Страница 1 от 1
За смяна ли са тампоните
Публикувано: 06 сеп 2017, 20:05
от Ради-1
Става въпрос за хидравличния до казанчето с антифриза и този на скоростната кутия

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 06 сеп 2017, 22:37
от OgiDogi
Ради-1 написа: ↑06 сеп 2017, 20:05
Става въпрос за хидравличния до казанчето с антифриза и този на скоростната кутия...
За хидравличния до разширителния съд ще ти кажа само, че онази напукана, мазна и издута мембрана трябва да е здрава, суха и вдлъбната.
Другият не се вижда много добре под този ъгъл, но прилича на откъсната гума от метала.
Ако сменяш тези двата, вземи погледни и най-добре смени и третия тампон - при два полуразрушени, третият също е отнасял сериозни натоварвания и е по-добре да сложиш пълен комплект нови, за да караш по-дълго с тях, от колкото да сложиш два и след месец да смениш третия, ама през това време той да е подкарал новите.
Тези двата са предвидени да носят тежестта на двигател и скоростна кутия, задният спира усукването им при натоварване. Ако той е скъсан, тези почват да се усукват при всяко ускорение и спиране на скорост, което бързо ги довършва.
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 06 сеп 2017, 23:04
от Ради-1
OgiDogi написа: ↑06 сеп 2017, 22:37
Ради-1 написа: ↑06 сеп 2017, 20:05
Става въпрос за хидравличния до казанчето с антифриза и този на скоростната кутия...
За хидравличния до разширителния съд ще ти кажа само, че онази напукана, мазна и издута мембрана трябва да е здрава, суха и вдлъбната.
Другият не се вижда много добре под този ъгъл, но прилича на откъсната гума от метала.
Ако сменяш тези двата, вземи погледни и най-добре смени и третия тампон - при два полуразрушени, третият също е отнасял сериозни натоварвания и е по-добре да сложиш пълен комплект нови, за да караш по-дълго с тях, от колкото да сложиш два и след месец да смениш третия, ама през това време той да е подкарал новите.
Тези двата са предвидени да носят тежестта на двигател и скоростна кутия, задният спира усукването им при натоварване. Ако той е скъсан, тези почват да се усукват при всяко ускорение и спиране на скорост, което бързо ги довършва.
Ясно за хидравличния. Този на скоростите ще го погледна пак, но мисля, че е скъсана гумата. Като цяло има вибрации на двигателя. Този под двигателя го огледах и ми се стори, че е здрав, но щом другите са така, явно и той е добре да се смени.
Имам и скъсана мека връзка, та гледам най-спешното да оправя. Все пак ще може ли да разчитам на тях още 2000-3000 км

Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 07 сеп 2017, 06:46
от OgiDogi
Ради-1 написа: ↑06 сеп 2017, 23:04
...
Имам и скъсана мека връзка, та гледам най-спешното да оправя. Все пак ще може ли да разчитам на тях още 2000-3000 км
Меката връзка се е скъсала точно заради тампоните - двигателят ти подскача при всяко подаване на газ и я опъва/мачка.
За каране - ще кара, колкото ти решиш. Така са направени тампоните, че и на метал в метал да останат, двигателя и кутията ще стоят на колата.
Re: RE: Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 07 сеп 2017, 09:15
от Ради-1
OgiDogi написа:Ради-1 написа: ↑06 сеп 2017, 23:04
...
Имам и скъсана мека връзка, та гледам най-спешното да оправя. Все пак ще може ли да разчитам на тях още 2000-3000 км
Меката връзка се е скъсала точно заради тампоните - двигателят ти подскача при всяко подаване на газ и я опъва/мачка.
За каране - ще кара, колкото ти решиш. Така са направени тампоните, че и на метал в метал да останат, двигателя и кутията ще стоят на колата.
Разбирам, кофти е станало. Трите тампона са 200 лева и като разгледах как става, мисля, че и в домашни условия ще се оправим. Този най-долния може и в сервиз.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 13:36
от pavlan
Да повдигна една стара тема

Този на снимката е Febi на 4-5 години , как мислите дали е за смяна?!

Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 20:45
от OgiDogi
pavlan написа: ↑12 май 2022, 13:36
Да повдигна една стара тема

Този на снимката е Febi на 4-5 години , как мислите дали е за смяна?!
Като запалиш, трака ли ти жабката и пластмасариите покрай волана?
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 21:23
от F Focus
OgiDogi написа: ↑07 сеп 2017, 06:46
Ради-1 написа: ↑06 сеп 2017, 23:04
...
Имам и скъсана мека връзка, та гледам най-спешното да оправя. Все пак ще може ли да разчитам на тях още 2000-3000 км
Меката връзка се е скъсала точно заради тампоните - двигателят ти подскача при всяко подаване на газ и я опъва/мачка.
За каране - ще кара, колкото ти решиш. Така са направени тампоните, че и на метал в метал да останат, двигателя и кутията ще стоят на колата.
М, да-толкова логично всъщност, а не ми е протекла мисъл(

) за взаимовръзката м/у тампон(и) и меката връзка-чак се засрамих много от себе си! Което се е случвало и по съвсем други поводи-признавам си!
Скоро след закупуването на добичето установих, че горният тампон на двигателя(този до разш. казанче на охл. течност) се е скапал, и беше подпрян отдолу със сгънато на две парче от пистов ремък...

По някаква явно голяма "случайност" ( :

)и меката връзка беше се сдухала тотално, та веднага последва смяна на тампона и меката връзка-тампон "Febi", меката връзка смених в "Крафт". Със сигурност ще трябва да се види какво е състоянието и на другите ми тампони, че то в автомобила всико е навързано, като свински черва, както се казва-поне това ми е ясно!
Още едно благодаря на Оги!
Продължавай да даваш съвети, за които предполагаш, че всеки би бил наясно-поне аз нямам такива претенции и обожавам да се уча от капацитетите!

Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 22:01
от freeway
pavlan написа: ↑12 май 2022, 13:36
Да повдигна една стара тема

Този на снимката е Febi на 4-5 години , как мислите дали е за смяна?!
За да върши правилно работа този тампон трябва да е хидравличен.За Фокус Мк1 такива са само оригинален или LEMFÖRDER.Всичко останало е парче гума и компромис.
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 22:10
от F Focus
"Лемфьордер"-ок, но бях писал, че на ментето(има много такива) стои символ във вид на буквата "L", а на оригинала символът е бухал(или сова)-имайте го предвид. Повтарям се, ама да не се налага да се връщате много назад.
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 23:04
от pavlan
freeway написа: ↑12 май 2022, 22:01
pavlan написа: ↑12 май 2022, 13:36
Да повдигна една стара тема

Този на снимката е Febi на 4-5 години , как мислите дали е за смяна?!
За да върши правилно работа този тампон трябва да е хидравличен.За Фокус Мк1 такива са само оригинален или LEMFÖRDER.Всичко останало е парче гума и компромис.
Много хубаво ама не си прав. Този както казах е FEBI и тази издутата част пълна с течност и е мека като я натиснеш.
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 23:11
от pavlan
OgiDogi написа: ↑12 май 2022, 20:45
pavlan написа: ↑12 май 2022, 13:36
Да повдигна една стара тема

Този на снимката е Febi на 4-5 години , как мислите дали е за смяна?!
Като запалиш, трака ли ти жабката и пластмасариите покрай волана?
Има повече вибрации, но не чак толкова. Имах предвид, че вероятно тампона е пропаднал поради подутината която се вижда отгоре. Като се натисне е меко и се усеща че има течност отдолу, но не е протекъл. Предния който се предаде (вероятно оригиналния) имаше сериозни вибрации на студено, но не изглеждаше така надут.
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 12 май 2022, 23:41
от HACKO
При следващия отговор със безсмислен цитат ще заключа темата!
Re: За смяна ли са тампоните
Публикувано: 13 май 2022, 07:08
от OgiDogi
pavlan написа: ↑12 май 2022, 23:11
Има повече вибрации, но не чак толкова. Имах предвид, че вероятно тампона е пропаднал поради подутината която се вижда отгоре...
Понеже съм сменял такива тампони, в първото си мнение съм написал "как трябва да изглежда". И понеже твоят не изглежда така, питах за страничен ефект, проявяващ се при вече дефектирал тампон.