Страница 1 от 1

Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 09 яну 2015, 22:09
от robber
Реших да купя кора за над двигателя на колата. И намерих с 300 зора, но на кората, която иначе е супер липсват гумените тампончета за захващане. Имам само едно за мостра и реших да го снимам и пусна та ако някой знае да каже, къде мога да ги намеря:

Ако сте виждали такова нещо някъде кажете къде е молбата.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 10 яну 2015, 08:31
от synthez 3D
Това тампонче е с номер 1555641 и в момента има 23 броя в Мото Пфое - Сливница в София. Цената му е 13.82 лв. Не знам колко броя ти трябват, но преди да ги търсиш провери дали ги има шпилките отдолу на двигателя, на които се закопчават тези тампончета, защото и те струват по около 14 лв.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 10 яну 2015, 08:49
от robber
Да да, шпилките ги има. Отгоре са едни топчета. И аз мислех, че на тях се поставя кората. Оказа се, че трябват тия гумички. Страшно съм ти благодарен, ще ги потърся, мерси!
А отзад има едно различно, кръгло някакво. Единствено то е по- различно. Дали последно можеш за него да ми кажеш какво е, че даже не знам и как изглежда? За същата кора е, само едното е отделно.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 10 яну 2015, 12:12
от synthez 3D
На картинката в Microcat има само тези гумени тампончета. Няма друг детайл, значи би трябвало всичките да са еднакви. Възможно е това място, за което говориш да не се използва за закрепването на кората, а да е някакъв технологичен отвор.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 10 яну 2015, 13:52
от robber
Не, еднакви са човек.Това момче, дето вчера гледа кората каза, че единия е различен, но не е така. Сега ги огледах, еднакви са. В Елит кар имат също, с по 2 лева по-eвтини на бройка, но са само с поръчка да 10 дни. Ще разгледам къде мога да намеря, но в понеделник ще ги взема от Мото пфое изглежда. Но аз страшно се радвам, че изобщо открих какви са, че това нямаше откриване :) Благодаря още веднъж, задължен съм *00134*

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 21 юни 2022, 13:37
от addition
synthez 3D написа:
10 яну 2015, 08:31
Това тампонче е с номер 1555641 и в момента има 23 броя в Мото Пфое - Сливница в София. Цената му е 13.82 лв. Не знам колко броя ти трябват, но преди да ги търсиш провери дали ги има шпилките отдолу на двигателя, на които се закопчават тези тампончета, защото и те струват по около 14 лв.
Откъде да намеря такава шпилка? Едната ми се е откършила и се чудех как да я побългаря, не очаквах да я има като резервна част.
Намерих ѝ кат. номер - 1343081, но в сайта на МП срещу този номер излиза "КОРА", в Гугъл намирам само тази снимка:

Изображение

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 21 юни 2022, 16:41
от synthez 3D
Да, в сайта с резервните части излиза като кора, най-вероятно защото се продава в комплект с кората (при цена от 101лв.). Все пак според оригиналните каталози на Форд, това е твоята част с правилния номер и би трябвало да я има и отделно. Можеш да провериш това само ако отидеш до МП, където да им покажеш детайла в тяхната програма и те ще ти кажат дали могат да го доставят отделно.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 21 юни 2022, 18:09
от addition
Днес ходих да си купя горивен филтър и питах и за тампоните, че са ми скъсани и трите. Отначало ми казаха, че най-вероятно се продава цялата кора, но след няколко минутна проверка ми изнесе само тампоните - 22лв бройката :shock: та е възможно и с шпилката да се окаже, че е отделно.
Както и да е, тампони си поръчах от бг сайт за 7лв (за който се интересува - https://www.alo.bg/7695997#highlight=1555641), но шпилка няма никъде и ще се пробвам при тях.

Благодаря!

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 21 юни 2022, 18:20
от F Focus
Въпросната шпилка можеш много лесно да си я ремонтираш сам-пробиваш в центъра на отчупените части отвор с диаметър 1-1.5мм, с дълбочина 8-10мм. После в отворите вкарваш епоксидна смола с клечка за зъби и набутваш опашка от бургия със същият диаметър ( и съответната дължина) и джаджата става вечна.
Нещо важно, което пропуснах-преди да поставиш опашката от бургия, или стоманена тел с подходящ диаметър ги надраскай с груба шкурка(40-80) и разбира се впоследствие изчистваш и забърсваш добре.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 22 юни 2022, 00:22
от addition
Мислех след като пробия такава дупка, с метчик да й нарежа резба и после с винтче да я хвана за пластината, но ми изглежда много твърда стомана, никога не съм правил резба. Май ще пробвам със смолата, благодаря!

Изпратено от моят SM-G996B с помощта на Tapatalk


Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 22 юни 2022, 12:30
от F Focus
Ако диаметърът на джаджата позволява използвай по-дебела бургия-2-3-4 мм., хем по-трудно ще я счупиш, а и ще стане още по-здраво.
Пробивай без много натиск, като чат-вади бургията да се охлади върхът и, за да не се замаже (затъпи), и използвай качествена бургия(едно време българските бяха такива-сега не знам какво е положението), а не с някакво китайско менте-много е важно!
Епоксидна смола в малки разфасовки се продават във всяка железария, а и има двукомпонентна смола тип течен метал на "Бизон"-каквото и да използваш няма да сгрешиш. Изчакай 24 часа преди да ползваш ремонтираната джаджа, каквото и да пише в упътването на лепилото.
Успех-вярвам, че ще успееш!

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 27 юни 2022, 15:43
от addition
Успях да пробия дупка 2.5мм, намерих незнайно откъде из боклуците ми метчик М3 (преди време синът ми ми каза, че съм боклучар :-) ама сега го приемам като комплимент) и без менгеме, без върток успях да нарежа резба, напълних я с Каноконлит, че нямах друго подръка, и го монтирах с едно винтче, без да го пресилвам.

Обаче докато пробивах оградената в зелено пластина, за да сложа шпилката, бургията ми се счупи, отплесна се и бучнах малко маркуча там, където е оградено с червено. Та мисълта ми е, въздух ли минава през него, под високо налягане ли е, че може и да се отвори дупка там?

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 27 юни 2022, 17:22
от F Focus
Лично аз никога не бих използвал каноконлит за целта-ползвам го рядко и то на места където няма натоварвания, и не се иска голяма здравина.
С него бих залепил 5-каратов диамант например( по-голям няма да стои добре и изискано-пробвано :lol: ) в центъра на волана над, или под емблемата, като издълбая малко пластмасата с макетно ножче, за да "потънат" долните фасети, и пак не съм убеден, че няма да падне след време. :wink:
Не мога да разбера от описанието ти какво точно и как се е случило и получило, и не мога да помогна-ако си направил някоя и друга снимка на процеса ще е полезно.
Там, където си бучнал маркуча може да запълниш с полиуретаново лепило-продава се в туба, като за силикон(демек ще ти трябва и пистолет)-препоръчвам този на "Вюрт" струва 12лв. Ще ти трябва много малко количество, но можеш да го използваш на много места в автомобила.

П.С. Относно каноконлита, който мнозина имат за панацея за всичко що е за лепене:
-съхранява се в хладилник
-разбира се обезмаслявате повърхностите за лепене
-сгъсти ли се-т.е. не е течен, като вода не разчитайте много на него
-използва се без да се заливат обилно лепящите повърхности-тънък слой е достатъчен
-при дебело заливане слоят каноконлит с времето се напуква и нацепва
-изчаква се часове след залепването преди използване-според това, колко дебел слой сме изляли от 3-4 до 24 часа.
-не очаквайте чудеса
-пазите си пръстите от контакт-аз почти никога не успявам, колкото и да се старая :evil:
Всичко това споделям от дългогодишен личен опит.

П.С. За всичко има най-подходящото лепило-каноконлита е много назад в класацията-лично мнение.

Re: Гумени тампони за кората на двигателя.

Публикувано: 28 юни 2022, 10:09
от addition
Това успях да сътворя:

1. Пробиване на шпилката отдолу с бургия 2.5мм
2. Нарязване на резба с метчик 3мм
3. Завиване към пластината, откъдето се е откършила шпилката, с винт 3мм

Използвах Каноконлита, защото нямах друго подръка, а и защото нищо не рискувам - ако се развие винтчето ще изгубя само него, шпилката ще си остане в тампона на кората, точно така я намерих откършена - вътре в тампона.