1.6 TDCI ford fusion изгуби мощност
Публикувано: 15 мар 2016, 21:25
Здравейте колеги , от 2 години карам Форд Фюжън 1.6 ТДЦИ 90 к.с. . досега ми е правил разни номера но съм се оправял някак си , живея в Англия където влизането в сервиз е противопоказно за всичкоможещи българи .
Проблема ми е следния : вчера както си карам на около 2700 об/мин. колата изведнъж изгуби мощност , и друг път се е случвало заради зацапан въздушен филтър и заради спукана тръба нс ЕГР а , но сега не е от това проверих ги наред са .
Когато спрях колата пред нас, преди да изгася мотора , вдигнах капака да видя какво става , чуваше се неравномерен звук като от реле което не може да включи / изключи . Със сигурност не е реле защото ако беше нямаше да мога да го чуя от шума на двигателя . Мисля си за блокирала клапа на ЕГР а или нещо с акутатора , който си се движи свободно без задръжки , на пръв поглед е здрав.
Малко по - късно я подкарах пак за да се опитам да си изясня ситуацията, релеподобния звук пак се чуваше докато накрая изчезна . В момента колата си върви но няма мощност дори и на високи обороти трудно набира, странното е че въобще не пуши при високи обороти и не чувам турбината да ми пее като преди.
Другия ми проблем са подгревните свещи , смененени са, но дори и нови работят само когато двигателя е топъл , на студено не се включват изобщо . Когато мотора е топъл пали много трудно , на студено без подгревни свещи си пали нормално , дори и със сравнително слаб акумулатор .
Иначе колата е на 190 000 МИЛИ!!! обаче си е работен кон всеки ден я карам по 120 км. до работа и обратно , редовно си сменям масло и т.н. ,и и ма забележителна динамика за пробега си , на последния технически преглед , механика беше учуден от нормалното нивао на вредни емисии от тоя издухан мотор, варианта калпава нафта го изключвам веднага .
Разбирам че трудно се диагностицира подобен проблем , очаквам колеги които са се сблъсквали с подобен проблем да ме насочат къде да търся причината .
Благодаря !
Проблема ми е следния : вчера както си карам на около 2700 об/мин. колата изведнъж изгуби мощност , и друг път се е случвало заради зацапан въздушен филтър и заради спукана тръба нс ЕГР а , но сега не е от това проверих ги наред са .
Когато спрях колата пред нас, преди да изгася мотора , вдигнах капака да видя какво става , чуваше се неравномерен звук като от реле което не може да включи / изключи . Със сигурност не е реле защото ако беше нямаше да мога да го чуя от шума на двигателя . Мисля си за блокирала клапа на ЕГР а или нещо с акутатора , който си се движи свободно без задръжки , на пръв поглед е здрав.
Малко по - късно я подкарах пак за да се опитам да си изясня ситуацията, релеподобния звук пак се чуваше докато накрая изчезна . В момента колата си върви но няма мощност дори и на високи обороти трудно набира, странното е че въобще не пуши при високи обороти и не чувам турбината да ми пее като преди.
Другия ми проблем са подгревните свещи , смененени са, но дори и нови работят само когато двигателя е топъл , на студено не се включват изобщо . Когато мотора е топъл пали много трудно , на студено без подгревни свещи си пали нормално , дори и със сравнително слаб акумулатор .
Иначе колата е на 190 000 МИЛИ!!! обаче си е работен кон всеки ден я карам по 120 км. до работа и обратно , редовно си сменям масло и т.н. ,и и ма забележителна динамика за пробега си , на последния технически преглед , механика беше учуден от нормалното нивао на вредни емисии от тоя издухан мотор, варианта калпава нафта го изключвам веднага .
Разбирам че трудно се диагностицира подобен проблем , очаквам колеги които са се сблъсквали с подобен проблем да ме насочат къде да търся причината .
Благодаря !