Никога повече гарнитури Ajusa
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Никога повече гарнитури Ajusa
Днес реших да сменя гарнитурата на капака на клапаните и взех Ajusa-11060600 свалих капак и реших да сложа новата и изненада по Испански гарнитурата е с три сантиметра по къса а двата малки триъгълници към ангренажа въобще не влизат или по точно не пасват егати ужаса е с тези части във България. Не може и да се разтегне за да се компенсира по късата гарнитура защото от другата страна изкача!








-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Само Elring качваш и забравяш за течове изпитано
,но не е сигурно дали си нацелил правилната гарнитура чак пък с такава разлика

-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Утре ще ходя до магазина да я сменят с някой друга марка и аз се учудих че е толкова къса за да влезне в каналите трябва да я опъвам като ластик.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Влиза си аджусата няма проблеми.
Има разлики в капаците.
В момента съм с капак от 1.25 от фейслифтова и гаранитура виктор рейнц като за моята 1.4
Точно в тези триъгълници имаше разлики, но ги нарязах
Има разлики в капаците.
В момента съм с капак от 1.25 от фейслифтова и гаранитура виктор рейнц като за моята 1.4

Точно в тези триъгълници имаше разлики, но ги нарязах

При крив капак и два Elring-а не помогнаха
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
При крив капак и два Elring-а не помогнаха
[/quote]
Аз съм споменал качествена гарнитура,сега при крив капак няма да обвиняваме гарнитурата,че непомага
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Капака не е крив проверил съм го просто гарнитурата беше на кокал на две три места беше се спукала но при всички положения Ajusata не става.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Само аз мога да сложа аджуса
Базикам се
Дано всичко ти е наред. Аз 5 гарнитури смених. Много са проклети тези капаци


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Аз пък и на двата Фокуса, като сменях ремъците, не смених гарнитурите (най-вероятно оргиналните с които са произведени) и не текат. Даже на втория болтовете се развиваха на ръка и не течеше. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Предполагам че гарнитурата дето свалих е била от както е излязла колата от завода едва ли бай Италиянец си е правил труда да сменя нещо ще видя колко ще изкара новата минал сам около 100 километра засега няма течове. То и старата леко сълзеше въпреки че беше напукана но имах и теч от единият черен гумен тампон на капака маслото отиваше до свеща. Сложиж една шайба отгоре на гуменият тампон силиконирах с Victor reinz и след известно време ще видя резултата.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Вади се уплътнението на шпилката и отдолу се лепи. Ако си мазал отгоре то нищо не си направил. Надявам се да изкараш повече километри и да не се занимаваш с тоз умерл капак
На мен лично ми е пиаснало 


-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Това не го знаех с този тампон следващият път ще го извадя с този силикон на reinz дали е подходящ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Писах, че си играх с друг капак.
На него две уплътнения бяха скъсани и аз направо отрязах върховете на другите две и после видях, че мога да се помъча да извадя здравите без да ги режа.
Обезмаслих и съм направил по два кръга със силикона на който качвам снимка.
Единствена грешка, че го правих у нас и така го оставих да стегне 24 часа без натиск.
За сега е добре. И да да избие от някъде вече знам какво да правя
Имам още 4ри уплътнения и опит 
На него две уплътнения бяха скъсани и аз направо отрязах върховете на другите две и после видях, че мога да се помъча да извадя здравите без да ги режа.
Обезмаслих и съм направил по два кръга със силикона на който качвам снимка.
Единствена грешка, че го правих у нас и така го оставих да стегне 24 часа без натиск.
За сега е добре. И да да избие от някъде вече знам какво да правя


-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Колега какъв е реда на притягане на капака ? Кръгообразно или?
Аз взех гарнитура на ELRING и на етикета си пише първия път на 8нм , втория на 10нм.
За алуминиевия капак става дума, FYDA двигател.
Аз взех гарнитура на ELRING и на етикета си пише първия път на 8нм , втория на 10нм.
За алуминиевия капак става дума, FYDA двигател.
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
На капака има само 4 болта по два в всеки край стягаш ги кръстовидно както е указано на етикета каква да бъде силата на затягане.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
А, на моя има около 10. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Никога повече гарнитури Ajusa
НАСКО е писал за другия капак за, който не съм чул някой да се оплаква.
На кръст с малък инструмент се стяга. Като опре и няма на къде да ходи се усеща.
Не му трябва усилие.
Така се прецаках първия път, че натягах с големия инструмент и прецаках гайките.
На кръст с малък инструмент се стяга. Като опре и няма на къде да ходи се усеща.
Не му трябва усилие.
Така се прецаках първия път, че натягах с големия инструмент и прецаках гайките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта