Страница 1 от 1
Форд фокус гаснене
Публикувано: 17 ное 2016, 09:25
от Радо79
От скоро имам Форд Фокус 1,8 дизел 2002г. Като карам с по висока скорост и мина през дупка колата угасва и вторият проблем е че сега като застуди времето иска малко повече въртене за да запали. Колата съм я обслужил напълно и е с чисто нов акумулатор.
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 17 ное 2016, 09:50
от En4f
Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 17 ное 2016, 12:39
от Радо79
Закарах го на майстор и каза че и 4-те подгряващи свещи са заминали и ги смени. Утре ще видя ефекта
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 17 ное 2016, 14:11
от MapTo_D
Това може значително да ти подобри първия старт. Ама това с дупките и гасненето не виждам логика, може някой датчик да се 'еб@ва' при вибрациите. Варианта е да не минаваш през дупки, или да откриете проблема, дано е нещо дребно.
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 18 ное 2016, 08:30
от Радо79
След смяната на свещи паленето сутрин е идеално. Чувал съм че датчика на колянов вал правел въртели но не знам къде точно се намира за да запаля колата и да го размърдам да видя дали ще огасне.
Re: RE: Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 18 ное 2016, 19:23
от Ради-1
En4f написа:Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колега какъв точно дунапрен, има ли значение? И кора имаш предвид да се постави над дунапрена ли и от какъв материал...
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Re: RE: Re: RE: Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 19 ное 2016, 19:30
от En4f
Ради-1 написа:En4f написа:Аз съм същия само че бензин (говоря за втория проблем). На студено върти повече докато запали. Решението на моята беше дунапреноколо 3-4 см и кора на капака и нови четки на стартера. Предприел такива действия защото имам и Фиеста и тя така правеше на студено и след тази рокада всичко си дойде на място. За първия не мога да помогна не съм запознат с дизелите и скоро нямам намерение да се запознавам.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колега какъв точно дунапрен, има ли значение? И кора имаш предвид да се постави над дунапрена ли и от какъв материал...
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
Обикновен дунапрен където се продава в строителството. Нищо по специално. Може да си вземеш те съветвам термо дунапрен нещо такова беше малко по - скъп е и издържа на висока температура. Не че обикновения няма да ти свърши работа ами просто се изпича и след времето става твърд и не толкова ефективен.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 19 ное 2016, 22:01
от specialista
Моля ви стига сте търси ли някакъв ефект в някакъв дунапрен.
Меко казано е смешно!
Re: Форд фокус гаснене
Публикувано: 19 ное 2016, 23:37
от OgiDogi
specialista написа:Моля ви стига сте търси ли някакъв ефект в някакъв дунапрен.
Меко казано е смешно!
Що бе, ще пази капака от нагряване - няма да му падне бързо боята
По въпроса с гасненето, възможно е слаба връзка по захранването на помпата да спира горивото (за TDDI мотора) или датчик за обороти да създава проблеми (за TDCI).