Ford Fiesta 2007 бял пушек при форсиране
Публикувано: 01 сеп 2015, 23:30
Здравейте,
Имам следния проблем, разпологам с Ford Fiesta 2007г с мотор 1.4 TDCI.Преди да опиша проблема искам да поясня, че колата е купувана чисто нова от Мото Пфое и е поддържана само в техен сервиз с оригиналните консумативи за колата.В момента е на 167 000км.
Проблема е следния, преди около година си купих добавка на Liqui Moly за почивстване на двигател от официалния вносител за България.При първото сипване колата почна да пуши изключително много от този бял пушек и след около 2000км спря да пуши толкова много, има мирис на нещо, което не мога да оприлича, но не е нещо гадно.Притеснява ме това, че дори и в момента (след около година) получавам този бял пушек сравнително рядко, но най-често се проявява когато колата потегля на първа скорост и се форсира след 3000 оборота.Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да ми даде малко информация дали това е възможно.Преди да започнете да ми пишете, че има проблем с масло или гарнитура искам да ви информирам, че колата е със сменено масло (оригинално) преди 3000км, като мина и сервизен преглед в сервиза на Мото Пфое в София и не ми казаха да има проблеми по двигателя включително и с турбината.Колата не гори масло, не гори и антифриз.
Благодаря предварително на всеки един, който ми отдели малко от времето си по този казус.
Имам следния проблем, разпологам с Ford Fiesta 2007г с мотор 1.4 TDCI.Преди да опиша проблема искам да поясня, че колата е купувана чисто нова от Мото Пфое и е поддържана само в техен сервиз с оригиналните консумативи за колата.В момента е на 167 000км.
Проблема е следния, преди около година си купих добавка на Liqui Moly за почивстване на двигател от официалния вносител за България.При първото сипване колата почна да пуши изключително много от този бял пушек и след около 2000км спря да пуши толкова много, има мирис на нещо, което не мога да оприлича, но не е нещо гадно.Притеснява ме това, че дори и в момента (след около година) получавам този бял пушек сравнително рядко, но най-често се проявява когато колата потегля на първа скорост и се форсира след 3000 оборота.Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да ми даде малко информация дали това е възможно.Преди да започнете да ми пишете, че има проблем с масло или гарнитура искам да ви информирам, че колата е със сменено масло (оригинално) преди 3000км, като мина и сервизен преглед в сервиза на Мото Пфое в София и не ми казаха да има проблеми по двигателя включително и с турбината.Колата не гори масло, не гори и антифриз.
Благодаря предварително на всеки един, който ми отдели малко от времето си по този казус.