Focus автоматик проблеми . . .Помощ !
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 25 юли 2020, 21:33
- Местоположение: Лондон
- Status: Извън линия
Focus автоматик проблеми . . .Помощ !
Добър вечер ,карам Ford Focus 2015 ,150hp,2.0 Diesel ,powershift автоматик,
кутията която е в повечето галаксита,мондеота и фокуси.
Двигателят е на пежо а кутията на форд заводско, та ще имам въпроси за автоматичната кутия,но първо да опиша симптомите.
Колата се кара добре и си сменя скоростите добре докато е студена(в градски условия в лондон)а след като загрее и има много спирания и тръгвания почва да не иска да сменя на време скоростите(сменя на много високи обороти,не иска да сменя понякога или сменя при набиране но много рязко а в най-екстремни ситуации ако почнеш да и даваш зор след като почне да прави всичко това изписва gearbox fault-Service now!)
но ако я оставиш да си почине 40минути продължава си все едно нищо и няма.
На дълъг път няма проблеми,от България до Англия за 2 дена пътуване не ми го е правила,проблемите са само в града в голям трафик(70 мин+)
Та въпроса ми е има ли някой който е имал такива проблеми със фокус,галакси или мондео който се е справил със това и как е процедирал?
между другото има няколко грешки които се появяват от време на време:
P02E3 :
-Diesel intake air flow
-Circuit High
-Short circuit to positive
P02FA :
-Diesel intake air flow position sensor
-Turbocharging pressure sensor circuit, Signal outside lower limit
-current
P02ED
-Diesel intake air flow control
-low airflow
-stuck in closed position
Не зная дали тия грешки имат връзка с гореописаните проблеми но могат да помогнат за идентифициране на моя или моите причинители на държанието на автомобила.
Лампата на двигателя не светва докато грешките не се повторят по 2 пъти.
Благодаря предварително на отзовалите се
.
кутията която е в повечето галаксита,мондеота и фокуси.
Двигателят е на пежо а кутията на форд заводско, та ще имам въпроси за автоматичната кутия,но първо да опиша симптомите.
Колата се кара добре и си сменя скоростите добре докато е студена(в градски условия в лондон)а след като загрее и има много спирания и тръгвания почва да не иска да сменя на време скоростите(сменя на много високи обороти,не иска да сменя понякога или сменя при набиране но много рязко а в най-екстремни ситуации ако почнеш да и даваш зор след като почне да прави всичко това изписва gearbox fault-Service now!)
но ако я оставиш да си почине 40минути продължава си все едно нищо и няма.
На дълъг път няма проблеми,от България до Англия за 2 дена пътуване не ми го е правила,проблемите са само в града в голям трафик(70 мин+)
Та въпроса ми е има ли някой който е имал такива проблеми със фокус,галакси или мондео който се е справил със това и как е процедирал?
между другото има няколко грешки които се появяват от време на време:
P02E3 :
-Diesel intake air flow
-Circuit High
-Short circuit to positive
P02FA :
-Diesel intake air flow position sensor
-Turbocharging pressure sensor circuit, Signal outside lower limit
-current
P02ED
-Diesel intake air flow control
-low airflow
-stuck in closed position
Не зная дали тия грешки имат връзка с гореописаните проблеми но могат да помогнат за идентифициране на моя или моите причинители на държанието на автомобила.
Лампата на двигателя не светва докато грешките не се повторят по 2 пъти.
Благодаря предварително на отзовалите се

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Focus автоматик проблеми . . .Помощ !
Симптомите на кутията са за прегряване. Трябва да се провери, според конструкцията, дали минава масло към радиатора отпред или охладителна течност към кутията. Ако охлаждането на маслото е в секция на предния радиатор, дали той не е задръстен с клечки и буболечки, които да пречат на въздушния поток. При другия вариант на охлаждане, някакво запушване по охладителната система може да предизвиква създаване на въздушна тапа и прекъсване на потока охладителна течност към кутията.
Грешките са свързани с дросела, вероятно е BOSCH и вече е пълен с масло, заради малоумната си конструкция. Сваляш го, откопчаваш скобите и изсипваш маслото, изпръскваш с някакъв спрей за обезмасляване на спирачки/карбуратор и след като изсъхне добре - затваряш и връщаш на място.
Грешките са свързани с дросела, вероятно е BOSCH и вече е пълен с масло, заради малоумната си конструкция. Сваляш го, откопчаваш скобите и изсипваш маслото, изпръскваш с някакъв спрей за обезмасляване на спирачки/карбуратор и след като изсъхне добре - затваряш и връщаш на място.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта