Гумени тампони за кората на двигателя.
- robber
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 31 авг 2014, 19:37
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 2004. 136 коня, дизел.
- Status: Извън линия
Гумени тампони за кората на двигателя.
Реших да купя кора за над двигателя на колата. И намерих с 300 зора, но на кората, която иначе е супер липсват гумените тампончета за захващане. Имам само едно за мостра и реших да го снимам и пусна та ако някой знае да каже, къде мога да ги намеря:
Ако сте виждали такова нещо някъде кажете къде е молбата.
Ако сте виждали такова нещо някъде кажете къде е молбата.
Ако знам казвам, ако не знам питам! Лична мъдрост :D
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Това тампонче е с номер 1555641 и в момента има 23 броя в Мото Пфое - Сливница в София. Цената му е 13.82 лв. Не знам колко броя ти трябват, но преди да ги търсиш провери дали ги има шпилките отдолу на двигателя, на които се закопчават тези тампончета, защото и те струват по около 14 лв.
- robber
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 31 авг 2014, 19:37
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 2004. 136 коня, дизел.
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Да да, шпилките ги има. Отгоре са едни топчета. И аз мислех, че на тях се поставя кората. Оказа се, че трябват тия гумички. Страшно съм ти благодарен, ще ги потърся, мерси!
А отзад има едно различно, кръгло някакво. Единствено то е по- различно. Дали последно можеш за него да ми кажеш какво е, че даже не знам и как изглежда? За същата кора е, само едното е отделно.
А отзад има едно различно, кръгло някакво. Единствено то е по- различно. Дали последно можеш за него да ми кажеш какво е, че даже не знам и как изглежда? За същата кора е, само едното е отделно.
Ако знам казвам, ако не знам питам! Лична мъдрост :D
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
На картинката в Microcat има само тези гумени тампончета. Няма друг детайл, значи би трябвало всичките да са еднакви. Възможно е това място, за което говориш да не се използва за закрепването на кората, а да е някакъв технологичен отвор.
- robber
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 31 авг 2014, 19:37
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 2004. 136 коня, дизел.
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Не, еднакви са човек.Това момче, дето вчера гледа кората каза, че единия е различен, но не е така. Сега ги огледах, еднакви са. В Елит кар имат също, с по 2 лева по-eвтини на бройка, но са само с поръчка да 10 дни. Ще разгледам къде мога да намеря, но в понеделник ще ги взема от Мото пфое изглежда. Но аз страшно се радвам, че изобщо открих какви са, че това нямаше откриване
Благодаря още веднъж, задължен съм 


Ако знам казвам, ако не знам питам! Лична мъдрост :D
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
Ford Focus C-Max 2004. 136 катъра!
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Откъде да намеря такава шпилка? Едната ми се е откършила и се чудех как да я побългаря, не очаквах да я има като резервна част.synthez 3D написа: ↑10 яну 2015, 08:31Това тампонче е с номер 1555641 и в момента има 23 броя в Мото Пфое - Сливница в София. Цената му е 13.82 лв. Не знам колко броя ти трябват, но преди да ги търсиш провери дали ги има шпилките отдолу на двигателя, на които се закопчават тези тампончета, защото и те струват по около 14 лв.
Намерих ѝ кат. номер - 1343081, но в сайта на МП срещу този номер излиза "КОРА", в Гугъл намирам само тази снимка:

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Да, в сайта с резервните части излиза като кора, най-вероятно защото се продава в комплект с кората (при цена от 101лв.). Все пак според оригиналните каталози на Форд, това е твоята част с правилния номер и би трябвало да я има и отделно. Можеш да провериш това само ако отидеш до МП, където да им покажеш детайла в тяхната програма и те ще ти кажат дали могат да го доставят отделно.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Днес ходих да си купя горивен филтър и питах и за тампоните, че са ми скъсани и трите. Отначало ми казаха, че най-вероятно се продава цялата кора, но след няколко минутна проверка ми изнесе само тампоните - 22лв бройката
та е възможно и с шпилката да се окаже, че е отделно.
Както и да е, тампони си поръчах от бг сайт за 7лв (за който се интересува - https://www.alo.bg/7695997#highlight=1555641), но шпилка няма никъде и ще се пробвам при тях.
Благодаря!

