Температурен датчик.
- elmarr
- потребител
- Мнения: 189
- Регистриран: 21 юли 2010, 19:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Температурен датчик.
Имам едно питане,какви са съпротивленията на температурния датчик на форд фокус 1.6 16V бензин 2000г.при различни градуси на двигателя.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
20*C - 34000 Ohm approx
85-90*C - 1300 Ohm approx.
85-90*C - 1300 Ohm approx.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- elmarr
- потребител
- Мнения: 189
- Регистриран: 21 юли 2010, 19:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Моя при 91*C показва 2650 ома.Възможно ли е от това при загрял двигател да пали по трудно и след като запали пропушва черен дим.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 авг 2015, 22:07
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Здравейте,може ли някой да качи снимка къде точно се намира температурния датчик.Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 1434
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Намира се между свещите махаш пластмасовият капак дето пише zetec-s и е по средата. Какъв му е проблема на датчика? Колкото повече се качва температурата ролкова повече му пада съпротивлението иначе до датчика трябва да стига 5V. Ако стрелката ти е на 12 часа и загрява нормално значи датчика работи нормално!Johnnie_B написа:Здравейте,може ли някой да качи снимка къде точно се намира температурния датчик.Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 авг 2015, 22:07
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Миналата година стрелката както си стоеше на 12ч. и рязко отиваше в червения сектор , задържаше 2 секунди и после рязко падаше до посока 12ч. Посъветваха ме да сменя термостата с този за следващия модел , смених го с него и нямаше проблем доскоро. Отскоро при поддаване на контакт и запалване стрелката от 0 отива в червения сектор рязко , задържа няколко секунди и пада в 0 и не мърда . Само да спомена, че перките ми се включват и двете още от запалването, затова имам съмнения за датчика-да лъже перките. Колата е 1,6 зетек Се с АГУ.
-
- потребител
- Мнения: 1434
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Виж кабелите на датчика някой да не е оголил и да се допират. По принцип ако дадеш на късо двата кабела стрелката ще отиде в червеният сектор извади ги от шлауха и виж за наранявания. Другото което може да направих да сложиш още един шлаух да имат по добра изолация.Johnnie_B написа:Миналата година стрелката както си стоеше на 12ч. и рязко отиваше в червения сектор , задържаше 2 секунди и после рязко падаше до посока 12ч. Посъветваха ме да сменя термостата с този за следващия модел , смених го с него и нямаше проблем доскоро. Отскоро при поддаване на контакт и запалване стрелката от 0 отива в червения сектор рязко , задържа няколко секунди и пада в 0 и не мърда . Само да спомена, че перките ми се включват и двете още от запалването, затова имам съмнения за датчика-да лъже перките. Колата е 1,6 зетек Се с АГУ.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 авг 2015, 22:07
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Благодаря , ще проверя при първа възможност . А някаква идея защо перките работят постоянно ?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Защото явно няма сигнал от датчика или сигнала е за прегрял двигател(когато датчика/или кабелите са на "късо") и ЕКУ-то пуска перките автоматично.Johnnie_B написа:..... А някаква идея защо перките работят постоянно ?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 1434
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
И двете ли въртят постоянно? Като запалиш двигателя и е студен пак ли въртят перките?Johnnie_B написа:Благодаря , ще проверя при първа възможност . А някаква идея защо перките работят постоянно ?
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Може ли някой да ми каже къде се намира този датчик на бензинов ескорт 1.8 115к. Мисля да му замеря съпротивлението. Да се уверя че е изправен
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
При тебе датчиците са няколко, какви съмнения имаш?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Ами миналата седмица чистих дросела,мафа,клапана за картерните газове и клапана за празен ход, напръсках всички букси де що има по ДВГ. Занулих компа, обучих го. Колата си върви но като работи на място при достигната оптимална температура на работа ми мирише от изгорелите газове на бензин. Имам съмнения за заминала ламбда и същевременно искам да си проверя параметрите по датчиците. Доста прочетох тези дни по форума. И имам няколко въпроса. Какви стойности трябва да даава тпс датчика и дали имам егр клапан и къде се намира. Да видя ако го затапя ще има ли разлика.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
По-вероятно проблем с МАФа отколкото с ламбдата. Не знам с каква букса за диагностика е твоя Ескорт и дали може да се четат "живи данни". ЕГРа е екстра на Дизелите, при Бензиновите има подобни системи, но влиянието им при неправилна работа не чак толкова драматично.
Разгледай тази тема:
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047
Разгледай тази тема:
https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Благодаря много изчерпателна тема . не бях я виждал. Сега като се рових пак по колата ,забелязах че съм изтървал да закача една букса

Незнам как е вървяла тези дни така . за какво служи този датчик ли е кво е?
Но като цяло, след като я закачих осезаемо върви по-добре.

Незнам как е вървяла тези дни така . за какво служи този датчик ли е кво е?
Но като цяло, след като я закачих осезаемо върви по-добре.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Не съм напълно сигурен, но или е положение на разпределителния вал или датчик за детонации.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
След като съм го закачил ще иска ли пак откапане на акумулатора. Ако има някви грешки да ги занулих пак
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Няма да е грешка да го направиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 мар 2018, 11:40
- Модел на автомобила: Форд фокус 1.6 бензин/газ 99г
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Температурен датчик.
Здравейте! От скоро забелязах следния проблем: колата си загравя нормално, но в движение темературата пада в белия сектор. Колата е Фокус 99г. 1.6 бензин. Не съм сигурен къде е проблема в датчика ,който е м/у свещитите или термостата е за смяна
Ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта