Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 мар 2019, 16:53
- Местоположение: Каварна
- Status: Извън линия
Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Здравейте колеги от скоро имам Форд Мондео мк3 2.0 тдди. При студен мотор пали от раз но ,когато я карам и достигне работната температура , при запалване изгасва или пали но две три секунди докато нареди нормалната си работа ?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
В най добрия случай горивопровода смуче въздух отнякъде, щом пали топло трудно с нестабилни обороти. Има ли бързи връзки-най вероятно е от тях, износват им се О-пръстенчетата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Колега, ако имаш някакви автомонтьорски умения проблема можеш да си го решиш и сам и за без пари. Тогава мога да си губя времето да ти обясня какво да направиш. Ако обаче не си сигурен, че ти стига куража или уменията за да разглобиш елемент от ГНП-то., по-добре иди на автосервиз. Приемам че до тук си направил следното; сменил си горивния филтър, акумолатора си върти нормално, както на студено така и на топло, Диагностиката не ти е отчела грешки,патаметрите на дюзите на живи данни са в нормата, проверил си актуатора на турбото, ако е вакумен става лесно. това е за което се сещам. Разбира се може и други неща, все за без пари дето се казва. Ако сменяш филтър да е скъп, не се изкушавай да си купиш филтър за 16,50лв. Това е за сега. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- Duff
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 апр 2009, 10:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Колега, да те питам аз тогава за един мой подобен проблем на Мк3, 2.0, 115 к.с. ТДДИ - нямам проблем с уменията(поне така смятам засега). При първо палене върти и не пали - 2-3 пъти въртя по 10-15 сек. и накрая пали, но с пушек на сурова нафта. След запалване -няма проблем, пали си от раз. Проверено е всичко без ГНП - дюзи замерени, сменена верига комплект, 3 повдигача(така и така бе отворена, та ги проверих), подгревните свещи смених с нови. Пробвах с аванса, но проблема си остана.Какво да гледам на ГНП-то?Penyo63 написа: ↑12 мар 2019, 20:43Колега, ако имаш някакви автомонтьорски умения проблема можеш да си го решиш и сам и за без пари. Тогава мога да си губя времето да ти обясня какво да направиш. Ако обаче не си сигурен, че ти стига куража или уменията за да разглобиш елемент от ГНП-то., по-добре иди на автосервиз. Приемам че до тук си направил следното; сменил си горивния филтър, акумолатора си върти нормално, както на студено така и на топло, Диагностиката не ти е отчела грешки,патаметрите на дюзите на живи данни са в нормата, проверил си актуатора на турбото, ако е вакумен става лесно. това е за което се сещам. Разбира се може и други неща, все за без пари дето се казва. Ако сменяш филтър да е скъп, не се изкушавай да си купиш филтър за 16,50лв. Това е за сега. Успех.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
На ГНП-то не можеш да гледаш нищо, то се проверява на стенд, а ако има изгоряла електроника,- то трябва динамичен стенд който може да симулира натоварване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
С тези "О"-пръстенчета брах ядове на дизелов "Мерцедес"-Е класа. Няма такЪва простотия, като решение за уплътняване на горивопроводящите маркучлета и реших, че впоследствие авто-производителите ще ги забравят, ама къде ти-явно целта е да се посещават по-често фирменните сервизи!

На една среща на "Мерцедес-Клуб-а" преди много години в Казанлъшко на тръгване видях огромна локва от нафта, стичаща се надолу(колата беше паркирана под наклон надолу с муцуната), резервоарът беше пълен догоре-добре, че един от участниците си беше закупил въпросните "О" пръстенчета превантивно от "Балканстар" (да не казвам цената, че е...

Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
И други марки страдат от подобни решения за уплътненията.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Явно-вместо да се използват елементарни стягащи скоби на маркучлетата-нЕкви кекави "О"-пръстенчета! 
Да сте наясно, че са много гадни и те изненадват изведнъж и в най-неподходящият момент!

Да сте наясно, че са много гадни и те изненадват изведнъж и в най-неподходящият момент!
Много автомати-слаби резултати!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Ми те са си изпълнили предназначението да издържат 100/200 000 километра, какво повече да се иска..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
Ми например да се придържат към доказаната класика със затягане на въпросните маркучлета с елементарни скобички, което би било безпроблемно и завинаги, ама не!
Инак си прав, че въпросните пръстенчета издържат м/у 100-200х.км., така, че би било добре да си ги имате подръка въпросните "О"-пръстенчета в колата, ако не можете да предобрите уплътненията със скобички, или свински опашки, което в моя случай не беше възможно.
Поздрави на всички дизелджии!
Инак си прав, че въпросните пръстенчета издържат м/у 100-200х.км., така, че би било добре да си ги имате подръка въпросните "О"-пръстенчета в колата, ако не можете да предобрите уплътненията със скобички, или свински опашки, което в моя случай не беше възможно.
Поздрави на всички дизелджии!

Много автомати-слаби резултати!
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi
В Тойота форума има интересни неща на тема трудно палене и пушене.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта