Страница 1 от 1
Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 30 яну 2015, 15:17
от sentelinio
Така здравейте имам един проблем с моя фокус при по рязко превключване на скоростите се изфорсирва леко примерно ако сменя скорост на 3000 оборота се изфорсирва до 3200 и след това почват да падат оборотите. Един път на втора с около 4500 оборота бях и спрях по-рязко и натискам съединителя и задържа 2500 оборота за 5 секунди някъде.Колата е Форд Фокус 1.8 зетек 1999 година.Ако можете да ми помогнете да реша проблема ще съм ви много благодарен.
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 30 яну 2015, 17:22
от ender
Звучи банално, но все пак да попитам - при това "по рязко превключване на скоростите" убеден ли си, че напълно си върнал газта при натискането на съединителя?
Опитай да е още по-рязко и изобщо да не вдигаш десния крак - ще забележиш доста по-голямо покачване

Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 30 яну 2015, 18:06
от samsung_bg
Казва се клапан за празен ход, много хора са го кръстили "стъпково моторче".
Там търси проблема, из форума има много теми как се почиства.
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 30 яну 2015, 20:07
от sentelinio
Определено не задържам педала на газта при превключването правя сравнение с други две коли които карах дадох я на двама приятели да покарат и им направи впечетление лекото изфорсирване , за да не се изфорсирва трябва да се пусне педала и когато оборотите почнат да падат на скорост тогава натискам съединителя само при това положение не се изфорсирва.За стъпковото моторче мислех че играе роля само до 1000 оборота може и да греша за това се допитвам .
Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 30 яну 2015, 22:59
от paci
Връщаш газта и дросела се затваря.
От TPSa компа разбира това и пуска в действие байпасния клапан.
Казва му да се отвори до където сметне за необходимо, ама клапана е мръсен и го мързи и си прави каквото си иска

А може и дросела да е замърсен, да не затваря добре и на време и компа като пусне в действие байпасния клапан и става мазало.
На MAFa цайсата също може да са мръсни и да не вижда на време какво става.
По някое време се наместват нещата, но иска време и преговори
Имаш и VSS, който също играе роля в центъра на купона
Егати съчинението

Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 31 яну 2015, 00:27
от mi6o
paci написа:Връщаш газта и дросела се затваря.
От TPSa компа разбира това и пуска в действие байпасния клапан.
Казва му да се отвори до където сметне за необходимо, ама клапана е мръсен и го мързи и си прави каквото си иска

А може и дросела да е замърсен, да не затваря добре и на време и компа като пусне в действие байпасния клапан и става мазало.
На MAFa цайсата също може да са мръсни и да не вижда на време какво става.
По някое време се наместват нещата, но иска време и преговори
Имаш и VSS, който също играе роля в центъра на купона
Егати съчинението

Хaaaaaaaхaхaхaхaхa, те тaкa требе дa обяснявaт и у Фото Мое
Извинявaм се, aмa мнооого яко колегaтa го е дрaснaл

Re: Фокус 1.8 зетек 1999 се изфорсирва
Публикувано: 31 яну 2015, 15:00
от stanislav40
спрей за карбуратори и парцалче му е майката, ако няма резултат не пипай, ок си е и така в крайна сметка, само да не започне да ти държи постоянно оборотите