Страница 1 от 2
Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 17:42
от enviro
Здравейте имам едно запитване, карам Форд фокус 2001г комби, 1,8ТДИ, днес купих още един но не хечбек с 4 врати, 2000г и е също 1,8ТДИ но какво установих днеска се качвам за пръв път да го карам но сякаш е спънат не сякаш а не върви колкото комбито, а аз си мислих че ще си върви повече или поне наравно като се има на предвид че е по малко от комбито. Дали е възможно да ми помогнете с някакви мнения мога да снимам двата двигателя и да кача тук. Че в краен случай да ходя да прекратявам договора при нотариуса преди да съм сменил талоните?
Благодаря Ви
Забравих да спомена направи ми впечатление че на комбито оборотите са до 5000 а на новия хечбек са до 7000
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:14
от Ozzie
Дай VIN кодовете, да видим, кое какво е.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:31
от enviro
WF0NXXWPDN1M60915 Това е на комбито
WF0AXXGCDAXK32322 Това е на хечбека
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:38
от ЯЛТА
Най вероятно е изгоряла електрониката на ГНП. Диагностицира се на динамичен стенд симулиращ работа в движение с натоварване. На зет ми на Фокуса правих ремонт във с. Владо Тричков, струваше 600 лева на свалена ГНП. В Пернишко е бил по евтин ремонта, според Кристиян Методиев.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:44
от Ozzie
Нещо мътна ми се вижда тая работа.
Ако имаш съмнения, по- добре не се вкарвай доброзорно в някакъв филм.
За пръв път чувам, табло на дизел да е разграфено до 7000 rpm.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:54
от ЯЛТА
Ozzie написа: ↑02 мар 2018, 18:44
За пръв път чувам, табло на дизел да е разграфено до 7000 rpm.
Повече от 50 % от дизел Фокусите са с оборотомери до 7000 оборота, ако че не вдигат тези обороти.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 18:56
от enviro
Да със 7хил е и на мен ми стана чудно това, на хечбека пише на двигателя дуратек мисля не ми пречи да изляза и да им снимам и на двете двигателите.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 19:12
от ivo_63
WF0 AXXGC D A X K32322
Manufacturer:
Ford Werke AG
Manufacturer Address:
Koeln-Niehl
Germany
Make:
Ford
Model:
Focus
Drive:
Front-wheel drive
Number of Seats:
5
Number of Doors:
5
Steering:
Left Hand Drive (LHD)
Steering Type:
Steering rack
Engine Cylinders:
4
Engine Cylinders Position:
Inline
Engine Position:
Front, transversely
Transmission:
Manual/Standard
Number of Gears:
5
Air Conditioning:
Manual Air Conditioning
ABS:
1
Check Digit:
D
Model Year:
1999
Plant Country:
Germany
Sequential Number:
K32322
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 19:17
от enviro
Мммм какво означава всичко това не съм наясно много затова

Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 19:50
от ivo_63
Колата е това , което е обявено , че ти продават. Проблема с вървенето е отделна тема , вероятно автомобила е с проблем.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 19:55
от enviro
Благодаря, утре я карам на диагностика за всеки случай, и да я видим и там кво ще изскочи но колата е мудна още при качването си го установих не върви и не върви все едно карам баничарка 1,9 чист дизел имаме една служебна която и скопиха нещо по маслената система и веднага се сетих за нея абсолютно същия вървеж мудна а ако трябва да изпреварваш се кръстиш, а този Форд работи по тихо не пуши и също ми направи впечатление че не цапа маслото а било сменено преди 2 месеца и колата се кара ежедневно, маслото си стой все едно сега е налято, докато моят (комбито) като го сипя и след ден два като вдигна щеката си е черно.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 20:01
от ЯЛТА
Диагностиката трябва да е с живи данни, тоест в движение. За професионална помощ търси
Този човек, от Перник е, и много е точен. Кристиян се казва.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 20:08
от enviro
Благодаря ти много но съм от Бургас забравих да спомена

но ще я мисля да видя какво ще се прави ако не ще я връщам макарче съм минал през нотариуса но мисля че това не е проблем след като не е с сменени талони в КАТ
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 20:22
от ЯЛТА
Нищо че си от Бургас, пиши му, его го и във Фейсбук:
Кристиан Най малко ще ти даде и професионално мнение, пък може и в Бургас да има свои хора.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 02 мар 2018, 20:27
от enviro
Благодаря ви
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 03 мар 2018, 00:22
от HACKO
Абе Васко, Ямбол не ли по-близко от Перник?
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 03 мар 2018, 00:41
от ЯЛТА
HACKO написа: ↑03 мар 2018, 00:22
Абе Васко, Ямбол не ли по-близко от Перник?
Аз не знаех че е от Бургас, но Гошо когато свали ГТП-то на зет ми на Фокуса, пак го прати на 50 км. от София във Владо Тричков,- и там му правиха електрониката. Това беше преди 3 години. Сега дали някой и къде се занимава с такива ремонти не знам. Иначе ГНП-то при двама майстори беше в София, качваха я на стенд, и казват перфектна е, и пари не ми взеха даже. Само на динамичен стенд с натоварване се хваща,- по онова време, за сега не знам.
Супер скан
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 03 мар 2018, 01:11
от enviro
Говорих с Кристиян по рано и ме посъветва да и направим една диагностика да видим кво има и още сутринта отивам да я закачат докато е прясна ако е зле да видя да е върна по навреме. И също ми препоръча за по близко момчето от Ямбол.
Благодаря Ви още веднъж че се отзовахте бързо.
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 03 мар 2018, 19:09
от enviro
Днес бях на диагностика и момчето каза че излиза грешка 1608 и другото което забравих да спомена абе струва ми се че самият педал на газта се усеща по различен от на другия фокус.
А относно продавача започна да се дърпа днес 1 час се карахме на пътя и така за него колата си работила смисъл такъв че ще трябва да си я прая и да си я карам и това е нямам друг избор просто
Re: Разлика в два мотора
Публикувано: 03 мар 2018, 19:27
от ЯЛТА
Педала на газта би трябвало да се разглобява. Опитай и ако го отвориш вътре се виждат писти, и си личи ако има зацапани, или прекъснати. Ако има зацапани с контактен спрей го почистваш, но ако има прекъснати писти,- тогава вече друг педал.