проблем с паленето
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
проблем с паленето
здравейте колеги...може би не трябва да пускам нова тема по въпроса,но моля да ме извините.колата е фокус комби 2001 година,1.6 мотора бензин без газово.до сега не е ми правила никакви проблеми,но от 2 дена сутрин при минусови температури не иска да запали от първия път.при първо завъртане малко припалва но само толкова.ако натисна газта пали без проблем но трябва да задържа педала над 1300 оборота за около 1 минута да позагрее малко и тогава си работи добре.забелязах че при по дълго въртене на стартера при положение че не запали сама като и подам газ отзад изпушва бял пушек и мирише на бензин здраво.днес докато я карах към сервиз при изключване от скорост гасне веднага...но това е само до като загрее..после няма проблем.оставих я в сервиза да и направят диагностика.обадиха ми се след няколко часа и ми казаха че не дава никакви грешки.според мен е някой от датчиците,но след като не отчита грешки трябва да почна на принципа проба грешка което не е желателно.колата е обслужвана без компромиси.ако имате някакви идеи ще съм благодарен да ги споделите...да добавя само че колата си върви и работи като часовник...поздрави на всички
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
здравейте пак..ходих на още една диагностика,проблем няма според майстора.каза ми евентуално че това може да е от 3 места.датчици на мафа,температурен или дросел...проблема е че и той не знае как да ги тества...явно толкова знае..дайте идеи как да ги тествам тези датчици дали работят и евентуално тогава да сменям нещо
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Такъв проблем да пали с натискане на педала на газта ми го е правила заради байпасния клапан за празен ход или както все още си го наричат "стъпков мотор"
Никакъв стъпков мотор не е, защото е бутало с магнит.
Гасненето при връщане на педала на газта също може да е заради клапана.
Изчистих го, рес на компа и всичко се оправи.
Никакъв стъпков мотор не е, защото е бутало с магнит.
Гасненето при връщане на педала на газта също може да е заради клапана.
Изчистих го, рес на компа и всичко се оправи.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Провери си вакумното маркуче за регулатора на бензин на бензиновата рейка.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 дек 2010, 20:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.4 16V, 2004г.
- Местоположение: Омуртаг
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Колега пиши моля какво стана, че имам същият проблем.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
колега още не съм я оправил понеже съм много ангажиран с работа...но няма да я оставя така...забелязах че като омекна малко времето пали по лесно.като имам резултат ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 дек 2010, 20:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.4 16V, 2004г.
- Местоположение: Омуртаг
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
При мен като омекна времето вече няма никакъв проблем с паленето, но климатика не включва. Казаха ми че може да е от датчика за температурата на двигателя и паленето на студено и климатика.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 яну 2015, 15:32
- Модел на автомобила: FOCUS
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Такаа... Бензинов Фокус 1600, 2003г. По време на големите студове и при мен се получи същия проблем - на студено не искаше да запали... Установих, че пали с натиснат педал на газта... След 1-2 минути според времето нещата се оправяха иначе трябваше да я държа в обороти на кръстовището, за да не загасне... С оправяне на времето проблема поотшумя, но не ми харесва как работи студен двигателя... Сканирах я с някакво устройство за диагностика и ми изписа грешка: Р 0420... С помощта на всезнаещия чичо Гошо си преведох вероятните причини за въпросната грешка. А, и свети чека постоянно... Според изчетеното по българските, руските и англоезичните форуми, най-вероятните причини са катализатор, ламбда сонда, повреден клапан на бензиновата рейка /установявало се като се махне някакво маркуче и се запали колата, ако капне и капка бензин - той е/ или температурния датчик, който е умрял в "позиция" топъл двигател и при стартиране указва на компютъра да подава бедна смес като за топъл двигател, а при много ниски температури - трудно палене, нуждата от подаване на газ. На него отдавам и придръпването по време на ускоряване при студен двигател, в моя случай. Газовия инжекцион прехвърля на газ при 35 градуса и тогава вече проблеми с работата на двигателя няма.
Времето се оправи, а проблема ме чоплеше и онзи ден се засилих да свалям температурен датчик... Реших, че е нещото между свещите на 2 и 3 цилиндър. Внимателно извадих гумения тампон и видях буксата, но по никакъв начин не мога да я извадя по цивилизован начин... Все още се чудя как - приемам идеи. Като се замислих, май ще трябва да се източи и повечето охладителна течност - така ли е?
Както казах, приемам съвети.
Времето се оправи, а проблема ме чоплеше и онзи ден се засилих да свалям температурен датчик... Реших, че е нещото между свещите на 2 и 3 цилиндър. Внимателно извадих гумения тампон и видях буксата, но по никакъв начин не мога да я извадя по цивилизован начин... Все още се чудя как - приемам идеи. Като се замислих, май ще трябва да се източи и повечето охладителна течност - така ли е?
Както казах, приемам съвети.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
колега...както описваш проблема е така и при мене.незнам кога ще намеря време да разхвърлям колата както се казва но трябва да я оправя защото ме дразни много.проблема при мен е че тука в каварна никой не иска да се занимава със форделата.като имам решение ще пиша...засега карам така.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 яну 2015, 15:32
- Модел на автомобила: FOCUS
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Би ли обяснил по-подробно, когато имаш възможност.fordmaniac написа: ↑05 апр 2017, 07:54Проблма е газовия инжекцион и по-точно настройката му.
Поздрави
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето
Разминават се много настройките на бензин и газ. Адаптирва се по газовите и после й е трудно на бензин. Бензиновите не можеш да ги пипаш така, че трябва да се оправят газовите. Покарай я само на бензин и ще разбереш дали е там проблема
Би ли обяснил по-подробно, когато имаш възможност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта