Галакси 2,3 140к.с. Високи Обороти
Публикувано: 27 окт 2017, 16:31
Здравейте Приатели,
Карам Галакси 2,3 140 коня, ESSB 2004г. , Бензин/Газ , След 60 000 км. експлотация на 130 000км, реших да обслужа Автомобила и смених Масла и Филтри,Ролка ,Обтегач,Аксесоарен ремък , запалителни свещи,кабели /Всичко взех от Мотокрафт Оригинално/ и почистих МАП сензора , тъй като имах проблем с оборотите сутрин на бензин, също така ремонтирах Алтернатора/На Раковска/ тъй като на високи обороти над 2500 не зареждаше .
След извършеното Обслужване , Оборотите на топло и студено на газ и на бензин постоянно са високи от 1500 до 2500 , а също се появи и шум
в Алтернатора на пуснати всички консуматори зарежда 13-13,4 и климатроника вътре се Ошашка , тръгва спира и мига постоянно .
Майстора при когото правих Обслужването ми сипа ДВГ Масло/ Форд Формула 5-30/ 4.5 литра а не 4 лт. колкото събира Двигателя , появи се теч някъде от зад на двигателя и капе ДВГ масло върху Меката Връзка .
Моля, някой ако има такъв случай с Високи Обороти /Прочел съм всичко за Проблема с Оборотите в Форума/ да даде комп. съвет , не съм сменил само Бубината но нямам никакви съобщения на таблото , всички вакуми са си по местата .
Относно теча на масло , преди обслужването нямах проблем, дали не изхвърля през отдушника заради високо ниво на ДВГ Масло .
Карам Галакси 2,3 140 коня, ESSB 2004г. , Бензин/Газ , След 60 000 км. експлотация на 130 000км, реших да обслужа Автомобила и смених Масла и Филтри,Ролка ,Обтегач,Аксесоарен ремък , запалителни свещи,кабели /Всичко взех от Мотокрафт Оригинално/ и почистих МАП сензора , тъй като имах проблем с оборотите сутрин на бензин, също така ремонтирах Алтернатора/На Раковска/ тъй като на високи обороти над 2500 не зареждаше .
След извършеното Обслужване , Оборотите на топло и студено на газ и на бензин постоянно са високи от 1500 до 2500 , а също се появи и шум
в Алтернатора на пуснати всички консуматори зарежда 13-13,4 и климатроника вътре се Ошашка , тръгва спира и мига постоянно .
Майстора при когото правих Обслужването ми сипа ДВГ Масло/ Форд Формула 5-30/ 4.5 литра а не 4 лт. колкото събира Двигателя , появи се теч някъде от зад на двигателя и капе ДВГ масло върху Меката Връзка .
Моля, някой ако има такъв случай с Високи Обороти /Прочел съм всичко за Проблема с Оборотите в Форума/ да даде комп. съвет , не съм сменил само Бубината но нямам никакви съобщения на таблото , всички вакуми са си по местата .
Относно теча на масло , преди обслужването нямах проблем, дали не изхвърля през отдушника заради високо ниво на ДВГ Масло .
