Страница 1 от 1

Помощ - диференциал?!!

Публикувано: 05 фев 2007, 15:20
от Vixun
Имам проблем с едното гумено каре на диференциала на Ford Taunus V6 (1984). Няма и 1000 км. от както сме го сменили и сега пак е разбито ?
Някой ако има представа къде мже да е проблема ? Ако може някаде да намеря снимки ; наръчник....ще съм благодарен
:)

Публикувано: 05 фев 2007, 15:44
от valboy
Кардана да е крив- не вярвам, другото каре здраво ли е, лагерите- накрая нали има лагери? Нещо откоето да се получават вибрации по кардана.... Да не е преработвано нещо преди това и да са усукали кардана.

Публикувано: 05 фев 2007, 16:23
от Vixun
май проблема е в пластината която държи висящия лагер
; т.е. не съм сигурен дали е хваната правилно и дали изопщо е от тази кола :lol: :( затова питах за схеми
кардана си е ОК

Публикувано: 05 фев 2007, 17:52
от dimbatami
а има и друго ако си купил менте

Публикувано: 05 фев 2007, 18:56
от chains
Значи /предполагам, че карето на кардана е аналогично с това от сиера/ предполагам, че си попаднало на менте или много износено втора употреба. Та провери дали са съвместими с на Сиера /сигурен съм на 80%/ ако е така хващай обявите и търси за такава на части - в обявите за около 30лв. ще се сдобиеш с читаво и то комплект.

Единствената тънкост тук е да вземеш не само карето, а него в комплект с полувала, който поема лруфта в кардана /тоест откачаш трите болта от кардана и трите болта от ск. кутия като в този случай пада карето заедно с компенсаторния полувал, който е хванат с другите три болта за карето/ защото този полувал всъщност представлява два вала /две тръби/ един в друг, оито между тях са зацепени със зъби.

Та точно в тези заби се корени проблема, защото не са вс. еднакви - има един по-дебел и съответно по-дебел канал от вътрешната страна на външната тръба. И при разглабяне и последващо сглабяне често не се обръща внимание на това и в един момент се получава блокиране на двете части и те не могат да осъществяват основната си ф-ция /не поемат надлъжните деформации/ и те се оемат от гуменото каре. Но при тази ситуация /особено при по-мощните машини/ съществува и опасността така вече зацепените зъби при голямо натоварване да превъртят и да се изронят - много лошо двг. работи, ск. кутия се върти, а колата само подскача и се чува и усеща трошенето на зъбите!


ПП: На баща ми за Сиерата 1.6 с мех. ск. кутия купихме втора употреба от Сиера 2.8 автомат и от тогава до сега няма проблеми - малко повече от година!

Публикувано: 10 фев 2007, 11:51
от diesel1.6
valboy написа: Нещо откоето да се получават вибрации по кардана.... Да не е преработвано нещо преди това и да са усукали кардана.
Вибрации стават ако се сглоби неправилно карданът - има значение как са разположени едно спрямо друго каретата. В единия случай вибрациите, които се предизвикват от карето се унищожават от другото, а в неправилното положение вибрациите се наслагват и късат каквото им падне - дори и валове, зъби на зъбчатки и други подобни
Ама колегата не казва какво стана?? Пусни някоя снимка де ... :)

Re: Помощ - диференциал?!!

Публикувано: 05 ное 2009, 19:18
от gonso_9
как да разбера 4е ми сваршва маслото в раздата4ната кутия без да я отварям и имали някакви странични звукове при вклъчване 4*4