Както и да е, тампони си поръчах от бг сайт за 7лв (за който се интересува - https://www.alo.bg/7695997#highlight=1555641), но шпилка няма никъде и ще се пробвам при тях.
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Въпросната шпилка можеш много лесно да си я ремонтираш сам-пробиваш в центъра на отчупените части отвор с диаметър 1-1.5мм, с дълбочина 8-10мм. После в отворите вкарваш епоксидна смола с клечка за зъби и набутваш опашка от бургия със същият диаметър ( и съответната дължина) и джаджата става вечна.
Нещо важно, което пропуснах-преди да поставиш опашката от бургия, или стоманена тел с подходящ диаметър ги надраскай с груба шкурка(40-80) и разбира се впоследствие изчистваш и забърсваш добре.
Нещо важно, което пропуснах-преди да поставиш опашката от бургия, или стоманена тел с подходящ диаметър ги надраскай с груба шкурка(40-80) и разбира се впоследствие изчистваш и забърсваш добре.
Много автомати-слаби резултати!
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Мислех след като пробия такава дупка, с метчик да й нарежа резба и после с винтче да я хвана за пластината, но ми изглежда много твърда стомана, никога не съм правил резба. Май ще пробвам със смолата, благодаря!
Изпратено от моят SM-G996B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G996B с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Ако диаметърът на джаджата позволява използвай по-дебела бургия-2-3-4 мм., хем по-трудно ще я счупиш, а и ще стане още по-здраво.
Пробивай без много натиск, като чат-вади бургията да се охлади върхът и, за да не се замаже (затъпи), и използвай качествена бургия(едно време българските бяха такива-сега не знам какво е положението), а не с някакво китайско менте-много е важно!
Епоксидна смола в малки разфасовки се продават във всяка железария, а и има двукомпонентна смола тип течен метал на "Бизон"-каквото и да използваш няма да сгрешиш. Изчакай 24 часа преди да ползваш ремонтираната джаджа, каквото и да пише в упътването на лепилото.
Успех-вярвам, че ще успееш!
Пробивай без много натиск, като чат-вади бургията да се охлади върхът и, за да не се замаже (затъпи), и използвай качествена бургия(едно време българските бяха такива-сега не знам какво е положението), а не с някакво китайско менте-много е важно!
Епоксидна смола в малки разфасовки се продават във всяка железария, а и има двукомпонентна смола тип течен метал на "Бизон"-каквото и да използваш няма да сгрешиш. Изчакай 24 часа преди да ползваш ремонтираната джаджа, каквото и да пише в упътването на лепилото.
Успех-вярвам, че ще успееш!
Много автомати-слаби резултати!
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Успях да пробия дупка 2.5мм, намерих незнайно откъде из боклуците ми метчик М3 (преди време синът ми ми каза, че съм боклучар
ама сега го приемам като комплимент) и без менгеме, без върток успях да нарежа резба, напълних я с Каноконлит, че нямах друго подръка, и го монтирах с едно винтче, без да го пресилвам.
Обаче докато пробивах оградената в зелено пластина, за да сложа шпилката, бургията ми се счупи, отплесна се и бучнах малко маркуча там, където е оградено с червено. Та мисълта ми е, въздух ли минава през него, под високо налягане ли е, че може и да се отвори дупка там?

Обаче докато пробивах оградената в зелено пластина, за да сложа шпилката, бургията ми се счупи, отплесна се и бучнах малко маркуча там, където е оградено с червено. Та мисълта ми е, въздух ли минава през него, под високо налягане ли е, че може и да се отвори дупка там?
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Лично аз никога не бих използвал каноконлит за целта-ползвам го рядко и то на места където няма натоварвания, и не се иска голяма здравина.
С него бих залепил 5-каратов диамант например( по-голям няма да стои добре и изискано-пробвано
) в центъра на волана над, или под емблемата, като издълбая малко пластмасата с макетно ножче, за да "потънат" долните фасети, и пак не съм убеден, че няма да падне след време.
Не мога да разбера от описанието ти какво точно и как се е случило и получило, и не мога да помогна-ако си направил някоя и друга снимка на процеса ще е полезно.
Там, където си бучнал маркуча може да запълниш с полиуретаново лепило-продава се в туба, като за силикон(демек ще ти трябва и пистолет)-препоръчвам този на "Вюрт" струва 12лв. Ще ти трябва много малко количество, но можеш да го използваш на много места в автомобила.
П.С. Относно каноконлита, който мнозина имат за панацея за всичко що е за лепене:
-съхранява се в хладилник
-разбира се обезмаслявате повърхностите за лепене
-сгъсти ли се-т.е. не е течен, като вода не разчитайте много на него
-използва се без да се заливат обилно лепящите повърхности-тънък слой е достатъчен
-при дебело заливане слоят каноконлит с времето се напуква и нацепва
-изчаква се часове след залепването преди използване-според това, колко дебел слой сме изляли от 3-4 до 24 часа.
-не очаквайте чудеса
-пазите си пръстите от контакт-аз почти никога не успявам, колкото и да се старая
Всичко това споделям от дългогодишен личен опит.
П.С. За всичко има най-подходящото лепило-каноконлита е много назад в класацията-лично мнение.
С него бих залепил 5-каратов диамант например( по-голям няма да стои добре и изискано-пробвано


Не мога да разбера от описанието ти какво точно и как се е случило и получило, и не мога да помогна-ако си направил някоя и друга снимка на процеса ще е полезно.
Там, където си бучнал маркуча може да запълниш с полиуретаново лепило-продава се в туба, като за силикон(демек ще ти трябва и пистолет)-препоръчвам този на "Вюрт" струва 12лв. Ще ти трябва много малко количество, но можеш да го използваш на много места в автомобила.
П.С. Относно каноконлита, който мнозина имат за панацея за всичко що е за лепене:
-съхранява се в хладилник
-разбира се обезмаслявате повърхностите за лепене
-сгъсти ли се-т.е. не е течен, като вода не разчитайте много на него
-използва се без да се заливат обилно лепящите повърхности-тънък слой е достатъчен
-при дебело заливане слоят каноконлит с времето се напуква и нацепва
-изчаква се часове след залепването преди използване-според това, колко дебел слой сме изляли от 3-4 до 24 часа.
-не очаквайте чудеса
-пазите си пръстите от контакт-аз почти никога не успявам, колкото и да се старая

Всичко това споделям от дългогодишен личен опит.
П.С. За всичко има най-подходящото лепило-каноконлита е много назад в класацията-лично мнение.
Много автомати-слаби резултати!
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Гумени тампони за кората на двигателя.
Това успях да сътворя:
1. Пробиване на шпилката отдолу с бургия 2.5мм
2. Нарязване на резба с метчик 3мм
3. Завиване към пластината, откъдето се е откършила шпилката, с винт 3мм
Използвах Каноконлита, защото нямах друго подръка, а и защото нищо не рискувам - ако се развие винтчето ще изгубя само него, шпилката ще си остане в тампона на кората, точно така я намерих откършена - вътре в тампона.
1. Пробиване на шпилката отдолу с бургия 2.5мм
2. Нарязване на резба с метчик 3мм
3. Завиване към пластината, откъдето се е откършила шпилката, с винт 3мм
Използвах Каноконлита, защото нямах друго подръка, а и защото нищо не рискувам - ако се развие винтчето ще изгубя само него, шпилката ще си остане в тампона на кората, точно така я намерих откършена - вътре в тампона.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта