Въпрос за смяна на съединител
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Въпрос за смяна на съединител
Съединителят ми е за смяна. Какво ще ме посъветвате относно смяната му. Колата още не е разглобена да се види точно какво трябва да се смени, но е ясно, че съединителя е заминал. Решил съм да сменям комплект на Валео, заедно с лагера, независимо дали е за смяна. А дали да сменям и помпата, онази пластмасовата. Ако може да ми разясните колко помпи има и да ме посъветвате какво да сменя.
Симптомите са пребоксуване на съединителя. Шумове няма. Педалът не се е променил.
Благодаря!
Симптомите са пребоксуване на съединителя. Шумове няма. Педалът не се е променил.
Благодаря!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Ами след време ако се прецака пък помпата ще хвърлиш излишно едни 150 лева за труд по демонтаж/монтаж на скорости.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Само че, за горната помпа не е нужен демонтаж на каквото и да е. А лагера, който е споменал колегата, предполагам е лагер помпата. Горната помпа не знам да е задължително да се сменя, преди години, когато аз сменях съединител я сменихме /след като беше сглобена кутията, сменя се като се залегне до педалите и там който разбира си действа/, защото просто беше спекла и течността не циркулираше.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Горната помпа въобще не е проблем, и въобще не я слагам в сметките, защото е лесен ремонт. За лагер помпата става въпрос.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Горната помпа няма смисъл да я сменяш освен ако не протече иначе бих те посъветвал да си вземеш комплект съединител с лагер помпа на LUK и няма да сбъркаш. Слагал съм съединители National и Valeo не останах доволен единият се износи бързо другият тресеше като ги сменях комплект иначе оригинално LUK слагат. Преди десетина докато си търсех калник из обявите мернах една обява за нов комплект съединител в OLX-са за около 300 лева.
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Благодаря за мненията!
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Съединителят вече е сменен с лагера на LuK. Сега отлепя още отдолу и претриса при потегляне с по-малко газ. Майсторът каза, че не подлежи на регулиране хода, тъй като не е със жило. Иначе педала стана приятно мек след смяната.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Лошо....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
HACKO написа:Лошо....
Защо,Наско?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Ако хипотетично приемем, че заради новия феродов диск, съединителя отделя/зацепва ниско и се предполага, че след известно време ще се "вдигне", може но съм скептичен. Обаче нов съединител да тресе е недопустимо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Ебаси...
Нашите "майстори" вече и съединители ли не могат да сменят. То за друго е ясно, ама едно време поне тях сменяха правилно.

-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
- Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Често се случва като оставиш колата в сервиза едно нещо да оправят, друго да развалят...
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Не трябва еднозначно да се твърди, че проблемът с претрисането на съединителя е само в него. Не е лошо да си погледнеш състоянието на двигателя - дали няма проблем в преходните режими около празен ход. Докато си бил със стария преплъзващ съединител това не ти е правило впечатление, защото преплъзването е компенсирало неравномерната работа на двигателя. Нов съединител в началото е възможно да претръсква докато се сработи феродото (горния слой) или докато водачът свикне с ниското отделяне и малкия ход. Възможно е да са били замърсени със смазка или масло феродовия.притискателния диск или маховика. Колега, покарай малко като се опитваш известно време да потегляш с малко повече преплъзване на съединителя и най-вероятно проблемът ще изчезне.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Не е само претрисането. Не е нормално ниско долу да отделя колкото и нов да е, трябва да е по средата. "Майсторите" сигурно ПАК са объркали нещо. Дано се "понагласи" до няколко дни. Ако не, рекламация. Но явно по-добре няма да го направят, толкова си могат. Или ще кажат, че всичко е нормално, или че е калпав новия съединител. У нас е така.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за смяна на съединител
Какво да са объркали, сигурно са успели да изцедят течността от лагера при монтажа на кутията и после не са обезвъздушили както трябва. Иииии... няма да се нагласи само, ще трябва да се намеси някой и да изкара въздуха по един или друг начин.martin1977 написа:... "Майсторите" сигурно ПАК са объркали нещо. Дано се "понагласи" до няколко дни...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта