Страница 1 от 1
Относно обогатителя
Публикувано: 02 фев 2007, 23:36
от T punchev
Колеги понеже на последък ми се налага да си карам колата на къси разтояниа (3,4 км) почти през цялото време съм на обогатител,та ми се струва че колата вдигна разхода! Аз обаче извадих куплонга на датчика които е до термостата и в момента нямам обогатител!Проблем никакъв !КОгато я паля сутрин пали от един оборит и за секунда две работи на 700 оборота но веднага се оправя след това и разхода пак е супер!Та въпроса ми е дали нещо ще прецакам така( обогатителя) и другото въпросче на ваз колко време ви работи обогатителя?При мен е между 5до 7,8 минутки зависимост от студа?Работата на обогатителя при мен се изразява с значително по шумна работа на двигателя и по тромав в ниските обороти(придружени с изпушване ако я натиснеш)но само докато е в режим на обогатителя!
Публикувано: 03 фев 2007, 10:58
от isoiso
Щом така ти работи - давай! Ако дюзите са ти за смяна може по принцип да пускат повече нафта, така че . . .
Публикувано: 03 фев 2007, 20:18
от Georgiev
Аз само да ви питам.Къде е този обогатител.Че май моя не работи хич.И топла и студена оборотите и са все едни и същи 900 об/мин.Мерси
Публикувано: 03 фев 2007, 21:28
от aaleks
Georgiev написа:Аз само да ви питам.Къде е този обогатител.Че май моя не работи хич.И топла и студена оборотите и са все едни и същи 900 об/мин.Мерси
Споко, и при мен е така, но си мисля, че е защото ми работи обогатителя! Нали затова е той, да обогатява горивото докато запали и по затопли двигателя.
Публикувано: 04 фев 2007, 12:09
от T punchev
Ми значи ще си карам така,и ако застудее повече само ще го включа и всичко е "ток"!

Re: Относно обогатителя
Публикувано: 04 фев 2007, 18:23
от bobsan81
Колега Т пунчев извинявам се за глупавия въпрос но имам съмнения че обогатителя не ми работи, та мисълта ми беше мовеш ли да поясниш точно къдесе намира че нещо моя не го намирам
Публикувано: 06 фев 2007, 14:23
от Goshko
Защо си мисля че това е датчика за температурата на охладителната течност. (Той е различен от този който ти отклонява стрелката в купето) Мисля си, че същият датчик ти пуска перката на радиатора когато стане много жега. Не съм сигурен, но ми се вижда опасно ако съм прав. Нека колегите споделят.
Публикувано: 06 фев 2007, 23:48
от T punchev
Значи! това за което говоря е датчик които се намираточно до термостата и стърчи на дясно(като застанеш пред колата).Перката ползва друг датчик!
Публикувано: 07 фев 2007, 01:17
от diesel1.6
aaleks написа:Нали затова е той, да обогатява горивото докато запали и по затопли двигателя.
като чета какъв е ефектът от обогатителя в този случай, няма да е обогатител, ами промяна на ъгъла на впръскване при студен двигател.
Публикувано: 07 фев 2007, 13:25
от 1.8d
...И аз си помислих същото.Забелязал съм че когато е студен двигателя,помпата трака малко по-особенно и турбото е по-мудно,а като поработи известно време и всичко си влиза в нормите,двигателя става по-тих,а турбото пъргаво