Страница 1 от 1

Смяна на изпускателната система

Публикувано: 21 май 2017, 19:26
от GeorgiSlavov
Здравейте момчета,реших да сменя тръбите на моята пума 1.7,днес свалих колектора,катализатора и всичко останало.
Ще слагам неръждавейка,но се чудя какъв размер да е,фабрично е ф50.Казват ми да сложа ф60 външно,но е атмосверен и според мен ще се спъне,аз мисля да сложа ф55 което мисля,че ще е нормално.Колектора ще си е оригиналния.Моля някой който е правил да си сподели опита,Благодаря ви! _friends_

Re: Смяна на изпускателната система

Публикувано: 23 май 2017, 00:48
от paci
Ако няма други промени по мотора и с 55 ще я утрепеш. Я дай снимка на колектора

Re: Смяна на изпускателната система

Публикувано: 23 май 2017, 08:53
от GeorgiSlavov
Това е колектора колега,ще заменя катализатора с резонаторно или резонаторното да е на мястото на средното гърне а тръбата да тръгва от колектора.

Re: Смяна на изпускателната система

Публикувано: 23 май 2017, 16:23
от paci
Да, като моя колектор.
Бах та в колектора с катализатора ...


Ако имаш цифри да ти изработят колектор само това направи.
Ако планираш други промени по мотора се консултирай с тези които ще правят колектора какво да правиш с останалите гърнета.
Аз минах от 45 мм на 50 и колата умря в ниските. До 4000 оборота все едно влачех някой и оборотите на празен ход бяха 1100
Мислих, че съм я омазал, но не се притесних, защото си пазех всичко старо и можех да го върна.
Рестартирах компа, подкарах я и се намести :)

Планирал съм колектор и евентуално софтуерна намеса.
Ама кога ще стане не знам :) За сега си върви прилично.

Щом 2.0 145 коня е на 48мм значи през твоите кюнци може да извади още.

Re: Смяна на изпускателната система

Публикувано: 23 май 2017, 17:48
от GeorgiSlavov
Най-добре е значи да си остана с ф50 и да не променям нищо,само пускам тръбата от колектора до задното гърне + 1 резонатор вместо средното гърне
Има вариянт за Милтек 4-2-1,но ми се струва страшно скъпо

Re: Смяна на изпускателната система

Публикувано: 23 май 2017, 18:13
от paci
На този колектор мисля, че не можеш да махнеш катализатора и да сложиш тръба.
Ако го направиш дай снимки и отзиви :)