Страница 1 от 1

Проблем в горивната система

Публикувано: 22 яну 2007, 17:05
от George
Дизел, 1.8. Горивната система е Лукас. Колата нямаше никакъв проблем - палеше от четвърт посред зимата.
Наложи се да престои при един познат майстор за тенекиджийски работи - кърпене, стягане боядисване... и понеже казах, че не ми е спешно отиде почти година.
Взех си я накрая, освен всички проблеми които си ги оправих сам остана един - ако не я паля ден-два от някъде явно влиза въздух защото като напомпам на помпичката за обезвъздушаване бълбука и трябва време за да стане твърда. Ако не направя тази процедура иска много въртене докато запали. Казаха ми някакъв клапан в помпата и по-добре да не пипам. Но все пак ако има лесна оправия защо пък да не се пробвам?

Публикувано: 25 яну 2007, 20:58
от tintin
Здравей, :)

Според мен, помпата Лукас няма клапан за да задържа нафтата ,доколкото знам това ти го прави инжектора/помпичката /.Пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш на инжектора/помпичката/ да стане твърд,ако запалиш по-лесно си вземи ремонтен комплект за инжектора и си го смени.Провери си и подгревните свещи УСПЕХ

Re: Проблем в горивната система

Публикувано: 26 яну 2007, 09:05
от diesel1.6
има хлабаво място по тръбичките или маркучите, или маркучетата за излишно гориво по дюзите. може да си сигурен в това ако проблемът е налице и при пълен над 1/3 резервоар - тогава двете тръбички са под нивото на нафтата и не може да смуче въздух оттам.

Публикувано: 26 яну 2007, 12:13
от George
Благодаря за напътствията!

Като напомпам пали добре. И при пълен догоре резервар пак съществува проблема. Всъщност проблема се показа след като не беше палена почти година. Нищо не е пипано нито по помпата нито по мотора за това време и затова си мисля за някой клапан дето му се е втвърдила гумичката.

Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?

Публикувано: 26 яну 2007, 12:57
от geo_g
Извинявайте за Оффа,
Как се разбира вида на помпата, дали е Лукас или Бош.
Зверих се по моята и никъде не видях надписи.

Благодаря предварително,

Публикувано: 26 яну 2007, 13:52
от 1.8d
Външно едва ли ще можеш да разбереш откъде смуче въздух.Най-лесно се проверява с прозрачно маркуче.Слагаш го отначало с един преходник на горивопрпвода от резервоара преди филтъра,ако там няма въздух го слагаш от филтъра до помпата и гледаш дали има балончета с въздух като е запалена колата.Ако и там няма го слагаш на мястото на маркучето за обратна нафта и да влиза в един буркан и така ще разбереш откъде смуче въздух.Дали някъде от резервоара преди филтъра,от самият филтър или някъде от помпата.

А за да разбере колегата каква му е помпата или трябва да прочете табелката с името и фабричните номера,или да е виждал и двете помпи.На външен вид има голяма разлика между помпите.Няма начин да се сбъркат,но как да ти обясня сега от тук коя каква е. :D :D Табелката на помпата стои отпред откъм страната на радиатора.Ако можеш да пратиш снимка на помпата веднага ще се намери някой да ти каже какъв модел е :D

Публикувано: 26 яну 2007, 15:39
от diesel1.6
George написа:Благодаря за напътствията!

клапан дето му се е втвърдила гумичката.

Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
не е клапан, ако въобще има такъв.
може да е разхлабен филтъра, пробката за източване на филтъра, маркучите, и много често стареят маркучетата за излишното гориво по дюзите. последните се омазват с нафта, когато караш.
ако те карат да си правиш помпата заради това нещо, им кажи да не те лъжат или да се поучат малко.