Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 мар 2015, 08:49
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Колата е Ford Focus II Hatchback 1.6 TDCi (90 Hp) Комънрейл. Koлата угасна по време на движение. Бях на 2-ра скорост, натиснах съединителя и спирачката да спра и тя угасна. Опитах се да запаля но - греда. Все едно няма нафта. До момента на угасване не е давала никакви признаци на нещо нередно. Нито е придърпвала, нито е пушила - НИЩО. Угасна изведнъж и няма палене. Казаха ми, че може да е компютър или подкачваща помпа. Някой може ли да даде съвет?
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: НЕ ПАЛИ
Колега,дай още информация.Какво значи няма палене?Даваш на контакт-чува се само -цък-бендикса и толкова.Даваш на контакт-стартера върти като бесен и само това.Даваш на контакт-пълна тишина.При варианта с работеш стартер дали отзат се забелязват някакви пушеци.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 мар 2015, 08:49
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Колега, върти като бесен, но не пали. Май ще се окаже прекъснат кабел.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
А отзад от ауспуха пушек излиза ли ? Ако не излиза значи и нафта не влиза в цилиндрите.
Диагностика си трябва.
Диагностика си трябва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 09 юли 2014, 12:39
- Модел на автомобила: форд фокус с мах
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
За подобен проблем писах в тема "Датчик колянов вал". По същия начин загасна, върти и не пали-сякаш няма гориво, а след 15 мин.суетене около нея, запали сякаш нищо не се е случило. След няколко дни пак ме изненада, но този път не запали дори след два часа чакане.Изтеглиха ме до автосервиз, а на сутринта автомонтьора я пали без проблем, без да показва грешка на компютъра.Решихме,че проблема е в датчик колянов вал и го сменихме. И така след около 500км. градско и извънградско каране без проблем, историята се повтори. Загасна в движение, след 15 мин. запали и след около 60км. пак загасна. На друг компютър показа следните грешки: Р0222, Р0300, Р2186, 30011. и не се изтриват. И така до сутринта, когато пак пали без проблем и без никаква грешка. Съмняваха се в куплунг кормилна рейка и го смениха, но не е сигурно дали е решен проблема. Колата си пали и работи като часовник.
Е, ако някой може да помогне, давайте съвет !
Е, ако някой може да помогне, давайте съвет !
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Има някакъв електрически проблем.
Първата грешка е за педала на газта
Втората за пропускане в запалването-защо няма конкретика
третата е за проблем със температурния сенсор
последно е трудно да се разбере коя е грешката ,но ако става дума p0011 значи датчик разпределителен вал
Малко живи дани няма да е лошо да се видят какво става със налягането и със синхронизацията
Успех!
Първата грешка е за педала на газта
Втората за пропускане в запалването-защо няма конкретика
третата е за проблем със температурния сенсор
последно е трудно да се разбере коя е грешката ,но ако става дума p0011 значи датчик разпределителен вал
Малко живи дани няма да е лошо да се видят какво става със налягането и със синхронизацията
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 мар 2015, 08:49
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Колеги, оказа се ЕГР клапан. Когато е включен колата гасне, когато е изключен колата работи. Сега ми трябва съвет какво да го правя. Нов е сума ти пари. Някой знае ли дали се чистят?
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 яну 2015, 16:08
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
моята кола е със същия проблем писах в форома но без коментар сигорен ли си че е от този егр клапан че ми писна да сменям датчици без успех
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 мар 2015, 08:49
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
При мен е на 100%. ЕГР е електрически. Когато буксата е изключена, колата работи. Включа ли буксата - угасва.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 яну 2015, 16:08
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
каква е разликата когато е включена и когато е изключена
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 мар 2015, 08:49
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Разликата е, че когато буксата на клапана е включена колата не пали /по-точно, ако е студен двигателя работи малко, но после угасва и няма палене/. Изключа ли буксата на ЕГР-а колата пали веднага.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
При ЕГР вариантите са два.
Първия : сменя се, както казва колежката : http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 47#p518647 .
Тя е много уверена като го пише, ама не е оправила и една кола и бих и предложил да дойде да те убеди да дадеш тези пари за нов.
Втория : затапва се и се премахва софтуерно. Проблем с разхода няма, за екологията на дизел няма да коментирам.
Отделно се намалят отрицателните ефекти от наличието на обратното подаване на газове в колектора, особенно на по-стар двигател :
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... pg#p497878
Така че избора е на клиента.
Поздрави
Първия : сменя се, както казва колежката : http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 47#p518647 .
Тя е много уверена като го пише, ама не е оправила и една кола и бих и предложил да дойде да те убеди да дадеш тези пари за нов.
Втория : затапва се и се премахва софтуерно. Проблем с разхода няма, за екологията на дизел няма да коментирам.
Отделно се намалят отрицателните ефекти от наличието на обратното подаване на газове в колектора, особенно на по-стар двигател :
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... pg#p497878
Така че избора е на клиента.
Поздрави
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Затапване и софтуерно елиминиране.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 06 яну 2015, 13:57
- Модел на автомобила: Ford Focus Estate 1,6 TDCi 90PS - 2006 г.
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Не пали- Ford Focus II 1.6 TDCi (90 Hp)
Колеги, колата ми е Фокус 2005 комби 1.6 TDCI, при мен грешката беше P0340 - датчика на разпределителния вал или веригата не функционира. Колата последно си вървеше и при някой случаи прекъсваше за кратко при ускорение, палеше перфектно изведнъж просто спря да пали. Смениха ми го за 90 левя с труда. Датчика се намира в ляво на двигателя от страната на ангринажа но е от към купето под една тръба, за целта се сваля кората под прозореца, рамената на чистачките и после има достъп до него. Дано съм полезен с горчивия ми опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта