Страница 1 от 1
Проблем в горивната система
Публикувано: 22 яну 2007, 17:05
от George
Дизел, 1.8. Горивната система е Лукас. Колата нямаше никакъв проблем - палеше от четвърт посред зимата.
Наложи се да престои при един познат майстор за тенекиджийски работи - кърпене, стягане боядисване... и понеже казах, че не ми е спешно отиде почти година.
Взех си я накрая, освен всички проблеми които си ги оправих сам остана един - ако не я паля ден-два от някъде явно влиза въздух защото като напомпам на помпичката за обезвъздушаване бълбука и трябва време за да стане твърда. Ако не направя тази процедура иска много въртене докато запали. Казаха ми някакъв клапан в помпата и по-добре да не пипам. Но все пак ако има лесна оправия защо пък да не се пробвам?
Публикувано: 25 яну 2007, 20:58
от tintin
Здравей,
Според мен, помпата Лукас няма клапан за да задържа нафтата ,доколкото знам това ти го прави инжектора/помпичката /.Пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш на инжектора/помпичката/ да стане твърд,ако запалиш по-лесно си вземи ремонтен комплект за инжектора и си го смени.Провери си и подгревните свещи УСПЕХ
Re: Проблем в горивната система
Публикувано: 26 яну 2007, 09:05
от diesel1.6
има хлабаво място по тръбичките или маркучите, или маркучетата за излишно гориво по дюзите. може да си сигурен в това ако проблемът е налице и при пълен над 1/3 резервоар - тогава двете тръбички са под нивото на нафтата и не може да смуче въздух оттам.
Публикувано: 26 яну 2007, 12:13
от George
Благодаря за напътствията!
Като напомпам пали добре. И при пълен догоре резервар пак съществува проблема. Всъщност проблема се показа след като не беше палена почти година. Нищо не е пипано нито по помпата нито по мотора за това време и затова си мисля за някой клапан дето му се е втвърдила гумичката.
Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
Публикувано: 26 яну 2007, 12:57
от geo_g
Извинявайте за Оффа,
Как се разбира вида на помпата, дали е Лукас или Бош.
Зверих се по моята и никъде не видях надписи.
Благодаря предварително,
Публикувано: 26 яну 2007, 13:52
от 1.8d
Външно едва ли ще можеш да разбереш откъде смуче въздух.Най-лесно се проверява с прозрачно маркуче.Слагаш го отначало с един преходник на горивопрпвода от резервоара преди филтъра,ако там няма въздух го слагаш от филтъра до помпата и гледаш дали има балончета с въздух като е запалена колата.Ако и там няма го слагаш на мястото на маркучето за обратна нафта и да влиза в един буркан и така ще разбереш откъде смуче въздух.Дали някъде от резервоара преди филтъра,от самият филтър или някъде от помпата.
А за да разбере колегата каква му е помпата или трябва да прочете табелката с името и фабричните номера,или да е виждал и двете помпи.На външен вид има голяма разлика между помпите.Няма начин да се сбъркат,но как да ти обясня сега от тук коя каква е.

Табелката на помпата стои отпред откъм страната на радиатора.Ако можеш да пратиш снимка на помпата веднага ще се намери някой да ти каже какъв модел е

Публикувано: 26 яну 2007, 15:39
от diesel1.6
George написа:Благодаря за напътствията!
клапан дето му се е втвърдила гумичката.
Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
не е клапан, ако въобще има такъв.
може да е разхлабен филтъра, пробката за източване на филтъра, маркучите, и много често стареят маркучетата за излишното гориво по дюзите. последните се омазват с нафта, когато караш.
ако те карат да си правиш помпата заради това нещо, им кажи да не те лъжат или да се поучат малко.