Въпрос за регулатора на налягането на бензина
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за регулатора на налягането на бензина
Какво значи когато вакуумният маркуч към регулатора мирише на бензин?
Ще дам да ми измерят налягането (според аутодата-та трябва да е 2 бара регулирано, 2.9 на контакт) - ако е наред, достатъчно ли е, за да съм спокоен за регулатора?
Свалих маркуча, понеже беше напукан - миришеше отчетливо на бензин.
Смених го временно с прозрачен (даже го оставих по-дълъг, да провисне) и когато и да вдигна капака - няма течен бензин в него. Изминати така общо 100-тина км на къси дистанции.
Също така, дросела след клапата (към колектора) е омазнен - това освен от този маркуч не виждам от какво друго може да е (нямам ЕГР).
Притеснява ме и че маслото също мирише на бензин, но някак не ми се вярва той да е минал през това вакуумно маркуче... още повече, че ЕКУ-то не отчита богата смес (карам нарочно само на бензин в момента за тест), а по-скоро леко бедна...
Ще дам да ми измерят налягането (според аутодата-та трябва да е 2 бара регулирано, 2.9 на контакт) - ако е наред, достатъчно ли е, за да съм спокоен за регулатора?
Свалих маркуча, понеже беше напукан - миришеше отчетливо на бензин.
Смених го временно с прозрачен (даже го оставих по-дълъг, да провисне) и когато и да вдигна капака - няма течен бензин в него. Изминати така общо 100-тина км на къси дистанции.
Също така, дросела след клапата (към колектора) е омазнен - това освен от този маркуч не виждам от какво друго може да е (нямам ЕГР).
Притеснява ме и че маслото също мирише на бензин, но някак не ми се вярва той да е минал през това вакуумно маркуче... още повече, че ЕКУ-то не отчита богата смес (карам нарочно само на бензин в момента за тест), а по-скоро леко бедна...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта