ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
Колеги, попаднах на тази информация https://www.continental.com/en/press/pr ... ming-belt/ тоест от 2020 г. Contitech предлага нов подобрен ремък, с по-висока издръжливост при работа в маслена баня. Виждам, че Contitech предлага за 1,0 ecoboost и модификацията CONTITECH CT1211 на цена от 136 лв, който е по-скъп от другия модел CONTITECH СТ1189 - 73 лв https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BD%D ... 53c86.html. Допускам, че ct1211 е от тази подобрена версия. Пиша това с оглед на известния проблем с лющенето и загуба на зъби на тези ремъци и тяхното по-ранно износване, а пък смяната както се знае е доста скъпо удоволствие, както и, че вече на много коли с този мотор предстои подобна смяна. Някои да се е интерсувал по този проблем и изобщо предлагам да споделим мисли по въпроса. Интересен е и въпросът с пробега на "новия" ремък след евентулната смяна на оригиналния?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
Аз не виждам защо трябва да се търсят алтернативи за този отговорен елемент. Мисля че цената на ремъка в МП не е по-различна и когато на мен ми се наложи да го сменя, бих заложил на такъв от МП, въпреки че оригинала с надпис Форд се произвежда от някой производител на ремъци, а не от Форд (най-вероятно DAYCO, който произвежда и всички други заводски ремъци Форд). Няма причина и пробегът да е различен от първоначалния, ако се използва оригинала при замяната.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
Единствено заради това,че е по-нова разработка (2020 г) и то със стремеж на Continental да се минимизира риска от онова, от което има доста оплаквания в английски, руски и румънски форуми - 5-7 г. и 70-100 000 км и оригиналния ремък почти се е предал, да не говорим за запушената маслена помпа и липсата на налягане на маслото https://www.youtube.com/watch?v=JFrb-rOOQg0. Ако Dayco предлагат подобрена версия на тази отпреди 10 г. аз съм ОК. Всъщност най-вероятно и аз ще сменям в Мото-Пфое с каквото сложат, все пак дават гаранция, но има доста данни вече, че оригинала трудно си изкарва предписания пробег.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
Да, трудно го изкарва, защото се използват всякакви масла, различни от оригиналното, което е разработено точно за този мотор. Досега съм използвал само оригиналния Castrol 5w20 и вече 100000км. лампата за налягане на маслото гасне веднага след запалване. Ако и при теб е така, няма от какво да се притесняваш.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost
Като стана дума за лампата, на загрял мотор гасне веднага след стартиране, на студен сутрин при първо палене след 1-2 секунди (по-скоро 1 секунда, като се замисля). Предполагам, че е нормално?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта