Страница 1 от 1

Проблем с оборотите на Форд Мондео 1.8 ТДИ 1995

Публикувано: 02 дек 2006, 12:20
от dafi_dimo
След смяна на съединителя когато ускорявам до към 2000 оборота колата ускорява нормално, но след това оборотите се вдигат рязко до около 3000 , колата се форсира без да се ускорява и след това оборотите рязко падат отново до 2000. След като продължавам да натискам педала за да ускоря ВЕЧЕ колата се ускорява нормално над тези 2000 оборота.
Чакам идеи.............

Публикувано: 02 дек 2006, 16:48
от DigiPro
Не съм много вещ по тия въпроси но според мен ти боксува съединителя и после зацепва. Дали не трябва да покараш малко за да се "понапасне". Може и да пиша пълни глупости де....

Публикувано: 04 дек 2006, 10:20
от escorttd
Точно така! Съединителя ти боксува и при 2000 об. когато турбото става ефективно и мощността се повишава значително съединителя приплъзва за момент и после пак зацепва. Ако не се оправи като покараш малко, т.е. да се самонапасне съединителя, значи е от калпав съединител или от калпав монтаж.

Публикувано: 04 дек 2006, 19:01
от Jinxy
И на мен ми прилича на боксуващ съединител. При 2000 оборота се достига макс. въртящ момент и му е малко по - трудно да стои зацепен явно....... като сте сменяли какво сменихте? само феродовия или и огледален и притискателен????? Ако не е сменено в комплект има шанс феродовия да боксува докато се понапасне спрямо двата притискащи го диска.... ако и това не стане значи е бил за смяна и притискащия. Не рядко при по-дълго боксувал съединител пружините омекват в следствие на прегряването от триенето..............