Страница 1 от 1
Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 02 яну 2016, 12:33
от penchevstyle
Здравейте! Имам нужда от малко помощ... Първо ще обясня какъв е проблема. Юли месец автомобила прегря, сменяхме колянов вал и биелни лагери (ако не се лъжа за названието), след ремонта колата започна да пали трудно, като се налагаше дори през лятото да подгрявам по два пъти (това на студен двигател, ако е палена през последните 2-3 часа няма проблеми, но след това трудна работа), след запалване излиза голям сивкав облак. Така до преди два дни. При опит да запаля на 31-ви декември сутринта нищо, подгрявах, въртях нищо. Сложих акумулатора да зарежда, вчера пак проба, не успя да запали, пуснах по леко надолнище, запали на няколко пъти за по 3-4 секунди, изкара големи количества сив дим, но нищо. Днес взех мултицет и се опитах да проверя подгревните свещи дали са наред. Тук идва и основния ми въпрос дали съм направил теста както трябва и ако не, как да го направя. Единия кабел на мултицета на положителната клема, другия опрях на свещта (преди това махнах захранващия кабел от нея), така с 3 от 4 свещи (на четвъртата не успях да сваля кабела, понеже е на кофти място) и на трите свещи не даде никакъв резултат. Пробвах като допрях единият край на мултицета на клемата за маса, а другия на свещта, тогава даде някакви стойности. та греша ли някъде? Ако да, то какво да направя? Четох, мисля в този форум, че може да се провери с кабел, който свържа с + на акумулатора и допра до свещта и ако излезе искра, значи всичко е наред. Доста теми изчетох, но понеже съм гол и бос в тази сфера питам дали съм го направил правилно и ако не, как да поправя грешката си. Ще бъда благодарен на всеки, който изкаже мнение дали проблемът не трябва да се търси другаде.
Re: Подгревни свещи на Ford Eskort 1,8 TD
Публикувано: 02 яну 2016, 13:08
от ЯЛТА
Приятел проблема не ти е само в свещите, има и нещо друго, което обаче трябва да се установи и отстрани от разбиращ човек-майстор.
Свещите за проба е най добре да бъдат демонтирани и пробвани дали загряват директно на акумулатора, знам трудничко е.
Иначе като отвиеш кабела на свещта, допираш единия кабел на мултицета до върха на свещта, а другият кабел на мултицета-на плюса на акумулатора,- трябва да покаже 100 %, или ако е аналогов стрелката до край в дясно, но това не е на 100 % сигурно, тъй като понякога реотана във свещта е прекъснат и не греят, но на мултицета показва че има връзка.
Проблемите с непаленето обикновенно са от няколко причини по малко,- но обединени правят голяма беля. Малко от центровка, малко от въздух в ГНП-то, малко от клапани, и така проблема става сериозен.
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 05 яну 2016, 19:54
от penchevstyle
Подгревните ги проверихме, наред са. Оказа се, че не може да подкачи гориво. Повече информация ще имам в събота, когато майстора си каже тежката дума...
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 10 яну 2016, 07:08
от taz07
След прегряване и отремонтиране на двиготеля е желателно да се стендоват дюлзите таккъв проблем имах преди няколко години преди това провери дали е зацепен правилно малко да е избягала центровка пак ще пали трудно успех

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 10 мар 2016, 10:37
от penchevstyle
Малко късничко пиша, но все пак да има информация, какво стана. Проблема се оказа в горивото явно, утайла се е вода, която е била засмукана. Оказа се, че и ръчната подкачваща помпа прави някакъв проблем и не може да подкачи гориво и в момента съм без нея.
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 18 мар 2016, 13:45
от garvancho
penchevstyle написа: Оказа се, че и ръчната подкачваща помпа прави някакъв проблем и не може да подкачи гориво и в момента съм без нея.
Най-приятелски те съветвам да си върнеш подкачващата помпа.
Ремонтния комплект за нея е около 20лв.
Слагаш й прозрачни маркучи на входа и изхода и с един поглед ще знаеш за въздух по системата, а и не само.

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 19 мар 2016, 08:42
от Иван Вълков
Понякога тази помпа е истинско проклятие. Много хора решават кардинално проблема като слагат горивен филър от ВАГ. А за прозрачнитете маркучи аз биазги махнал веднага след като отстраня пролема. Има хубави маркучи за хориво.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 19 мар 2016, 09:25
от garvancho
Иван Вълков написа:Понякога тази помпа е истинско проклятие. Много хора решават кардинално проблема като слагат горивен филър от ВАГ. А за прозрачнитете маркучи аз биазги махнал веднага след като отстраня пролема. Има хубави маркучи за хориво.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Поддържам и една кола с двигател на ВАГ групата и повярвай ми, всеки път когато сменям горивен филтър или ми се е наложило да пипам нещо по горивопроводите, "благославям" инженерите за липсата на подкачваща помпа. Дълги години карах Нисан Примера 2.0Д. Абе да не би японците да са по-глупави, че имаха същата помпа, включително и датчик за вода на филтъра?!?

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 19 мар 2016, 22:22
от specialista
Много е добре тази помпа да я има и да е изправна.
Ще ви кажа защо се поврежда:
Намира се преди филтъра и когато отворя за ремонт
такава помпа в нея намирам всякакви буклуци
които пречат на клапаните да си вършат работата.
Бях споделил как да се преправи така че помпата да е след филтъра.
Успех!
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 20 мар 2016, 12:21
от garvancho
Без да претендирам за оригиналност, аз така се справям с по-голямата част от боклуците попаднали в горивото:
Години наред поставях такава еднодневка и на предишната ми кола. Като взех тази помпата не работеше и както спомена
specialista, вътре открих интересни неща, от които мембраната и клапанчетата нямаше как да си вършат работата.
П.С. Сега като се загледах в снимката, май отново е станало време да го сменям.

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 20 мар 2016, 23:30
от specialista
Мисля да те изнедам с решението на проблема
без да се поставя допълнителен филтър.
Когато се отвори тази помпа за ремонт
трябва да се разменят клапаните,и после а се разменят маркучите.
Така помпата ще остане след филтъра и всички буклуци ще
остават във филтъра.
Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?
Публикувано: 21 мар 2016, 11:50
от garvancho
specialista написа:Мисля да те изнедам с решението на проблема
без да се поставя допълнителен филтър.
Когато се отвори тази помпа за ремонт
трябва да се разменят клапаните,и после а се разменят маркучите.
Така помпата ще остане след филтъра и всички буклуци ще
остават във филтъра.
Между впрочем, когато я рециклирах точно това си помислих дали е възможно.Признавам си, че ме домързя да експериментирам.

Всъщност на клапаните работната посока беше различна? Благодаря за хитринката!