Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Здравейте!
Имам Фокус 2002 1,8 TDCI, на доста км. През лятото ми установиха износена ГНП и вероятно дюзи.
Проблемът е, че при високи обороти или скорост над 120-130 км/ч колата преминава в сервизен режим.
Нямам намерение да я ремонтирам, защото ремонтът, 1200, 1500, ... лв ще струва повече от колата.
Сега ми върши работа в града и наоколо.
Другият проблем е, че сега, като захладня, особено сутрин пали трудно. Опасявам се, че през зимата съвсем няма да може да пали. Акумулаторът е на 1 год, но не е най-качествен.
Мисля си за някамви добавки, които да улеснят запалването.
Какво ще ме посъветвате?
Има ли подходяща добавка за зимно палене?
Евентуално да добавя малко бензин, но може и нещо друго, напр. "Юнак"?
Имам Фокус 2002 1,8 TDCI, на доста км. През лятото ми установиха износена ГНП и вероятно дюзи.
Проблемът е, че при високи обороти или скорост над 120-130 км/ч колата преминава в сервизен режим.
Нямам намерение да я ремонтирам, защото ремонтът, 1200, 1500, ... лв ще струва повече от колата.
Сега ми върши работа в града и наоколо.
Другият проблем е, че сега, като захладня, особено сутрин пали трудно. Опасявам се, че през зимата съвсем няма да може да пали. Акумулаторът е на 1 год, но не е най-качествен.
Мисля си за някамви добавки, които да улеснят запалването.
Какво ще ме посъветвате?
Има ли подходяща добавка за зимно палене?
Евентуално да добавя малко бензин, но може и нещо друго, напр. "Юнак"?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Тая работа с добавки....няма да я бъде. Просто един ден няма да запали зимата и на -15 в тихата задушевна атмосфера на градския транспорт рЕзко ще осъзнаеш, че отдвна е трябвало да спреш да я мъчиш тая кола.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Нищо няма да стане с добавка. С износена помпа. Тя трябва да вдигне налягане 200 бара за да запали, а дюзите трябва да пропускат точно определената доза. При износени дюзи-пропускащи повече от определеното гориво,- рейла се изпразва от гориво, а помпата не може да го навакса. Само ремонт.Консултирай се по телефона със Специалиста-Жоро.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Има един начин, но той е за мизерници ( моля да ме извините ), пръска се във въздуховода някакъв спрей , какъквто позволява религията-обесмаслител за спирачки, етер, "старт спрей" и т.н. .Но все пак си трябва много "ток" за стартера. Бих препоръчал Стартово Устройство със Супер Кондензатори. Успех.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
........И се получава едно детонационно запалване, което след няколко пъти води до сваляне на глава, или скъсан ангренажен ремък- ако го има, разтегната верига, и тн. ремонти.nogopechen написа: ↑30 окт 2021, 19:19Има един начин, но той е за мизерници ( моля да ме извините ), пръска се във въздуховода някакъв спрей
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Не съм чувал за такива случаи, а съм виждал доста да се ползва такъв старт спрей, особено за бензинки.
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Случая е моята бивша Сиера. А бензиновите имат горивна камера, за разлика от дизелите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
До колкото разбрах, колата трябва да избута зимата...
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Това какво трябва, какво може и какво ще се случи...обикновено са три съвсем различни неща.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Точно с него съм говорил лятото, когато получих проблема и той ме насочи към негов колега от Пловдив (където живея) и последният ми установи точния проблем, защото преди това само подозирах какво е.
Сега какво предлагате: да го питам как да паля през зимата ли?
Отбелязвам, че освен "грубия" начин с впръскване във въздуховода, никой не ме посъветва нищо, което да пробвам.
Аз все пак ще пробвам, но едно след друго. Сега в момента съм с добавка за чистене на турбо и дюзи. Едва ли ще ги поправи

Така или иначе, през деня като стане над 6-7 гр. колата пали, макар и по-трудно, а след това няма проблеми.
Ако някой има практически идеи, ще съм благодарен да сподели.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
ако си намериш работа само 2-ра смяна си ок / как ще се прибираш не знам/, ако искаш сутрин да пали - няма стане 

- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Сигурен ли си че стартера развърта достатъчно бързо?
Една ревизия на стартера+ добър акумулатор не трябва да има разлика зима и лято.
Една ревизия на стартера+ добър акумулатор не трябва да има разлика зима и лято.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Как да улесня запалването при износена ГНП на TDCI
Когато помпата почне да пуска стружки,убива дюзите.Причината да не пали е точно от не херметични дюзи.
Налягането което се опитва да направи помпата ;изтича;през дюзите.Резултата е ясен.За съжаление няма как да се спаси.
Ремонта е скъп,а скоро ще спре нацяло.
Вземете правилното решение.
Успех!
Налягането което се опитва да направи помпата ;изтича;през дюзите.Резултата е ясен.За съжаление няма как да се спаси.
Ремонта е скъп,а скоро ще спре нацяло.
Вземете правилното решение.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта