Проблем с оборотите Фокус 1.6 16в
Публикувано: 05 ное 2016, 17:13
Добър ден ,колеги ! Пиша тук за втори път, предния път беше преди около 8м. Но така и не можах да си реша проблема. Смятам да ви опиша проблема ми и какво съм направил до момента,защото ми се изчерпиха идеите с тази "загадка за медицината".
Колата е Форд фокус 1.6 16в. Зетек бензин/газ.
Та преди 8м. смених си въздушния филтър , сложих спортен и когато запалих колата се чуваше едно странно пукане (помислих че е от филтъра нещо и го смених) със старият също се чува , но поради това че е в кутия се чува едвам едвам. Продължих да си карам колата , но от време на време взе като спирам по светофарите взе да мени оборотите на място. Това нещо ме дразнише и се хванах да го търся от къде идва проблема.
Смених свещите , кабелите , бобината. Нямаше резултат закачах е на компютърна диагностика , всичко в норми.
През това време проблема взе да се оголемява , пукането се усили още и по светофарите от време на време взех да гасна ... Тогава се консултирах с някои видни и не толкова видни майстори , всичките ми обесняваха ,че колата ми имала прегорял клапан . Мерих ме компресия едно друго , е ми не е клапан (компресия 15 , хлабените добре) . Бях спрял да е ровя карах си е така викам то ще си покаже ала пак НЕ.
Сега като взе от време на време да става студено , проблема вече стана очеваден , но все още неоткриваем . Сутрин когато запаля колата тресе държи 400 500 оборота ,когато и подам газ припатква трудно се форсира бърка цилиндрите и смърди на суров бензин. И пак се почна кабели свещи бобини въртях няма , помислих че степмоторщето шашка нещо компютъра 4 5 сменях и резултат няма , дадоха ми акъл че дросел клапата може да мк прави номера 2бр. въртях е няма и няма . Взех да си мисля че имам проблем със тоците по веригите , закарах е на един професор човека два дена мери тоци ,потоци сигнали камво ли не , всичко в норми ала тази кола не работи ...
Запознаха ме с едно момче което работи в мотопфое , компютърен диагностик там , закарах е при него цял ден е рови , сменява софтуер на компютъра и накрая и той дигна ръце . Та след всички тези заигравки стигнах до извода че технически механически еладжииски и компютри и всичко е добре , а моят любим ФОРД става по зле и по зле .
Някой да е имал подобен проблем , да даде някаква идея какво пропускам и откъде може да дойде този пробле. Благодаря предварително !!
Моля да ме извините за правописните грешки , но пиша от смартпфон !!!
Колата е Форд фокус 1.6 16в. Зетек бензин/газ.
Та преди 8м. смених си въздушния филтър , сложих спортен и когато запалих колата се чуваше едно странно пукане (помислих че е от филтъра нещо и го смених) със старият също се чува , но поради това че е в кутия се чува едвам едвам. Продължих да си карам колата , но от време на време взе като спирам по светофарите взе да мени оборотите на място. Това нещо ме дразнише и се хванах да го търся от къде идва проблема.
Смених свещите , кабелите , бобината. Нямаше резултат закачах е на компютърна диагностика , всичко в норми.
През това време проблема взе да се оголемява , пукането се усили още и по светофарите от време на време взех да гасна ... Тогава се консултирах с някои видни и не толкова видни майстори , всичките ми обесняваха ,че колата ми имала прегорял клапан . Мерих ме компресия едно друго , е ми не е клапан (компресия 15 , хлабените добре) . Бях спрял да е ровя карах си е така викам то ще си покаже ала пак НЕ.
Сега като взе от време на време да става студено , проблема вече стана очеваден , но все още неоткриваем . Сутрин когато запаля колата тресе държи 400 500 оборота ,когато и подам газ припатква трудно се форсира бърка цилиндрите и смърди на суров бензин. И пак се почна кабели свещи бобини въртях няма , помислих че степмоторщето шашка нещо компютъра 4 5 сменях и резултат няма , дадоха ми акъл че дросел клапата може да мк прави номера 2бр. въртях е няма и няма . Взех да си мисля че имам проблем със тоците по веригите , закарах е на един професор човека два дена мери тоци ,потоци сигнали камво ли не , всичко в норми ала тази кола не работи ...
Запознаха ме с едно момче което работи в мотопфое , компютърен диагностик там , закарах е при него цял ден е рови , сменява софтуер на компютъра и накрая и той дигна ръце . Та след всички тези заигравки стигнах до извода че технически механически еладжииски и компютри и всичко е добре , а моят любим ФОРД става по зле и по зле .
Някой да е имал подобен проблем , да даде някаква идея какво пропускам и откъде може да дойде този пробле. Благодаря предварително !!
Моля да ме извините за правописните грешки , но пиша от смартпфон !!!