Страница 1 от 1
Нещо сгафих
Публикувано: 27 дек 2006, 14:01
от methodboy
Сменях горивен филтър исега не мога да я запаля. Системата е CAV. Има четири уплътнения за които много внимавах да не им сменя местата. Много ме е яд. Давайте акъли.
Публикувано: 27 дек 2006, 14:08
от Dundee
Напомпи ли черното бутонче върху корпуса на филтъра докато стане твърдо? Аз даже правя така - изваждам щуцера на изходящото маркуче и помпя докато от тръбичката не бликне нафта. После слагам обратно маркучето, напомпвам още 2-3 пъти и влизам вътре да паля. Обикновено пали без проблеми.
П.П. подложи под тръбичката някакъв парцал или подходящ съд за да не омазва всичко отдолу с нафта.

Публикувано: 27 дек 2006, 18:35
от methodboy
Това с помпата го пробвах(имам книга за автомобила, прочетох преди да го разглабям). Мисля че някое уплътнение не съм го поставил на мястото му или като съм затварял се е разместило. Спомняш ли си къде има уплътнения, ако си спомняш. Едно под филтъра, едно над него на шпилката другите две, като еднотов горната част, където натягам, а другото имаше издълбано на шпилката. Като го свалях смъкнах само 3 уплътнителя.
Публикувано: 27 дек 2006, 22:02
от Jinxy
Ами и при мен когато сменям филтър и дръпне въздух въртя здраво. Аз нямам и ръчна помпа... Та по въпроса за уплатненията... при мен се отвива само филтъра и се заменя с нов..... няма никакви други оплътнения освен тези който са си на филтъра.....
Re: Нещо сгафих
Публикувано: 28 дек 2006, 01:56
от snaiperisto
methodboy написа:Сменях горивен филтър исега не мога да я запаля. Системата е CAV. Има четири уплътнения за които много внимавах да не им сменя местата. Много ме е яд. Давайте акъли.
Ако се беше разровил у форума щеше да разбереш че имах абсолютно същия проблем (даже по тежък , ама ти не изпускай шпилката в смукателния колектор).
Та , след като помпах като луТ сума време и свалях 100 пъти филтъра за да проверявам уплътненията , подходих "кардинално" : метнах ласото на Хюндая (това е по добрия автомобил , ако не знаеш..) и последва яко дърпане , след около 500 метра Фордо запали и ... това беше , нема ядове.
А преди това "утепах" два кумулатора.
Публикувано: 29 дек 2006, 00:10
от venom4o
и моя форд запали така след основния ремонт..самоче аз съм бензин и съм друга кола.. ама кат го метнахме на един пасат.. Сиерата като я включих на 3-та .. пасата малко му оставаше да дигне предница...
Нещеше да го изкара проклетия въздух.. ниски бяха оборотите които правеше стартера спрямо тези които бяха нужни да запали....
Публикувано: 29 дек 2006, 11:16
от methodboy
Mondeo-то има редуктор на стартера и не ми се вярва. Утре ще го разглобя отново и мисля да сложа част от старите уплътнения. Когато го поставях напълних горивния филтър с нафта, и запали. Газ до 3000 оборота и взех че куснах след 10 секунди газта и изгасна. За това време трябваше да подкачи гориво. Затова си мисля че не съм направи нещо както трябва. Утре се надявам да да си запаля колата. Стискайте палци.
Публикувано: 29 дек 2006, 11:23
от nikolovvd
Има едни спейчета за улесняване на паленето (старт пилот май се казваха), особено след основен реморт. Пръска се в тръбата за въздух след въздушния филтър, но не много, защото съдържа етер.
Публикувано: 29 дек 2006, 11:33
от Dundee
methodboy написа:...си мисля че не съм направи нещо както трябва. Утре се надявам да да си запаля колата. Стискайте палци.
Да не би случайно да си разменил местата на маркучета за влизане и излизане на нафтата? Толкава ненадейно да ти угасне колата и да умре?!

Струва ми се че причината няма да е някаква сериозна, по-скоро нещо дребно (и куриозно

).
Успех!
Публикувано: 29 дек 2006, 11:37
от orlinm
В краен случай върни стария филтър да видиш с него поне ще работи ли мотора. Ако със стария работи, а с новия не това вече ще е голям хикс. Да нямат някакви предпазни тапи или нещо такова тея джаджи?
Публикувано: 29 дек 2006, 11:55
от cossy
Да не си го сложил обратно

))) Има си стрелкичка която показва посоката на горивото

)) Той и dundee това предполага

Публикувано: 29 дек 2006, 14:20
от methodboy
Не съм го обърнал няма посока а се притиска (не се навива), не съм сбъркал и маркучите понеже не ги свалих идватаасамо единия. Единствено ме притеснява уплътнението на шпилката което беше с по-малък диаметър от това което сложих. Утре ще го върна това уплътнение. Стига времето да ми позволи.
Публикувано: 29 дек 2006, 14:37
от Mondeo18TDI96
methodboy написа:Това с помпата го пробвах(имам книга за автомобила, прочетох преди да го разглабям). ....
.. и така не разбрах какво точно си пробвал !?
ако системата е херметична бутона на помпичката (в/у филтъра) е много твърд и не може да се натиска !
ако е мек (след смяна на филтър, празен резервоар ..., дупки ...), след 4-5 натискания се втвърдява .... ако пак омеква значи си смуче въздух !
Публикувано: 29 дек 2006, 17:58
от methodboy
Dundee написа:Напомпи ли черното бутонче върху корпуса на филтъра докато стане твърдо? :
Ето това пробвах
Публикувано: 01 яну 2007, 14:29
от methodboy
Запалих

Малко зор беше но успя на дърпане. Като причина за предните неуспешни опити с мисля че беше едното уплътнение(може да се отбележи "на който не му мината през главата му минава през краката"). Беше се нагълтала яко с въздох. Сега го изкарахме и няма грижи.
Re: Нещо сгафих
Публикувано: 26 авг 2012, 15:18
от slawitoo
Аз също смених горивният филтър,даже цялото тяло(сега съм с цял филтър дето се навива,не с елемент).Обезвъздуших филтъра и нямам течове никъде(уж).Обаче няма палене,само с дърпане и след като изгася не ще да пали на стартер.Друго,когато двигателят работи понякога се форсира и то доста и с малко гас се стабилизира.Не зная какви са тези аномалии.