Авариен режим.TDCI 115!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Авариен режим.TDCI 115!
Здравейте,колеги.Знам,че е писано много по темата,но никъде не прочетох някой да е разрешил проблема.А именно това влизане в авариен режим,при висока скорост на около 3 хиляди оборота.Грешката при диагностиката е ниско налягане в рейла(не мога да дам точен код).В сервиза майстора каза клапан(регулатор)на помпата.Сменихме го и нищо.После в друг сервиз дебитомер и нищо,при трети майстор горивен филтър (макар че е на 2000км.).Сега съм спрял да правя каквото и да е защото явно сменям здрави части.Четох,че е доста срещан проблем,но не намерих някой да го е решил.Моля някой,ако е открил от какво е проблема да помогне.Забравих да кажа, колата е фокус 1.8тдци 115кс 2003г.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим.TDCI 115!
Тест на дюзите
Пробвай с добавка
Пробвай с добавка
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим.TDCI 115!
Най често е дюза, хвърля повече нафта, в следствие на което рейла се изпразва от към налягане-спада налягането в него, и влиза в авариен режим. Най лесното и на направиш сравнителен тест на излишното гориво на четирите дюзи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим.TDCI 115!
Това което направих вчера.Напръсках всички букси на инжекторите с контактен спрей,следва тест драйв,180км. в час без проблем.Дали беше моментно или някъде има лош контакт незнам.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим.TDCI 115!
Ако си със Делфи система проблема е в помпата.
Давам гаранция за това,имам направени детски от тях.
Давам гаранция за това,имам направени детски от тях.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим.TDCI 115!
Това го казвам при положение че всичко е наред с дюзите.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта