Гаснене след смяна на съединител
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Гаснене след смяна на съединител
Здравейте момчета, след смяна на съединителя ПО колата се появи следния проблем.
Когато съм на скорост натискам съединителя и (рязко пускане и веднага след това рязко натискане на съединителя) колата гасне, преди смяната, този проблем го нямаше.Прегледал съм всичко вакуми, стъпкови мотори, дебитомери, но всичко изглежда наред.Иначе при нормално каране и нормално натискане на съединителя всичко е наред.От какво може да се дължи този проблем.Pumata e 1.7
Приятен и успешен почивен ден
Когато съм на скорост натискам съединителя и (рязко пускане и веднага след това рязко натискане на съединителя) колата гасне, преди смяната, този проблем го нямаше.Прегледал съм всичко вакуми, стъпкови мотори, дебитомери, но всичко изглежда наред.Иначе при нормално каране и нормално натискане на съединителя всичко е наред.От какво може да се дължи този проблем.Pumata e 1.7
Приятен и успешен почивен ден

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Не пишеш да ли си на скорост когато пускаш рязко



Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Да,на скорост е колата
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
И ако не си поне на 3000 об. в този момент
какво очакваш да стане?
Да тръгне с тяга или да угасне от липса на такава?
какво очакваш да стане?
Да тръгне с тяга или да угасне от липса на такава?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Очаквам да стигна до марс,усещам някакво заяждане от твоя страна.
Моля ви,ако имате мнение по въпроса изкажете го,ако ли "НЕ",по-добре не пишете.
Моля ви,ако имате мнение по въпроса изкажете го,ако ли "НЕ",по-добре не пишете.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Ако си на ниски обороти - нормално. Явно стария съединител толкова в държал.
Пробвай на равно на 3-та с пуснат климатик без да подаваш газ, дали колата ще си държи над 1000 оборота. Ако гасне и спира тогава търси проблеми с въздуха.
Sent from Ativ S
Пробвай на равно на 3-та с пуснат климатик без да подаваш газ, дали колата ще си държи над 1000 оборота. Ако гасне и спира тогава търси проблеми с въздуха.
Sent from Ativ S
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Оборотите са заковани на 1000 колега,с пуснат и без пуснат климатик това го прави когато съм в движение примерно на 3-та на 2000 и натисна съединителя,пусна и пак натисна много бързо,но го държа натиснат се получава ефекта при палене на колата при бутане и гасне .Иначе като цяло оборотите не играят стоят си на 1000.Когато си я карам съвсем нормално без резки натискания и пускания колата няма абсолютни никакви проблеми.Не ме бива много в обясненията дано сте ме разбрали
Мога да кача и 1 видео в случаи,че не сте ме разбрали.
Мога да кача и 1 видео в случаи,че не сте ме разбрали.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Мен лично ме съмнява да имаш проблеми със въздух, налягане, гориво и т.н.
По скоро нещо около съединителя. Пък и него си ремонтирал последно.
Мнението ми е лаишко, нямам компетенции в тази област. Най добре на сервиз, но друг. Да огледат какво е свършил предния майстор.
По скоро нещо около съединителя. Пък и него си ремонтирал последно.
Мнението ми е лаишко, нямам компетенции в тази област. Най добре на сервиз, но друг. Да огледат какво е свършил предния майстор.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Най добре пусни един клип, щот аз нещо не разбрах, а май не само аз.
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
http://dox.bg/files/dw?a=16d398bd4b Тази вечер направих 1 клипче,не е кой знае какво,но бях сам в колата.На 22 секунда натискам съединителя,пускам и натискам.Дано стане ясно от клипа
Благодаря все пак,приятна вечер на всички
Благодаря все пак,приятна вечер на всички
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Слушай колега ,тук не сме се събрали да се заяждаме.
Трябваше ми доста време да разбера какво точно искаш да кажеш.
В първия момент си мислех че това е при потегляне и за това така се изказах.
Имам идея какво би могло да е ,но това е просто теория,която трябва да се докаже.
Мотора може да угасне по този начин само ако загуби датчика на коляновия вал.
За това имам съмнения че или датчика се мести неволно ,или имаш аксиален луфт на коляновия вал,
което води до приближаване или отдалечаване датчика до маховика.Нямам представа къде е монтиран
този датчик,но ако е като познатите ми това което казвам е много вероятно.
Извади го и виж как изглежда челото му.Има ли следи от триене?
Успех!
Трябваше ми доста време да разбера какво точно искаш да кажеш.
В първия момент си мислех че това е при потегляне и за това така се изказах.
Имам идея какво би могло да е ,но това е просто теория,която трябва да се докаже.
Мотора може да угасне по този начин само ако загуби датчика на коляновия вал.
За това имам съмнения че или датчика се мести неволно ,или имаш аксиален луфт на коляновия вал,
което води до приближаване или отдалечаване датчика до маховика.Нямам представа къде е монтиран
този датчик,но ако е като познатите ми това което казвам е много вероятно.
Извади го и виж как изглежда челото му.Има ли следи от триене?
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Аз друго не разбрах, защо са тия упражнения? Караш си на 3та или 4та и изведнъж от нищото решаваш да натиснеш съединителя и да го отпуснеш рязко!?



-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Добро утро на всички,веднага след като свърша работа ще се прибера и ще погледна датчика.До колкото за упражненията пробвам всичко за да съм сигурен,че всичко е наред.Даже на свободна при влизане в завой понякога гасне.Ще пиша след като погледна датчика.
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Проблема се оказа от стъпковия мотор.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
И каква му е връзката със смяната на съединителя?FordPuma написа:Проблема се оказа от стъпковия мотор.
Ааааа, задкормилното устройство - преди смяната не е извършвало подобни ирационални действия и не е наблюдавало посоченото гаснене.
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Колега не можеш и да си представиш как съм я карал тази кола и какви ли не неща съм правил ,но никога колата ми не е имала подобен проблем и съм професионален шофьор и не е въобще от задкормилното устройство уверяван те.Още на следващият ден приблема се появи отново даже и педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение.Мисля си"защо пък да не е кофти майстор а"? Ще я закарам на диагностика .. може пък компа да подскаже от какво е.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Това са несъвместими действия, няма как да отделя най-горе и в същото време да потъваFordPuma написа:... педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение...

-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
- Местоположение: Елхово
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Колега това с педала на съединителя се оправи,вече 3-ти месец я карам,но проблема не се е появил.Явно на помпата и е станало нещо за кратко понеже колата не беше в движение 2 години.Някоя гумичка може би.OgiDogi написа:Това са несъвместими действия, няма как да отделя най-горе и в същото време да потъваFordPuma написа:... педала на съединителя взе да потъва и отделя в възможно най-горно положение...
А това с гасненето все още не могат да го оправят.
През тези 3 месеца разбрах как гасне,"няма значение на коя скорост 2-ра,3-та или 4-та"
На 3-та съм с 3000 об,пускам педала на газта и натискам съединителя,оборотите падат на 1000,след това пускам съединителя "все още съм на скорост не я изключвам" и оборотите се вдигат отново на 2800-3000 както трябва да си е и я държа така около 2 секунди и отново натискам съединителя и оборотите направо забиват на 0.Ако това го направя и държа съединителя отпуснат примерно 5 6 секунди не гасне.
Все пак ви благодаря за мненията и отделеното време.

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Причината може да е cut-off на инжекторите - първите няколко секунди спират нацяло, после почват да пускат през няколко оборота. Ти издебваш момента, преди да са започнали да пускат ...ииии... няма гориво - няма обороти.FordPuma написа:...
През тези 3 месеца разбрах как гасне,"няма значение на коя скорост 2-ра,3-та или 4-та"
На 3-та съм с 3000 об,пускам педала на газта и натискам съединителя,оборотите падат на 1000,след това пускам съединителя "все още съм на скорост не я изключвам" и оборотите се вдигат отново на 2800-3000 както трябва да си е и я държа така около 2 секунди и отново натискам съединителя и оборотите направо забиват на 0.Ако това го направя и държа съединителя отпуснат примерно 5 6 секунди не гасне.
Все пак ви благодаря за мненията и отделеното време.
Само спекулирам, не мога да съм сигурен, докато не видя в движение инжекторните времена и в двата случая.
- entropia
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 17 дек 2009, 17:37
- Модел на автомобила: Kuga 1.5 TDCI 120 hp, Focus III 1.0 EcoBoost (100hp) Hatchback
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гаснене след смяна на съединител
Колега, преди много години след смяна на съединител и масло на дивгателя на БМВ 520 имах подобен проблем и се оказа аксиално изместване на коляновия вал при задействане на съединителя. Тук във форума има подобна тема : http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=19115
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта