyan81
Ами преди смяната на ремъците не знам как е била-взех я след това.Казаха ми само,че трудно пали.При работа на празен ход мотора си държи стабилни обороти и има едно постоянно претрисане(все едно 1 от цилиндрите не работи както трябва).В понеделник или вторник ще я карам в сервиз да спрат теча на масло от мотора и да сменят свещите и кабелите и чак след това като я видя как се държи ще решавам какво да направя.Както каза колегата в предния пост - няма да се изхвърлям на ремонти за маса пари без да се знае какво и на колата.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 19:36
от peigera
`Я първо и замери компресия, преди да сменяш кабели, свещи и да купуваш добавки.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 19:42
от dilyan81
Ще бъде проверено и това-Благодаря за идеята

Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 21:37
от OgiDogi
dilyan81 написа:... след година престой в бокса...
...мотора трудно стартира и има неравномерна работа на празен ход(постоянни вибрации) и се опитва да гасне от време на време...
...След като запаля трябва да изчакам да позагрее,че иначе двигателя придърпва и реагира със забавяне на командите с газта...
...Колата е карана само и единствено на бензин.
Я, вземи:
- първо да източиш или доизгориш бензина от резервоара до капка, без замисляне и компромиси да доливаш "пресен"!!!
- да налееш нов (приготвен в туба, в очакване старият да свърши)
- да разкачиш акумулатора за една нощ
- след няколко дни каране пиши пак, да кажеш дали има промяна в работата на двигателя
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 ное 2014, 22:09
от dilyan81
Ще действам стъпка по стъпка и ще изключвам едно по едно нещата,за да може да се разбере какъв реално е бил проблема.Забравих да спомена,че нямам капачка на резервоара.Задължително ще споделя какво действие(действия) е оправило проблемите с мотора-тъкмо ще дам и мнение за сервиза към,който съм се ориентирал за сега.Ако ли пък не стане работата ще се насоча към ФордМаняка да ми излекува машината

Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 16 ное 2014, 01:16
от paci
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 16 ное 2014, 18:05
от dilyan81
Интересно-утре ще проверя моя кюнец как звучи и вечерта ще я закарам на лечение.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 16 ное 2014, 19:15
от opex
Мога да помогна с диагностика каквато няма по сервизите, но ме притеснява как е станало зацепването на валовете след смяната на ангренажа.
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 16 ное 2014, 19:22
от dilyan81
Ами това е божа работа-предният път в сервиза дето ще ходя утре ми смениха маслото и направиха пълен оглед на колата и ми казаха,че проблема с мотора е заради теча на масло,което цапа свещите.Двете леви свещи имат по 1 пръст масло по тях.Да мине ремонта и ще видим какво ще стане.Няма да откажа помощ от специалист

Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 17 ное 2014, 21:20
от dilyan81
Оставих животното в сервиза-най-вероятно в четвъртък ще си го прибера и ще дам инфо за части и за поведение на зверчето
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 20 ное 2014, 20:09
от dilyan81
И така взех си преди малко звяра-трудният старт все така си го има.Обаче след стартиране мотора вече работи спокойно и без вибрации.И след макс 30 секунди работа на място потеглих без проблеми и колата си вървеше добре и мотора реагираше веднага на командите с газта.Така че определено проблемите са били от свещите(старите видимо са много зле).Сменена е и гарнитурата на капака на клапаните,за да не се прецакат и новите свещи.Кабелите за свещите са Беру,Самите свещи така и не ми казаха от сервиза каква марка и модел са-споделиха само,че са оригинални за Форд(има изписан код за свещите на фактурата от сервиза-Y1 493 001).Цена на 1бр. свещ 19 лв с ддс

Общо за гарнитура на капака на клапаните(цена 34лв),нови кабели за свещите(цена70лв) и свещи(цена 4x19лв)+ труд=210лв.Вие кажете дали е висока цената,че отскоро се занимавам със сервизи.Ремонта е направен в АСД в Обеля(четох във форума лош отзив за този сервиз).
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 20 ное 2014, 20:24
от paci
dilyan81 написа:Самите свещи така и не ми казаха от сервиза каква марка и модел са-споделиха само,че са оригинални за Форд(има изписан код за свещите на фактурата от сервиза-Y1 493 001).Цена на 1бр. свещ 19 лв с ддс

Общо за гарнитура на капака на клапаните(цена 34лв),нови кабели за свещите(цена70лв) и свещи(цена 4x19лв)+ труд=210лв.Вие кажете дали е висока цената,че отскоро се занимавам със сервизи.Ремонта е направен в АСД в Обеля(четох във форума лош отзив за този сервиз).
Дали е скъпо? За мене е скъпо. Но щом си опрял до услугите на други хора .. и те трябва хляб да ядът

Свещите май верно са ти оригинални FoMoCo. Което е много добре.
Обаче в МП май са около 10лв парчето. Колко са точно само след проверка може да се каже.
Поне моите са от там и са горе-долу в тази цена. Взимал съм ги отдавна и не помня точни цифри.
Кабели съм взел TESLA уж за пробата и за сега всичко е наред. Цена като за мен 30лв.
Гарнитура на капака - 9 лв.
Работата си е от мен
Дано всичко е наред при теб мноого километри

Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 20 ное 2014, 20:37
от essex
Значи миналата година купувах ФоМоКо на цена 11 лв за брой от магазина на пазара Димитър Петков, който се води че само оригинални части на форд продават.Кабелите на свещите на Тесла и гарнитурата на Паиен на бащата ка ескорт ги смених тази година, кабелите струваха 46 лв на Тесла от Косер, това са най-евтините кабели горе долу, а гарнитурата не помня, но може би 16 лв
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 06 дек 2014, 00:24
от dilyan81
Да споделя малко инфо-и с новите свещи и кабели проблемите с двигателя са пак същите-труден старт(пали след 2-3-4 секунди на стартер-все пак от първия път).Понякога пали на 3 цилиндъра и дори след като загрее мотора има постоянни леки и неравномерни вибрации.Имам усещането,че на моменти колата върви като отвързана,а през останалото време е малко мудна(поне според мен като за 115 коня).На празен ход държи около 850-950 оборота(леко играят от време на време).При движение понякога при изключване от скорост оборотите падат до 500 и аха да изгасне и после сами се вдигат до 950.Препоръчаха ми да сменя бобината.За сега е това-като сменя бобината ще пиша пак!
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 06 дек 2014, 08:57
от HACKO
Така както си тръгнал, след някой месец, ще имаш стара кола на себестойност колкото Фокус 2010. Защо преди да продължиш, не я заведеш при Фордманияка да си поговори с нея и да ти каже какво и трябва?
Re: Почистване на инжектори
Публикувано: 15 яну 2015, 19:40
от dilyan81
Привет колеги-проблема с паленето и "мизерната" работа на мотора като е студен е решен!Оказа се грешна процедура за стартиране на студен двигател(изчетох ръководството за Ескорт от "корица" до "корица") и се оказа,че трябва да паля с натиснат съединител(кой да ми каже).Направо ми е жал за брата на жена ми-2 години се е мъчил с тази кола с "майстори" да оправят мотора,а то какво е било.Като му казах как се решава проблема му стана лошо на човека.Добре,че Ви Послушах да не се Изхвърлям на разни ремонти!!!Благодарности на Всички Помогнали!!!
Поздрави
