Имам въпрос по доста сложен проблем
- RSxRacer
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
- Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Имам въпрос по доста сложен проблем
Проблема е следния- тресчотката на педала на съединителя за Мондео 94 ТДи,ако някой има снимки и по подробни схеми на конструкцията и ако няма да му е проблем ще помоля да ги пусне.Съединителя не е хидравличен а с жило.Имаме проблем с отделянето,а майстора сложи гайки за да се избегне луфта на педала.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3%E4%ED%EE" onclick="window.open(this.href);return false;
Има и дуги постове по подобни проблеми. Опитай с търсачката иначе може да си загубиш два дена в търсене.
Успех
Има и дуги постове по подобни проблеми. Опитай с търсачката иначе може да си загубиш два дена в търсене.
Успех

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има ли един шестограмен болт на педала?
До колкото дочух съединителят на ескорт мкVII е като този на мондео с жило. Виж дали тази тема ще ти е от полза:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7220" onclick="window.open(this.href);return false;
До колкото дочух съединителят на ескорт мкVII е като този на мондео с жило. Виж дали тази тема ще ти е от полза:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7220" onclick="window.open(this.href);return false;
- RSxRacer
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
- Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Не и тази съм я чел но тресчотката там е назъбена а моята не е и незнам има една пласмасова джаджа която някакси трябва да законтря тресчотката.Та за това питам дали някой има същия проблем с такава беззъба тресчотка и как го е решил закачането...Просто ако може снимки или поне схема на зацепване на тресчотката и тая историйка да я постне.
Благодаря все пак

- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Става тука накакво объркване..
При мен ползвам такава със зъби.. не защото ми трябват зъбите а защото такава намерих
Има 2 ватианта доколкото знам:
1. Използват се зъбите за автоматично регулиране на обтягането (отделянето)
2. Не се използват зъбите, а регулирането се прави с един болт горе до самата ос на педала.
при мен е с ръчно регулиране .. макар да ползвам такава със зъби.. само. Тея със зъбите имаха накаква пласмаска дето трябва да се счупи за да пасне както трябва на педал с ръчно регулиране.
2 пъти по разни сервизи ми я сменяха в рамките на 1 месец.. и накрая пак се прецака и на пътя си я смених
После ме боляха бъбреците от прага докаторазбера точно как се сменя
но вече година и половина не е мръднала, а я купих за 10лв 
При мен ползвам такава със зъби.. не защото ми трябват зъбите а защото такава намерих

Има 2 ватианта доколкото знам:
1. Използват се зъбите за автоматично регулиране на обтягането (отделянето)
2. Не се използват зъбите, а регулирането се прави с един болт горе до самата ос на педала.
при мен е с ръчно регулиране .. макар да ползвам такава със зъби.. само. Тея със зъбите имаха накаква пласмаска дето трябва да се счупи за да пасне както трябва на педал с ръчно регулиране.
2 пъти по разни сервизи ми я сменяха в рамките на 1 месец.. и накрая пак се прецака и на пътя си я смених



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта