1.8 D - Трудно пали след смяна на разпр. вал и клапани?!
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
- Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.8 D - Трудно пали след смяна на разпр. вал и клапани?!
Привет, колеги!
Значи видях се в чудо с тази кола (Escort `91, 1.8D)
По неведума причина скъсах ангренаж (Gates, който беше на 18 хил. км. след смяна) и вследствие разпределителния вал стана на три парчета + всички клапани като криви макарони
Първо тръгнах да търся друга глава (затова бях и пуснал 2 теми за взаимнозаменяемост с 1.6 и 1.8 ТД) но накрая реших да си я правя. Смених вала, клапаните, гумички на клапаните - всичко чисто ново! Гарнитури там, абе както си трябва... Гледаха мотора - така и така го отварям, ако има нещо да се прави, даго правя докато е време. Видимо не забелязаха износване и ръбове по цилиндрите и хлабини и сглобиха мотора.
И сега проблема - нещо трудно започна да пали
И преди не беше пърфект ама сега дори като е топло, трябва да подгрея поне 3 пъти преди да запали. А какво ще правя ако стане -10
Моля, кажете на какво може да се дължи това
Всички ремъци са зацепени точно, подгревателните смещи бачкат ОК... Обаче трудно пали
Дали мотора е вече много износен (поне видимо не беше ама знам ли)
Отворен съм към всякакви предложения и идеи, за които предварително ви благодаря
Значи видях се в чудо с тази кола (Escort `91, 1.8D)

По неведума причина скъсах ангренаж (Gates, който беше на 18 хил. км. след смяна) и вследствие разпределителния вал стана на три парчета + всички клапани като криви макарони

И сега проблема - нещо трудно започна да пали


Моля, кажете на какво може да се дължи това




Отворен съм към всякакви предложения и идеи, за които предварително ви благодаря

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Иди някъде където имат необходимите нагоди да ти зацепят наново ремъците и да ти регулират статичното изпреварване на помпата (0.8 мм за Бош) и положението на разпределителния вал. Като критерий за адекватност ги попитай имат ли нагод за ГМТ на първи цилиндър и такъв за блокиране на разпределителния вал. Попитай ги знаят ли как се блокира помпата. Ако поне на едно от тези неща не получиш утвърдителен отговор, бягай далеч. Провери за въздух по маркучите. Провери хлабината на клапаните. Смени си свещите с нови. И четирите. Пали и бегай!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
- Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще проверя нещата, които колегата Vaklin казва, благодаря
Клапаните са напаснати, сегментите са сменяни преди 90 хил. км. Време ли им е пак? Иначе си мислих за друг мотор преди ремонта ама първо че не намерих и второ откъде да знам че няма да е в по-лошо състояние и от моя?! Няма да го купя и да седна да го отварям тепърва?! Знаете ли къде в София има такъв стенд да проверят центровката на помпата и момента на впръскването 


-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
- Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги искам да попитам нещо (не е в пряка връзка със заглавието на темата ама да не пускам нова): Ще отида да премерят там каквото трябва обаче ако се окаже ниска компресия и е необходим основен ремонт, не ми се занимава и затова: Бих искал да си взема направо цял двигател, обаче ТД! и въпроса ми е - турбото на тези мотори има ли някаква електроника (ЕКУ както при бензиновите) или нещо друго, което трябва да взема към мотора
Какво ми трябва освен двигателя с колекторите и турбото съответно 


-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2009, 02:36
- Модел на автомобила: Escort 1.8D
- Status: Извън линия
Re: 1.8 D - Трудно пали след смяна на разпр. вал и клапани?!
И от мен един въпрос към Ваклин :какви са нормалните хлабини на всмукателните и изпускателните клапани на Ескорт 1.8Д? Доста се порових из форума, но не намирам отговор...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта