Страница 1 от 1

Проблем с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г.

Публикувано: 16 юли 2017, 19:12
от mirios761
Здравейте колеги!
Карам автомобил с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г. и от скоро имам един проблем. Знам, че доста се изписа за това, но при мен е следното.
Колата нещо не върви както трябва т.е. давам газ, а тя забива муцуната и не върви както преди. Закачих я накомпютър показа пренадуване на турбото. Казаха ми, че най-вероятно ми е запекла геометрията на турбината или клапан N 75.
Така - клапана го смених без промяна. Закарах я на сервиз и ми казаха, че по турбото всичко си е наред, геометрията отваря леко не е запекла.
Мембраната на разтоварващия клапан на турбината е здрава. Казаха ми, че вероятно има проблем с ток. На разтоварващия клапан имало 8V постоянен " + ", а май трябвало да е някакво импулсно напрежение.
Не знам вярно ли е това ама така ми казаха и ме пращат на ел. сервиз.
Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помага, че вече се виждам в чудо.
БЛАГОДАРЯ!!!

Re: Проблем с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г.

Публикувано: 16 юли 2017, 20:14
от OgiDogi
mirios761 написа:
16 юли 2017, 19:12
Здравейте колеги!
Карам автомобил с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г. и от скоро имам един проблем. Знам, че доста се изписа за това, но при мен е следното.
Колата нещо не върви както трябва т.е. давам газ, а тя забива муцуната и не върви както преди. Закачих я накомпютър показа пренадуване на турбото. Казаха ми, че най-вероятно ми е запекла геометрията на турбината или клапан N 75.
Така - клапана го смених без промяна. Закарах я на сервиз и ми казаха, че по турбото всичко си е наред, геометрията отваря леко не е запекла.
Мембраната на разтоварващия клапан на турбината е здрава. Казаха ми, че вероятно има проблем с ток. На разтоварващия клапан имало 8V постоянен " + ", а май трябвало да е някакво импулсно напрежение.
Не знам вярно ли е това ама така ми казаха и ме пращат на ел. сервиз.
Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помага, че вече се виждам в чудо.
БЛАГОДАРЯ!!!
Намираш компютъра някъде под волана, сваляш го и с карфица пробиваш мембраната на клапанчето, през което компютърът поема и изпуска въздух при промяна на температурата. С годините мембраната се разлага и залепва, а като се напече колата от слънцето, налягането вътре успява да я отлепи и издухва въздуха, но после при изстиване я засмуква и залепва още по-здраво. Барометричният сензор вътре започва да дава ниско атмосферно налягане, все едно си над 2-3 хиляди метра надморска височина, а това от турбината идва много високо спрямо него, защото реално въздухът е с нормална плътност и компютърът набива грешки за пренадуване.
На диагностика много лесно се хваща, само да знае диагностикът какво, къде и кога да гледа. Аз така го открих, докато работех в сервиза на Тех-Ко Сливен, на едно Галакси и една Шкода Октавия с еднакви симптоми и грешки, след като са стояли на слънце и после са поизстинали.

Re: Проблем с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г.

Публикувано: 17 юли 2017, 12:15
от mirios761
Колега а къде се намира компютъра на галаксито?

Re: Проблем с FORD GALAXY 1.9 110 К.с. 2000 г.

Публикувано: 18 юли 2017, 21:01
от OgiDogi
mirios761 написа:
17 юли 2017, 12:15
Колега а къде се намира компютъра на галаксито?
Залягаш под волана (за коли с ляв волан, от другите не са ми идвали и нямам представа дали пак е от лявата страна) и търсиш кутия, към която отива голям сноп кабели с голяма букса в края + маркуча от колектора, по който се подава налягането на турбината.