Страница 1 от 1

Проблемче с ескорТче

Публикувано: 11 яну 2007, 22:36
от Mladeja
нов съм в този форум(току що се регистрирах)наскоро си купих Ford-че ескорт 1.6 бензин 85г.(първата ми собствена кола) нали знаете като се купи кола първата работа която се прави е да се сменят масла филтри ремъци т.н.т. Смених маслото и след няколко хиляди(1000км.) километра започна да ми свети лампата за маслото,когато колата е на празен ход,а масло имам следя го по"щеката"на мотора.Сменил съм основни и мотовилкови лагери с нови.старите бяха направо приключили курса,а проблема си остана.Маслото ми е 15W40 Aral-дали то не идва тънко за този уморен вече мотор?Другото което направих е-на маслента помпа,на байпасния клапан му подложих една гайка на пружината(за да бъде по-натегната) и положението се оправи за малко.Въпроса ми е
Има ли някой с подобен проблем и ако има да каже как аджеба се е справил с него?

Публикувано: 11 яну 2007, 23:49
от borko 30
Лампата за маслото не свети ли и при прекалено ниски обороти на двигателя и не създава достатъчно налягане на маслото ?

Публикувано: 12 яну 2007, 10:13
от kolef
И на моята като загрее почва да свети тая лампа, но тогава оборотите падат под 500 :roll: и понякога даже гасне, а мисля че трябва да са около осемстотин .. кофти настройка на карбуратора при мене :?

аз

Публикувано: 12 яну 2007, 18:09
от Mladeja
само

Публикувано: 12 яну 2007, 21:27
от ivo9180
Най-напред измери налягането с манометър.При загрял мотор ако е около 0,5-1 атм. всичко е наред

Публикувано: 13 яну 2007, 15:39
от crazy_dude
Не е ли възможно самия датчик на маслото да бъзика работата, защото аз имах преди време такъв проблем!?

Публикувано: 13 яну 2007, 19:30
от Mladeja
crazy_dude написа:Не е ли възможно самия датчик на маслото да бъзика работата, защото аз имах преди време такъв проблем!?
Значи първата ми работа ми бе да сменя датчика взех един от магазините EURO 07 за 2.50лв. но с това проблема ми не се реши.
Днес смених маслото сложих по-гъсто,също така забелязах че старото масло е много рядко и мирише на бензин извадих и бензиновата помпа(която ме съмняваше че вкарва бензин в картера)но при нея нямаше проблем.Сега с това масло е по-добре(МАЙ СЪМ ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ)вече не знам кво да правя...Пък колата си я бива като за 20-годишна[/url][/code]

Публикувано: 13 яну 2007, 19:58
от rollmann
Приятелю маслената помпа не ти е наред щом не качва достатъчно масло лампата ще ти свети а за основен ремонт ще си ако маслото ти се харчи тоест да го гори, маслените сегменти кето заминат и ще почне да харчи много масло, но това няма нищо общо с малкото налягане, което помпата ти създава

стара кола

Публикувано: 13 яну 2007, 22:01
от tata1971
Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!

Re: стара кола

Публикувано: 13 яну 2007, 22:25
от Mladeja
tata1971 написа:Ех че неприятно!Познавам човек с такъв проблем на АУДИ100 и той купува някакво спейшъл масло от Европата.Пишеш че си сменил основни и мотовилкови лагери-ех ама сети ли се да замериш коляновия вал/конусност бъчвообразност елипсовидност/ или само ги смени.Има някакви граници на износване на колянвия вал а оттам и 1 шлайф 2-ри 3-ти и т.н. и съответно 1 2 3 размер лагери.
Успех от мен!
Ами ако не бях олучил ремонта на лагерите,нали до сега(около 2000км.) щеше да се чуват разни шумове глухи удари и т.н.т.,а такова нещо не се чува.Нито има детонация нищо значи коляновия вал няма износване все пак преди да взема лагерите го пипах за ненормални грапавини но наистина не съм го замервал.
А ве ще отворя мотора и това е аз си мисля че проблема ми е наистина в масленната помпа(ама тя е само едно зъбно колело нищо друго кво може да и стане?).Колкото до границите на износване за съответния ремонт ми се ще да ги имам,но нямам никакви каталози и програми с ремонтните размери.

Публикувано: 14 яну 2007, 01:38
от borko 30
Ти с карбуратор ли си ? Ако си с еднокамерен форд w , да знаеш че от него е бил бензина в маслото и заради това са ти заминали лагерите.За маслото може и да имаш частично запушена магистрала може би. Инфо за форда има тук в софтуер и документация.

Публикувано: 17 яну 2007, 13:15
от mITE
според мен 15W40 за стара кола си е направо убийствено!прекалено финно е-колкото и да запазен мотора не е като да е нов!!!!

Публикувано: 17 яну 2007, 14:07
от valboy
mITE написа:според мен 15W40 за стара кола си е направо убийствено!прекалено финно е-колкото и да запазен мотора не е като да е нов!!!!
Е няма грес да бута пък! :shock:

Публикувано: 17 яну 2007, 14:21
от mITE
ееее веднага-ГРЕС!!!!не, ама минерално или полу-синтетика е напълно нормално това имах предвид!!! Със здраве

Публикувано: 17 яну 2007, 14:55
от paci
mITE написа: ...
Останахме дълбоко замислени :shock:
Аз лично не те разбрах но ако стъпя на база опит и знания може и да разбера кво искаш да кажеш ... но може и да не уцеля ... ще пробвам на врачка :?